Dowiedz się czegoś od Mela i rozmów z Mattem | Dzień 5 - poniedziałek - Dopóki siła magnum nas nie rozłączy Randal's Monday poradnik
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Dowiedz się czegoś od Mela i rozmów z Mattem
Jedź zatem do lombardu, by wydusić coś z Mela, niestety, ten spożył cały zapas coli i jest słabo jarzący. Wybierz się więc do mieszkania Matta, gdzie włam się, używając tym razem laminowanej wizytówki.
Ze stolika przy kanapie weź fotografię przyjaciela. Opuść apartament, niestety, za drzwiami będzie stać sierżant Kramer, który uniemożliwi Randalowi wyjście na zewnątrz. W mieszkaniu udaj się zatem do kuchni i ewakuuj starym sposobem - przez okno.
W zaułku okaże się jednak, że teren jest ogrodzony, a bohater nadzieje się na policyjną ekipę techniczną. Pogawędziwszy z panami, zauważ, że Ned trzyma kij bejsbolowy. Pogrzeb w złodziejskim pudle - znajdziesz stosowną piłeczkę. Użyj jej na mężczyźnie jako zachęty do poćwiczenia uderzeń. Kiedy niespecjalnie mu to wyjdzie, wyciągnij z pudła kolejną piłeczkę i powtórz manewr. Po następnym nieudanym odbiciu w opcjach dialogowych pojawi się kwestia dotycząca posiadanego przez Neda paralizatora. Porusz temat i po chwili rzeczony paralizator wyląduje w ekwipunku Randala. Ponownie wyjmij z pudła piłeczkę i zaproponuj Nedowi jej odbicie. Tym razem pójdzie mu świetnie i panowie zaczną przybijać sobie piątkę.
W trakcie tej czynności potraktuj Neda paralizatorem - musisz dobrze trafić w moment, kiedy dłonie Neda i Teda się stykają. Jeśli to się nie powiedzie, trzeba raz jeszcze wyjąć piłeczkę z pudła i powtórzyć całe zagranie. Kiedy ekipa techniczne wyląduje na bruku (dosłownie), Randalowi uda się opuścić zaułek.
Przenieś się oczywiście do lombardu i pokaż Melowi zdjęcie Matta, by załapał, o kogo pytasz. Dowiesz się, że kumpel nabył już broń (Magnu-Matic 9000).
Jedź zatem do mieszkania Randala, na drzwiach którego znajdziesz przybitą nożem kartkę - wiadomość od Matta. Po jej przeczytaniu przejdź na dach, gdzie bohatera czeka długa rozmowa z przyjacielem - niezależnie od wybieranych opcji finał będzie ten sam.
Za ukończenie piątego rozdziału otrzymasz osiągnięcie "Dzień 6" (na początku następnego rozdziału).