Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pro Evolution Soccer 5 - poradnik do gry

Pro Evolution Soccer 5 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drybling oraz zwody | Sterowanie | Pro Evolution Soccer 5 poradnik Pro Evolution Soccer 5

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Sterowanie - drybling oraz zwody

(kursory)

Bardzo dobre, najczęściej używanie, potrzebny dobry timing; Dribble Acc., Dribble Speed, Technique.

R2

Obrócenie się z piłką wraz z zatrzymaniem, w stronę bramki przeciwnika; Technique.

(zatrzymanie piłki R1/R2) ~ (2x góra/dół)

Markowanie ruchu

(prawo) ~+ (góra/gół)

Zwód balansem ciała w czasie biegu.

[] ~ X 2xPRAWY ANALOG (góra/dół)

Zwód, markowanie strzału, w zależności od atrybutów oraz prawo/lewo nożności wykonany w odpowiednim kierunku, można sterować zwodem: po naciśnięciu X przytrzymać kierunek przeciwny do kierunku biegu o 90 stopni, dla R3 nie trzeba wciskać kierunku zwodu - określa go kierunek wychylenia gałki

[] ~ [] ~ X

Markowanie strzału, tym razem podwójne, zależy od jw.

[] ~ [] ~ [] ~ X

Markowanie strzału, niezwykle efektowne, zależy od jw.

O ~ X

Markowanie dośrodkowania, zależy od jw., sterowanie jw.

L1 + PRAWY MANUAL(kierunek) + R3 ~ X

Markowanie dośrodkowania, zależy od jw., sterowanie jw.

(przód) ~+ (góra/dół) ~ (puść ostatni)

Zwód obiema nogami, tylko dla mających atrybut Both Foot Feint (nieistniejący zresztą w tej odsłonie nie wiadomo dlaczego), trzymać przód, wcisnąć kierunek, puścić kierunek, kierunek zgodny dla lewonożnych, przeciwny dla prawonożnych; Technique > 84.

(przód) ~+ (góra/dół) ~ (puść ostatni) ~ R1

Powyższy zwód, wykonany z wypuszczeniem piłki przed siebie, wykonać bardzo szybko; Technique > 84.

(góra/dół)

Uskok z piłką oraz ciągnięcie piłki w wybraną kursorem stronę.

(góra/dół) ~tył

Wykonanie powyższego a następnie dragback z piłką.

R2 + (tył)

Dragback. Ze względu na użycie R2 zawodnik musi być ustawiony prosto w kierunku bramki.

(góra/dół) ~ (góra/dół)

Uskok z piłką w jedną i w drugą stronę.

PRAWY ANALOG (dół) ~ PRAWY ANALOG (góra)

Podrzut piłki przed siebie, kierunki niezależnie pozycji zawodnika na boisku, wykonane z wcześniej zatrzymaną piłką gwarantuje wyższy podrzut.

PRAWY ANALOG (obrót o 90 w prawo/lewo)

Zidane spin/roulette w zależności do kierunku obrotu; Technique.

2xR2 lub 2x PRAWY ANALOG (przeciwnie do biegu)

Kolejny zwód z "przekładką", nie działa ze sprintem.

(biegnąc ze sprintem puść trzymany kierunek) ~ 2xR2

Zwód, zatrzymanie się z piłką i odwrócenie w stronę bramki.

(biegnąc ze sprintem koniecznie trzymając jakikolwiek kierunek) wciśnij 2xR2

Sprint z "przekładanką" i wypuszczeniem piłki.

2xL1 lub 2x PRAWY ANALOG (zgodnie z kierunkiem biegu)

Kolejna " przekładanką", nie działa ze sprintem.

(biegnąc ze sprintem koniecznie trzymając jakikolwiek kierunek) wciśnij ~ 2xL1

Sprint z " przekładanką" i wypuszczeniem piłki.

(biegnąc koniecznie trzymając jakikolwiek kierunek) ~ 2xL1

Sprint z " przekładanką" i wypuszczeniem piłki.

2xL1 ~ (w czasie wykonywania trzeciego zwodu wciśnij odpowiedni kierunek) ~ (w czasie wykonywania czwartego zwodu wciśnij kierunek przeciwny do poprzedniego o 180 stopni) ~ (pierwszy wciśnięty kierunek)...

Wielokrotna przekładanka; pierwszy kierunek, który trzeba wcisnąć to przeciwny/zgodny o 90 stopni do kierunku wskazówek zegara, przeciwny dla lewonożnych, zgodny dla prawonożnych.

3xR2 lub 3xL1

Flip Flap; Ronaldinho, Ibrahimovic, Ronaldo, Cristiano Ronaldo.