Ulepszanie bazy w grze Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2018
Rozdział ten poświęcony jest ulepszeniom w bazie - nowym pomieszczeniom, które zwiększają Twoje możliwości w Phantom Doctrine. Ten rozdział pozwoli Ci zobaczyć, jakie profity z nich wynikają.
Forger
To pomieszczenie to głównie Twoje dodatkowe źródło dochodu - z początku możesz zarabiać 20$ na godzinę, limit ten można zwiększyć, wykupując dodatkowe miejsca w pomieszczeniu (zablokowane sloty na screenie obok agenta Oracle) lub zwiększając w Warsztacie (Workshop) zarobek per agent. Tutaj też możesz zmienić tożsamość agenta, co jest przydatne, kiedy agent jest spalony.
Analytics
To pomieszczenie służy do analizy dowodów i materiałów. Część z informacji, które możesz zobaczyć w Investigation Board nie posiada słów kluczowych, tym samym nie możesz ich połączyć z innymi dowodami. Poprzez przydzielenie agenta do tego pomieszczenia, możesz rozszyfrować te materiały. Bardzo użyteczne pomieszczenie, potrzebne o tyle, że jest wymagane do przejścia fabuły. Łączenie materiałów ze sobą niesie ze sobą dodatkowe profity w postaci agentów do wynajęcia, nowych broni i kolejnych dowodów. W tym pomieszczeniu możesz również zarządzić przeniesienie Twojej bazy (co kosztuje czasami sporo pieniędzy, ale jest potrzebne).
Body engineering facility
W tym pomieszczeniu możesz wytwarzać dodatkowe przedmioty w postaci stymulantów i boosterów dla swoich agentów. Raczej średnio użyteczne zwłaszcza na początku gry.
MK ultra
MK Ultra to pomieszczenie, w którym możesz wpływać na swoich agentów. Jest w sumie 9 możliwych akcji do wykonania:
- Brainwashing - pranie mózgu - wymazuje przeszłość agenta, ale istnieje ryzyko straty jego talentów,
- Interrogation - przesłuchanie - przesłuchanie agenta w celu uzyskania tajnych informacji,
- Locator Beacon - lokalizator - instalacja lokalizatora w ciele agenta, pozwala wykryć wrogie aktywności,
- Control Phrase - fraza kontrolna - umieszczenie frazy kontrolnej pozwala na kontrolowanie agenta podczas misji taktycznej,
- Mason Gambit - zmuś agenta, aby przyłączył się do Ciebie,
- Saboteur - sabotażysta - wypierz mózg agentowi tak, aby zniszczył pierwszego napotkanego przeciwnika we wrogiej aktywności,
- Conversion - konwersja - konwertuj agenta na Twoją stronę,
- Execution - egzekucja - pozbądź się agenta na zawsze,
- Release - wypuszczenie - wypuszcza agenta Beholderu.