Rozdział IV | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2018
Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału IV kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.
Najpierw zainstaluj urządzenie w Warsztacie zdobyte podczas ostatniej misji. Następnie przydziel agenta do pomieszczenia do podsłuchu (Comms) i czekaj na nowy trop.
Zapytaj Tai-Pan o operację Gwiazda Polarna (Northstar, misja jednoosobowa). Tai-Pan nie może nic powiedzieć na ten temat, jednak daje namiary na nową komórkę Beholderu w Vancouver - zinfiltruj ją lub zniszcz, aby dowiedzieć się więcej o operacji Gwiazda Polarna (do infiltracji potrzeba odpowiedniego ulepszenia w warsztacie, do wykonania takiej operacji w terenie potrzeba dwóch agentów).
Następnie dostaniesz paczkę od pewnego agenta (Cardinal). W zamian za informacje zleca Ci ochronę liderów polskiej opozycji przed zabójcami (opcjonalnie). Cały czas nie zapominaj o tablicy dochodzeniowej - zaglądaj tam często.
Misja opcjonalna jest dość prosta, wyposaż swoich ludzi w tłumiki. Operacja zakłada zlikwidowanie trzech agentów (na misji może być ich jednak więcej, więc miej się na baczności) oraz ewakuację VIPa. Wszystkich agentów z celu głównego znajdziesz na dachu.
Zabij lub obezwładnij i pozbądź się ciał oraz ewakuuj się. Możesz wykorzystać snajpera oraz mechanikę wyłomu (albo obezwładniać ich po kolei). Twoim celem opcjonalnym jest pozostanie w trybie infiltracji.
Po misji zacznij pracować nad aktami dotyczące operacji Gwiazda Polarna.
Po misji zacznij pracować nad aktami dotyczące operacji Gwiazda Polarna. Następnie dokonaj sabotażu radzieckiej sieci komunikacyjnej, aby uniemożliwić zestrzelenie lotu KAL - 007. Misja polega na zmianie położenia anteny średniego zasięgu oraz wyłączeniu 2 urządzeń. W tej misji są również agenci wroga (w przebraniu i z perkiem Aktor nie stanowią zagrożenia). Najpierw zmień położenie anteny, konsola odpowiadająca ze jej sterowanie jest widoczna na screenie, w pomieszczeniu znajdziesz dwóch cywilów.
Następnie zabierz się za wyłączanie dwóch urządzeń. Są w jednym domku, niedaleko głównego budynku.
Po wszystkim ujrzysz film - ewakuuj się do bazy.