Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Phantom Doctrine - poradnik do gry

Phantom Doctrine - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2018

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału VII kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Zacznij od przeanalizowania informacji na tematu projektu Iceberg. Następnie zaatakuj bazę Beholderu na Grenadzie. Wybierz mocny zespół do tej misji (na wszelki wypadek weź dwa granaty zaczepne i naszprycowanych agentów z dużą ilością HP). Twoim celem będzie eksploracja bazy, wyłączenie źródła zasilania, dotarcie do centrum kontroli, zabicie zdrajcy (opcjonalnie), zabicie głównego antagonisty oraz wprowadzenie kodów w celu zniszczenia satelit. Najpierw dotrzyj do głównego celu misji.

Jest tam kilku cywilów i jeden strażnik (cywil w centrum pokoju jest stacjonarny, a strażnik patroluje wokół jego pokoju) - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Jest tam kilku cywilów i jeden strażnik (cywil w centrum pokoju jest stacjonarny, a strażnik patroluje wokół jego pokoju). Wystarczy, że wejdziesz i wyjdziesz. Następny Twój cel to wyłączenie zasilania - niestety, po drodze napotkasz lasery, możesz je wyłączyć na niższym poziomie kompleksu (jest tam tylko cywil, którego możesz obezwładnić - tutaj jeszcze wrócisz).

Zanim wyłączysz zasilanie, obok celu misji są zamknięte drzwi na klucz (patrz screen powyżej, po lewej stronie) - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Zanim wyłączysz zasilanie, obok celu misji są zamknięte drzwi na klucz (patrz screen powyżej, po lewej stronie). Ustaw tam minimum 3 agentów (dwóch z nich muszą mieć po granacie zaczepnym) - bardzo możliwe, że po wyłączeniu zasilania włączy się alarm (choć nie zawsze i czasem się to buguje, kiedy załadujesz zapis gry zaraz po wyłączeniu zasilania). Możesz teraz wyłączyć zasilanie i poczekać na rozwój sytuacji. Przy zamkniętych drzwiach gdzie ustawiłeś agentów pojawi się dodatkowy cel misji: agent-zdrajca w towarzystwie dwóch całkiem mocnych przeciwników. Możesz to rozegrać na dwa sposoby (zapisz sobie grę przed tym): jeśli alarm jest włączony, rzuć im dwa granaty. Jeśli nie, rozważ wejście przez wyłom z wytłumioną bronią - może zdarzyć się tak, że wszystkich nie zabijesz. W zależności od tego jak są ustawieni, wykonaj manewr tak, aby Cię nie zauważyli po ukończeniu wyłomu i żebyś zdołał zabić dwóch przeciwników - trzeciego przeciwnika będziesz w stanie obezwładnić.

1 - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry
Następnie musisz dojść do centrum zarządzania - będzie tam sporo cywilów i 3-4 przeciwników - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnie musisz dojść do centrum zarządzania - będzie tam sporo cywilów i 3-4 przeciwników. Standardowo użyj mechaniki wyłomu z wytłumioną bronią, jeśli jesteś w trybie infiltracji (postaraj się jeszcze zobaczyć, jakie są trasy cywilów - da się zrobić wyłom tak, aby cywile się nie zorientowali, że coś się stało).

Następnie zabij głównego antagonistę kampanii - Valhallę - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnie zabij głównego antagonistę kampanii - Valhallę. Siedzi w ostatnim pokoju wraz z obstawą. Tu znów przyjdzie Ci użyć wyłomu, jeśli nadal jesteś w trybie infiltracji (screen poniżej, na samej górze po prawej jest Valhalla).

Po tej akcji wróć do centrum kontroli i wyłącz dwie satelity - Rozdział VII | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tej akcji wróć do centrum kontroli i wyłącz dwie satelity. Ewakuuj się. To koniec kampanii.