Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2018
Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału I kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Pierwsza misja polega na aresztowaniu człowieka imieniem Yukon. Na miejscu jednak okazuje się, że nie żyje. Podążając śladami krwi, musisz znaleźć teczkę z informacjami (jest na tym samym piętrze co martwy Yukon, w innym pokoju, drugi screen).

Następne Twoje zadanie to złożenie wizyty policji we Władywostoku. Wyślij 2 agentów. Następnie, należy znaleźć zaaresztowanego szefa policji.

Do sprawdzenia masz kilka lokacji (Irkutsk, Sakhalin, Vorkuta). Najlepiej, jeśli do każdej lokacji wyślesz po jednym agencie (albo jednym zrób sobie wycieczkę po tych lokacjach - za misję dostaniesz małe ilości doświadczenia).

Opcjonalnie możesz również sprawdzić przechwyconą walutę we Władywostoku (wyślij jednego agenta, za misję dostaniesz tylko doświadczenie). Misja ta tylko potwierdzi, że Twoja agencja nie ma doczynienia z amatorami.

Następnym Twoim zadaniem jest nakłonienie ludzi z obozu pracy, aby ujawnili, gdzie konkretnie jest szef policji. Do tego wystarczy wysłać dwóch agentów (każdy dostanie +10 doświadczenia).

Po tych łatwych misjach (oczywiście w międzyczasie sprawdzasz na bieżąco wszystkie aktywności wroga i z powodzeniem stosujesz kontrwywiad) pora na Investigate Board. Twoim celem będzie zbadanie teczki Yukona, aby przeanalizować korelacje z agentem Snowcat.

Po wszystkim musisz założyć ogon wrogiemu agentowi - dzięki temu dojdziesz do jego kryjówki. Do tego zadania potrzebni są 3 agenci. Następnie przeprowadź zasadzkę na agentów GRU. Misja specjalna, która popchnie fabułę do przodu polega na "podkablowaniu" Snowcat'a i jego nielegalnej działalności do jego przełożonych w Moskwie. Następnie znajdź informację na temat agenta Patriot, aby odkryć jego prawdziwą tożsamość.

Po odkryciu agenta Patrioty, złóż mu wizytę jednym agentem.
Po spotkaniu z Patriotą Twoim kolejnym celem będzie łódź podwodna K-429. Przeprowadź w miejscu misji zwiad, a następnie zaatakuj. Na dobrą sprawę wystarczy tam posłać jednego agenta w przebraniu, zrobić co trzeba i wyjść - możesz wziąć ewentualnie paru agentów, gdyby akcja cichej infiltracji legła w gruzach. Na początek musisz znaleźć dokładne plany łodzi podwodnej.

Przed pomieszczeniem (patrz screen) jest agent, jednak przez całą misję nie ma zamiaru się ruszyć. Omiń go, wyłącz na parterze lasery i wejdź po drabince do tego pomieszczenia. Następnie będziesz musiał sabotować łódź podwodną.

W sumie musisz 3 miejsca sabotować - dwa znajdują się na kadłubie łodzi (jeden w jednym, drugi w drugim końcu), ostatnie miejsce to panel przy łodzi - chodzi tam 1-2 strażników. Wysoce rekomendowane jest użycie agenta w przebraniu przez całą misję. Po wszystkim ewakuuj się.