Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Phantom Doctrine - poradnik do gry

Phantom Doctrine - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine Phantom Doctrine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2018

Ta sekcja zawiera kompletny opis przejścia Rozdziału I kampanii KGB w Phantom Doctrine. Znajdziesz tu dokładny opis wraz ze screenami.

Pierwsza misja polega na aresztowaniu człowieka imieniem Yukon - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Pierwsza misja polega na aresztowaniu człowieka imieniem Yukon. Na miejscu jednak okazuje się, że nie żyje. Podążając śladami krwi, musisz znaleźć teczkę z informacjami (jest na tym samym piętrze co martwy Yukon, w innym pokoju, drugi screen).

Następne Twoje zadanie to złożenie wizyty policji we Władywostoku - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następne Twoje zadanie to złożenie wizyty policji we Władywostoku. Wyślij 2 agentów. Następnie, należy znaleźć zaaresztowanego szefa policji.

Do sprawdzenia masz kilka lokacji (Irkutsk, Sakhalin, Vorkuta) - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Do sprawdzenia masz kilka lokacji (Irkutsk, Sakhalin, Vorkuta). Najlepiej, jeśli do każdej lokacji wyślesz po jednym agencie (albo jednym zrób sobie wycieczkę po tych lokacjach - za misję dostaniesz małe ilości doświadczenia).

Opcjonalnie możesz również sprawdzić przechwyconą walutę we Władywostoku (wyślij jednego agenta, za misję dostaniesz tylko doświadczenie) - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Opcjonalnie możesz również sprawdzić przechwyconą walutę we Władywostoku (wyślij jednego agenta, za misję dostaniesz tylko doświadczenie). Misja ta tylko potwierdzi, że Twoja agencja nie ma doczynienia z amatorami.

Następnym Twoim zadaniem jest nakłonienie ludzi z obozu pracy, aby ujawnili, gdzie konkretnie jest szef policji - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Następnym Twoim zadaniem jest nakłonienie ludzi z obozu pracy, aby ujawnili, gdzie konkretnie jest szef policji. Do tego wystarczy wysłać dwóch agentów (każdy dostanie +10 doświadczenia).

Po tych łatwych misjach (oczywiście w międzyczasie sprawdzasz na bieżąco wszystkie aktywności wroga i z powodzeniem stosujesz kontrwywiad) pora na Investigate Board - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po tych łatwych misjach (oczywiście w międzyczasie sprawdzasz na bieżąco wszystkie aktywności wroga i z powodzeniem stosujesz kontrwywiad) pora na Investigate Board. Twoim celem będzie zbadanie teczki Yukona, aby przeanalizować korelacje z agentem Snowcat.

1 - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wszystkim musisz założyć ogon wrogiemu agentowi - dzięki temu dojdziesz do jego kryjówki - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po wszystkim musisz założyć ogon wrogiemu agentowi - dzięki temu dojdziesz do jego kryjówki. Do tego zadania potrzebni są 3 agenci. Następnie przeprowadź zasadzkę na agentów GRU. Misja specjalna, która popchnie fabułę do przodu polega na "podkablowaniu" Snowcat'a i jego nielegalnej działalności do jego przełożonych w Moskwie. Następnie znajdź informację na temat agenta Patriot, aby odkryć jego prawdziwą tożsamość.

Po odkryciu agenta Patrioty, złóż mu wizytę jednym agentem - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Po odkryciu agenta Patrioty, złóż mu wizytę jednym agentem.

Po spotkaniu z Patriotą Twoim kolejnym celem będzie łódź podwodna K-429. Przeprowadź w miejscu misji zwiad, a następnie zaatakuj. Na dobrą sprawę wystarczy tam posłać jednego agenta w przebraniu, zrobić co trzeba i wyjść - możesz wziąć ewentualnie paru agentów, gdyby akcja cichej infiltracji legła w gruzach. Na początek musisz znaleźć dokładne plany łodzi podwodnej.

Przed pomieszczeniem (patrz screen) jest agent, jednak przez całą misję nie ma zamiaru się ruszyć - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

Przed pomieszczeniem (patrz screen) jest agent, jednak przez całą misję nie ma zamiaru się ruszyć. Omiń go, wyłącz na parterze lasery i wejdź po drabince do tego pomieszczenia. Następnie będziesz musiał sabotować łódź podwodną.

W sumie musisz 3 miejsca sabotować - dwa znajdują się na kadłubie łodzi (jeden w jednym, drugi w drugim końcu), ostatnie miejsce to panel przy łodzi - chodzi tam 1-2 strażników - Rozdział I | Opis przejścia kampanii KGB w Phantom Doctrine - Phantom Doctrine - poradnik do gry

W sumie musisz 3 miejsca sabotować - dwa znajdują się na kadłubie łodzi (jeden w jednym, drugi w drugim końcu), ostatnie miejsce to panel przy łodzi - chodzi tam 1-2 strażników. Wysoce rekomendowane jest użycie agenta w przebraniu przez całą misję. Po wszystkim ewakuuj się.