[Solucja] Venatosaurus cz.3 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
![]() | ![]() |
Wracając wraz z Ann zapal wszystkie napotkane czary. W pomieszczeniu, w którym wcześniej wspominałem o użyciu przynęty, teraz czekać będą na Ciebie kraby. Pozbądź się ich strzelbą. Problem możesz mieć również z robakiem w zatopionym pomieszczeniu, jeśli będziesz mieć w ręku zapaloną dzidę nie wahaj się jej użyć, zawsze będziesz mógł się cofnąć kawałek po nową.
![]() | Teraz, gdy krzaki blokujące drogę do bramy przestały już istnieć, czas znaleźć uchwyt, dzięki któremu będzie można ją otworzyć. |
![]() | Droga do niego wiedzie przez tunel za wodospadem. Udaj się tam. |
![]() | Gdy wejdziesz do tunelu zobaczysz jak w Twoim kierunku biec będzie dinozaur i dwa robaki. Dojdzie do walk między nimi, a Ty wykorzystaj tę sytuację, by bez problemu się ich pozbyć (będą atakować, a potem zjadać nawzajem). |
![]() | Idąc dalej dotrzesz do miejsca oświetlonego ogniem, w którym znajdować będzie się wyrwa w ścianie. Podejdź do niej z zapaloną włócznią. |
![]() | ![]() |
Ujrzysz polanę, na której grasują dwa dinozaury, by nie tracić amunicje na ich eksterminację rzuć płonącą dzidą w trawę, po której biegają. Ogień ich usmaży.
![]() | Następnie zeskocz na dół i szybko wyjmij pożądany uchwyt - z przewróconego słupa na szczycie schodów (w okolicy pełzają robaki, nie zwracaj na nie uwagi, jeśli będziesz odpowiedni szybki nie zdążą Cię zaatakować). |
![]() | Następnie wróć do reszty kompanów tą samą drogą, którą się tu dostałeś i włóż przedmiot w odpowiednie miejsce, po czym otwórz bramę. Przechodząc przez nią i wchodząc do 'oazy' kończysz zadanie. |