[Solucja] The Canyon cz.3 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Gdy dojdziesz do pierwszej komory nie schodź do niej. Z tamtego miejsca zbij jednego z robaków chodzących na dole i dzięki temu przywołasz potwora, którego również unicestw. |
Do następnych pomieszczeń dostaniesz się przez jeziorko (w którym pływają przydatne rybki). W tym momencie rundy będziesz mieć bardzo ciężkie starcie z dużą ilością pełzających robaków. Wykorzystuj całą przynętę jak będziesz posiadał, by ułatwiać sobie ich eliminację. Wyłazić będą z czarnych szczelin na ścianach, dlatego mogą pojawić się za Tobą, a Ty nawet nie będziesz o tym wiedział - zachowaj ostrożność.
Pomieszczenie w którym się znajdujesz podzielone jest na trzy części i do każdej prowadzić będzie dziura w murku zastawionym przez deski. Potwory w każdej części nie będą przechodzić do innych, dopóki nie zniszczysz 'zapor', dlatego rób to dopiero wtedy, gdy w danym rejonie wszystkie zginą (nie oszczędzaj na amunicji, ale staraj się być celnym).
W drugiej części, po prawej stronie latać będą dwa owady, postaraj się je wykorzystać. | |
Gdy wszystkie zginą wejdź do zalanego tunelu (idąc nim zaatakują Cię potwory, dlatego przygotuj się na szybka reakcję). |
Dotrzesz do kolejnej większej komory jaskini. Na samym początku zajmij się siedzącymi na elementach otoczenia - w powietrzu - potworami (zdjęcie prawe), zdejmij je snajperką.
Następnie szybko pobiegnij do przodu nie zważając na 'skorpiony', gdyż na końcu pomieszczenia jest mała sadzawka, w której nie będą mogły Cię zaatakować. Stojąc tam podnoś kości (leżą nieopodal) i nimi zabijaj pozostałych napastników (po pierwszej dwójce dojdą kolejne). |
Dalsza droga wiedzie przez drewniana konstrukcję, ale zanim na nią wejdziesz musisz odwrócić uwagę pająków, które mają siedlisko koło niej. Nabij któregoś z pominiętych wcześniej robaków na kość/włócznie i rzuć nią w ścianę pod ich siedliskiem. Spowoduje to, że zejdą po mięso, a Ty w tym czasie szybko przebiegnij po kładce (zostaniesz zaatakowany na niej przez pełzającego robaka, ale nie przyjmij się nim tylko biegnij przed siebie, gdyż zaraz jest koniec etapu).