[Solucja] On Kong's Tracks cz.2 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Następnie udaj się w dalszą podróż. Przejdź półokrągłą ścieżkę w dół mijając bramę (zdjęcie prawe - nie można jej teraz otworzyć, dopiero z Carlem) i wodospad - odpal sobie dzidę na ognisku.
Dojdziesz do wejścia tunelu, który zabarykadowany jest drewnem - strąć go i udrożnij wejście. |
Mijając go dotrzesz do skarpy, z której dostrzec można porwanego kompana. Podążając dalej wejdź ścieżką na wyższy pułap, i stocz walkę. Atakować Cię będzie kilka mniejszych dinozaurów (po dwa, choć druga para może się szybciej odblokować). Zabijaj ich dzidą i kośćmi tam porozrzucanymi. Rzut oddawaj w ostatnim momencie, gdy napastnik stanie twarz w twarz z Tobą, po trafieniu natychmiast wyjmuj z ciała dzidę i rzucaj w następnego (potwory nie będą czekać, a niepotrzebne kręcenie się po okolicy w poszukiwaniu 'pocisków' może skończyć się śmiercią).
Po oczyszczeniu dwóch nieco większych pól z dinozaurami skieruj się w górę wzniesienia, przez kolejny tunel. | |
Na jego końcu znajduje się wylot, do miejsca z grupą latających nieprzyjaciół. Po wyjściu z ukrycia zostaniesz zaatakowany przez dwóch (jednocześnie). Na początku postaraj się nie rzucać włócznią, tylko dźgać do odpowiedniego momentu. Po pierwszym rzucie (który lepiej żeby był celny) wycofaj się z powrotem do tunelu. Gdy drugi stwór się oddali wybiegnij w jego zasięg, podnieś leżące tam kości i zabij również jego. |
Następnie podejdź kawałek dalej i przejdź po drewnianej konstrukcji, która będzie drżeć, gdy na niej staniesz (łatwo można spaść więc zachowaj szczególną ostrożność). Po stanięciu z powrotem na ziemi natychmiast zostaniesz zaatakowany przez kolejne dwa 'ptaki'. Zniszczyć ich możesz dzidami, które są tam wbite (jeśli celnie rzucisz i napastnik nie padnie szybko uciekaj w bok i staraj się unikać obrażeń - podnoś nową włócznie i ponownie atakuj). Gdy walka ustanie skieruj się w górę do tunelu.
Mijając go trafisz do kulminacyjnego miejsca na mapie, do gniazda. W oddali latać będzie chmara potworów wraz z matką, która wcześniej porwała Carla, lecz nie musisz się nimi przejmować, gdyż atakować Cię będą z innego miejsca. |