[Solucja] Necropolis cz.2 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Idąc dość długim i krętym korytarzem dojdziesz do wylotu tunelu, na końcu którego będą niewielkie schody i dojdzie do małego starcia. |
Wychodząc na powierzchnię stocz walkę z kilkoma potworami (możesz wspomóc się kośćmi, które tam leżą), a następnie rusz dalej. Gdy dojdziesz do przepaści zaatakuje was latające stworzenie (nie jestem znawcą dinozaurów, ale pterodaktyl to nie jest), zabij go strzelając z pistoletu, bądź rzuć w niego dzidą (jeśli będzie Cię próbował zaatakować, obroń się dźgając go). Następnie przejdź po drewnianej kładce (zdjęcie drugie), która załamie się, gdy będziesz na drugiej stronie.
Gdy zostaniesz odcięty od grupy Ann postanowi Ci pomoc i przejdzie do Ciebie po ścianie skalnej, ty zaś powinieneś ją osłaniać, gdyż atakować ją będą potwory. Jeśli brak Ci amunicji doładuj się w leżącej nieopodal skrzynie. Gdy będzie już bezpieczna przejdź do niej idąc po krętej, drewnianej konstrukcji.
Idąc dalej będziesz atakowany przez latające potwory, zestrzel je (zauważ, że jeden potwór będzie zjadać - a tym samym dając się łatwo zabić - innego). Schodząc z niewielkiego zniesienia podnieś dzidę i odpal ją na ogniu, który znajduje się kawałek dalej. Następnie rzuć nią w krzaki, by móc dalej pójść i sfajczyć paru oponentów.
Gdy ogień zgaśnie Ann znów zadziwi nas sprytem i wchodząc po ścianie (obok zamkniętej bramy) otworzy nam przejście (gdy będzie się spinać osłania ją przed potworami). |
Kawałek dalej dalszą drogę zagrodzą Ci pająki, które będą kręcić się w miejscu, po którym musisz przejść. Zbliżając się do nich zaatakują Cię i zabiją. Rozwiązaniem jest zabicie jednego z dwóch robaków, które tam krążą. Odciągnie je to od wejścia do jaskini (nie ma jak darmowe jedzenie).