[Solucja] To Save Ann cz.2 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Za nimi znajduje się rozległa polana z ruinami. Po prawej stronie, po murze biec będzie Ann. Na końcu jej drogi znajduje się dźwignia do bramy i tylko ona ja może otworzyć. Twoim zadaniem będzie odwracanie uwagi tyrana, który już prawdopodobnie stoi za Tobą (niszczy kamienna zaporę). Do dyspozycji będziesz mieć wcześniej wspomniane ruiny i włócznie, które tam leżą.
Kiedy jaszczur będzie iść w stronę Ann zachowaj szczególną ostrożność, gdyż jest to dość niebezpieczny, ale przydatny moment. Gdy zmierza w jej kierunku musisz dzierżyć dzidę, by w odpowiednim czasie odwrócić jego uwagę. Nie atakuj go do ostatniej chwili, dzięki temu zyskasz na czasie. Ustaw się koło jednej z kolumn i poczekaj, aż ten będzie blisko niej, Wtedy rzuć w niego dzidą i postaraj się tak ruszać, by ten obchodził, a nie niszczył ruiny. |
Jest to trudne, ale do wykonania, gdy przebiegać będziesz przez środek kolumn, tyran z pewnością zburzy kamienie, ale jeśli będziesz je obchodził na około, ten idąc za Tobą minie zabudowę.
Do dyspozycji masz cztery odcinki filarów, a po zniszczeniu każdego gad znów zainteresuje się Ann (pisałem jak to wykorzystać).
O otwartej bramie poinformuje Cię Ann, ale z przejściem przez bramę poczekaj na odpowiedni moment, gdyż podczas biegu możesz zginąć. | |
Za bramą pościg trwa nadal, gdyż dinozaur przedrze się do was. Pobiegnij prosto do wąskiej szczeliny w skałach i tunelem na górę. |
U wylotu powinieneś widzieć Ann biegnącą po polanie, śpiesz się idąc w jej kierunku (po górnej półce), gdyż jeśli tyran Cię wyprzedzi (zdjęcie prawe), będzie już za późno na ratunek.
Dobiegniesz do miejsca, w którym Ann będzie stała na wyciągnięcie ręki. Podejdź do niej (do krawędzi), a Jack (czyli Ty) poda jej dłoń. Od tego momentu jesteście bezpieczni. |
Podążaj dalej w górę, w głąb skał aż do jaskini. Tam spotkasz resztę kompanów (bez Carla) i zakończysz etap.