[Solucja] Skull Island cz.2 | Peter Jackson's King Kong poradnik Peter Jackson's King Kong
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Następnie zejdź wraz z drużyną z klifu na plaże gdzie znajduje się dziwna drewniana konstrukcja i brama usytuowana w kamiennej czaszce.
Przed nią znajdować będą się dwa drewniane słupy z uchwytami, za które można je obracać. Złap jeden z nich i wraz z innym kompanem (w tym samym czasie) przekręć.
Podczas wykonywania tej czynności Carl i Ann kręcić będą pierwszą scenę do filmu. Niestety kobiecy wrzask przywoła niepożądanych gości. Atak przyprowadzony będzie z dwóch stron: z morza i ścieżki na klifie. Strzelaj do nich ze swojego pistoletu, nie przewiduję tu żadnych problemów. Po pokonaniu wszystkich rozlegnie się kolejny hałas i z morza wyjdzie kolejny oponent, tym razem jeden, ale za to większy i silniejszy. Strzelaj do niego bezustannie. Kiedy dotrze do waszej grupy, będzie łapał w kleszcze jej członków, gdy to się stanie strzałem uratujesz kolegę.
Po pokonaniu pierwszego, bardziej znaczącego wroga dokończ otwieranie bramy (choć zdarzyć się może że zrobią to za Ciebie koledzy) i wejdź po schodach.
Biegnij po półce skalnej, aż dotrzesz do miejsca, gdzie latać będzie samolot. Zostawi Ci on pewien przydatny prezent, skrzynkę z amunicją. Znajduje się ona na większej półce za małą szczeliną w skale.
Na tej samej, większej półce znajdować się będzie szkielet, możesz z niego podnosić kości, które później są niezwykle przydatne w walce. Służą do dźgania i rzucania (to drugie często zabija za pierwszym razem, dlatego polecam tę broń). Zostaniesz tam również zaatakowany przez małego potwora, zabij go na przykład wcześniej podniesioną 'dzidą z kości'. | |
Idąc dalej przesz szczeliny skalne dojdziesz do miejsca, gdzie będzie kolejna drewniana zapora. Bez najmniejszych problemów zniszczyć ją można uderzając pistoletem, bądź dźgając kośćmi. Problem natomiast stanowią potwory za nią, które tylko czekają aż je uwolnisz. Niestety nie masz wyjścia, musisz to uczynić, dlatego przygotuj się na małe starcie. |
Po walce idąc kawałek dalej znajduje się następna brama, aby ją otworzyć musisz znaleźć uchwyt do jednego ze stojących słupów. Leży on na ziemi, obok bramy (zdjęcie). Podnieś go i włóż w miejsce, gdzie go brakuje, poczym otwórz bramę.
Podążaj dalej za resztą kompanów: przejdź po skalnej półce, schodami, szczeliną w głąb skał i zeskocz z podwyższenia.