Opis przejścia (cz.3) | Rozdział II | Penumbra Przebudzenie poradnik Penumbra: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Droga w kanałach nie jest długa - postaraj się nie spaść po skręceniu w lewo #1 . Gdy dotrzesz do wyjścia, rozwal je, po czym wejdź do pomieszczenia. Na podłodze znajdziesz Benzynę . Ze względu na parę wodną nie przejdziesz dalej. Musisz wrócić z powrotem na górę. Przybliż palety pod regał, po czym ustaw na nim dwa pudełka - wystarczą, by wdrapać się na półkę #2 .
Tym razem zeskocz i zniszcz wyjście z kanału wentylacyjnego. Przy drzwiach znajdziesz kolejną paletę #1 . Odsuń ją i wyjdź przez drzwi. Teraz możesz już zniszczyć deski blokujące wyjście z Magazynu #2 i opuścić to miejsce.
Wróć tam, skąd przyszedłeś - kierując się do Szybu pomocniczego. przy pomocy Piły przetnij deskę, która blokuje wejście #1 . Idź prosto i przejdź przez kolejne drzwi. Skręć w lewo i udaj się do Szybu pomocniczego, likwidując po drodze napotkane psy. Nim skręcisz w lewo, zwróć uwagę na stół #2 w małej wnęce, a na nim na dokument - Raport wiertniczy .
Po wejściu do środka, możesz zapisać stan swojej gry - w rogu na półce po lewej znajdziesz Artefakt #1 . Na skrzyni obok leży wtyczka - jeden koniec podłącz do źródła zasilania #1 , drugi do stołu #2 . Tuż obok dźwigni umieść Duży klucz w przeznaczonej dla niego dziurze. Przekręć go - niestety maszyna nie zadziała. W ekwipunku użyj Młotka na Benzynie , dzięki czemu otworzysz ją.
Podejdź do maszyny wiertniczej i wlej do baku benzynę #1 . Wróć do stołu i pchnij dźwignię do góry, poczekaj, aż maszyna przewierci kolejne przejście. Udaj się do nowo powstałego tunelu, skręć w prawo i przejdź przez świeżo odkryte drzwi #2 .
Przed sobą masz przepaść. Przejdź po deskach na drugą stronę, starając się nie spaść. Gdy dojdziesz do drzwi, usłyszysz trzaskanie wydobywające się z drugiej strony. Po chwili ogromny robak wyważy drzwi #1 , więc czym prędzej zrób w tył zwrot i zacznij uciekać. Postaraj się nie spaść w przepaść. Jeżeli zdążysz wejść na deski - robak spadnie #2 .
Teraz już możesz śmiało wejść do kolejnego pomieszczenia. Drzwi po lewej są zamknięte, musisz udać się w prawo. Dalej czeka kilka pająków. Możesz spróbować ominąć je, po prostu biegnąc. Wybierz pierwszy zakręt w lewo #1 . Biegnij do końca, nie zważając na mijane jaja, z których później wyklują się pająki #2 oraz na dwa stawonogi wędrujące sobie po jaskini.
Dotrzesz do kolejnego pokoju, w ścianie którego widnieje dźwignia #1 . Pchnij ją do góry i czym prędzej powróć tunelem do poprzedniego pomieszczenia. Drzwi, które były uprzednio zamknięte, stoją teraz otworem, lecz spiesz się, gdyż powoli się zamykają #2 .