Opis przejścia (cz.1) | Rozdział III | Penumbra Przebudzenie poradnik Penumbra: Przebudzenie
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział III
Przejdź przez drzwi #1 . Wybierz pierwszy zakręt po prawej, na ścianie znajdziesz mapę. Skieruj się do Szybu 13, po drodze zabijając psa #2 .
Na środku pomostu po prawej znajduje się wejście do tunelu #1 . Gdy wejdziesz, ono po chwili się zapadnie. Musisz dojść do szatni, droga nie jest trudna - obfituje tylko w kilka pająków. Najprostszą drogą wyjścia z jakiegokolwiek labiryntu jest trzymanie się ciągle jednej strony. W tym przypadku najlepszym wyborem będzie trzymanie się cały czas strony lewej (nawet jeśli trafisz na ślepy zaułek, po prostu go okrąż i idź dalej, trzymając się lewej ściany). Po krótkim przemarszu dotrzesz w końcu do szatni. Czym prędzej przetocz głaz #2 w miejsce, skąd przyszedłeś, by pająki nie mogły wejść.
Na środku pomieszczenia znajdziesz na ławce dokument - Ostatnie słowa uwięzionego górnika #1 . Opróżnij wszystkie szafki - powinieneś zebrać trzy Wołowiny , Dynamit , a przede wszystkim - w szafkach po prawej znaleźć pod kaskiem Czystą kartkę #2 . Wyjdź z Szybu 13 przez dziurę, którą blokował głaz.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie