Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie poradnik Penumbra: Przebudzenie

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Udaj się w stronę Warsztatu. Napotkasz na zamknięte drzwi #1 . Otwórz je, używając Starego Klucza i wejdź do drugiej części kopalni. Usłyszysz wycie psa, a ponieważ drzwi się nie zamykają, musisz je zabarykadować - wykorzystaj do tego dwie beczki stojące po lewej #2 . Jednak pies i tak przedrze się przez nie. Poczekaj, aż przybędzie, po czym go zabij.

1 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Udaj się do Materiałów wybuchowych, gdzie znajdziesz beczkę TNT #1 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Udaj się do Materiałów wybuchowych, gdzie znajdziesz beczkę TNT #1 . Zanieś ją do Północnej części - skręć dwa razy w lewo - a następnie wrzuć do dziury #2 . Zabierz także notkę leżącą na ziemi - Mój ulubiony warsztat . Skieruj się teraz do Warsztatu.

2 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Wejście zamknięte jest na szyfrowy zamek #1 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Wejście zamknięte jest na szyfrowy zamek #1 . Notka, którą przed chwilą zabrałeś, zawiera klucz do niego. Należy go wprowadzić - zwróć jednak uwagę na informację, że umysł Reda działa nieco odwrotnie, tak więc podane liczby 2, 1, 4, 8 wprowadź w odwrotnej kolejności. Zatem szyfr do drzwi to 8421. W środku znajdziesz Artefakt oraz Flarę (na półce po prawej stronie #2 ).

3 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Po drugiej stronie zlokalizuj z kolei pudełko z Bawełnianym sznurkiem #1 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Po drugiej stronie zlokalizuj z kolei pudełko z Bawełnianym sznurkiem #1 . Przejdź dalej, po lewej natkniesz się na stos kamieni. Odrzuć kilka z nich i wydobądź leżący na dole Kilof #2 . Zawróć i wejdź w drzwi po lewej.

4 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Przejdź przez bramkę, nieco dalej natrafisz na zabite deskami wejście #1 - rozwal je przy pomocy kilofa - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Przejdź przez bramkę, nieco dalej natrafisz na zabite deskami wejście #1 - rozwal je przy pomocy kilofa. W środku pod beczkami znajdziesz Flarę . Teraz musisz się nieco nagimnastykować. Twoim zadaniem jest ułożenie podjazdu składającego się z dwu desek, tak by bez problemu wtoczyć po nich beczkę. Całość powinna wyglądać następująco #2 .

5 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Kiedy przetoczysz beczkę na drugą stronę, przesuń ją do kolejnego pomieszczenia i postaw tuż przy przeszkodzie #1 - uważaj, druty są pod napięciem - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Kiedy przetoczysz beczkę na drugą stronę, przesuń ją do kolejnego pomieszczenia i postaw tuż przy przeszkodzie #1 - uważaj, druty są pod napięciem. Aby bezpiecznie przedostać się na drugą stronę, możesz w tym momencie spróbować przeskoczyć lub wrócić po deski i ułożyć je na beczkach w formie pomostu #2 .

6 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Przy drzwiach znajdziesz generator #1 , przenieś go kawałek, dzięki czemu odetniesz dopływ prądu do drutów - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Przy drzwiach znajdziesz generator #1 , przenieś go kawałek, dzięki czemu odetniesz dopływ prądu do drutów. Skieruj się w stronę drzwi - są zamknięte, lecz wyglądają dość staro i słabo, więc kilka uderzeń kilofem powinno załatwić sprawę. W środku, w skrzyni znajdziesz Dynamit , a na półce po prawej Środki przeciwbólowe . Zniszcz beczkę stojącą w rogu pomieszczenia #2 . W środku będzie proch strzelniczy. W ekwipunku połącz Bawełniany sznurek z Baxtrinem , a następnie zamocz całość w prochu strzelniczym - powstanie Lont .

7 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
Wróć do Północnej części, gdzie ustawiłeś beczkę z TNT - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry

Wróć do Północnej części, gdzie ustawiłeś beczkę z TNT. Użyj na niej Lontu #1 , a następnie podpal go przy pomocy Zapalniczki , po czym oddal się w bezpieczne miejsce. Odkryje się kolejne przejście - maszeruj więc dalej #2 .

8 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry
9 - Opis przejścia (cz.2) | Rozdział | Penumbra Przebudzenie - Penumbra: Przebudzenie - poradnik do gry