6.5 Wymarłe Miasto cz.1 | Painkiller Battle Out of Hell poradnik Painkiller: Battle Out of Hell
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Karta: (złota) Morf w demona.
Warunek zdobycia: ukończenie etapu w 20 minut.
Trudność zdobycia: bardzo wysoka - 20 minut to naprawdę mało. Raczej będzie trzeba zrezygnować ze zwiedzania sekretów za tym podejściem.
Efekt: zamienia postać gracza w demona.
Ten etap będzie nieco trudniejszy niż poprzednie. Zaczynamy na wymarłym placu. Przed nami materializuje się jakiś przeciwnik. Tak droga wycieczko, to pierwszy z mieszkańców tego interesującego kompleksu architektonicznego.
Nim jednak zapoznamy się z pozostałą częścią mieszkańców tej dzielnicy, weźmy znajdującą się po lewej stronie zbroję, a potem ruszajmy przed siebie.
Oto on i duma, i maskotka miejscowej wspólnoty. Cyberpająk. Niebawem przekonamy się, dlaczego naszym zdaniem powinien wraz ze swoimi dwoma silniejszymi braciszkami znaleźć się w godle miasta.
| Wyłonił się jak z podziemi, prawda? A oto jego sympatyczni - choć nieco wybuchowi asystenci. Radziłbym unikać bliższego kontaktu - preferowane przez nich rozrywki są nieco, jakby tu powiedzieć - rozrywające?
|
Unikanie i rozwalanie wybuchających trupów niech nie zasłoni nam podstawowego zadania w tym momencie - a mianowicie popieszczenia cyberpająka różnymi miłymi zabawkami. Zalecane są elektro (w obu trybach) - szczególnie ten porażający prądem jest skuteczny, choć i podstawowy sprawuje się dość skutecznie - pod warunkiem trafiania w górną część głowy naszego uroczego zwierzaka.
Zaskakująco skuteczna jest też strzelba - aczkolwiek wymaga znacznie mniejszej odległości od celu.
Zwracamy uwagę na fakt, iż zwierzak nie tylko pięknie strzela ognistymi kulami, zieje lodowatymi wyziewami, ale przede wszystkim wykazuje duże uzdolnienia rytmiczne uderzając odnóżami o ziemię. Tę ostatnią sztuczkę zdecydowanie polecamy podziwiać z powietrza - wyskakując chwilę przed tym, nim cyberpająk uderzy o ziemię.
Po usunięciu tej miłej ekipy czas na dokonanie zapisu.
Oczywiście, jeśli się nam nie spieszy, warto zebrać jakieś znajdujące się w okolicy dobra - niemniej prawdopodobnie spieszy się nam (karta!).