6.1 Sierociniec cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell poradnik Painkiller: Battle Out of Hell
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Po zebraniu amunicji do strzelby wracamy do drzwi wejściowych Sierocińca. Czas na wizytę w środku.
| Wchodzimy schodami na górę, gdzie po chwili zostajemy gorąco powitani przez dwóch młodzieńców.
|
Po krótkiej wymianie uprzejmości kontynuujemy naszą wycieczkę. Kilka świnek stojących w pokoju zawiera nieco złota, ale nim je rozbijemy, musimy się jeszcze zająć jednym lokatorem tego pokoju.
| Zbieramy amunicję, złoto i udajemy się do pierwszego z miejsc zapisu. Leczymy ewentualne obrażenia i musimy uzbroić się w cierpliwość.
|
Zamknięci między dwiema kratami obserwujemy ducha zakonnicy, który udaje się przed nami, by usłużnie otworzyć nam drzwi do biblioteki. Niestety chwilę później okaże się, że duch należy do najbardziej wrednych mieszkańców Sierocińca i w bibliotece będziemy musieli sporo się postarać, by nie zapoznać się z samonaprowadzającymi się kulami ognistymi, którymi raczy osoby naruszające ciszę. Od razu napiszę, że ich unikanie jest w zasadzie niemożliwe i chcąc uniknąć zadawanych przez nie obrażeń, musimy po prostu nie dać się zauważyć.
Biblioteka dzieli się na trzy poziomy. Jesteśmy na środkowym. Zbieramy amunicję z podestu i udajemy się krętymi schodami na górę. Warto zrobić to możliwie szybko - by znaleźć się tam, nim duch zakonnicy nas zauważy i przypiecze nas kulą ognia. Druga możliwość to poczekanie w korytarzu, aż duch dojdzie do schodów prowadzących na 3 poziom (jak na powyższym obrazku) i trzymając się jego pleców ruszyć za nim.
| Najważniejszym znaleziskiem w bibliotece jest strzelba czekająca na nas na jednym z podestów na trzecim poziomie. Nie tylko pozwoli nam na wykorzystanie już znalezionej amunicji, ale co ważniejsze, wejście na platformę, na której znajduje się strzelba przepłoszy zakonnicę.
|
Niestety w tym samym momencie pojawi się wielu bibliofili - z rodzaju poznanych już wcześniej trudnych wychowanków zamieszkujących ten uroczy przybytek. Walka nieco potrwa - ale po jej zakończeniu będziemy mogli skorzystać z kolejnego miejsca zapisu pojawiającego się na najniższym poziomie. Nim to jednak zrobimy, dobrze by było obejść bibliotekę i pozbierać wszystkie skrzynie z amunicją - szczególnie wówczas, gdy zużyliśmy jej nieco w dyskusjach o literaturze z jej młodocianymi wielbicielami.
Po dokonaniu zapisu wchodzimy do wąskiego korytarza prowadzącego do pokoju, w którym znajdziemy kilku młodych ludzi z przykrym zwyczajem wsadzania nosa w nie swoje sprawy.
W razie trudności w unikaniu ich wścibstwa można skorzystać z wygodnego siedliska na głowie znajdującego się w jednym z rogów pokoju misia.