Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry

Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6.3 Laboratorium cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell poradnik Painkiller: Battle Out of Hell

Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019

Nim udamy się w kierunku widocznego już miejsca zapisu, mamy dwa sekrety (3) do odkrycia. Odwracamy się i idziemy w kierunku budynku, w którym jeszcze przed chwilą byliśmy.

Zeskakujemy z galerii w ten sposób, by wylądować na niewielkim gzymsie na ścianie budynku (celuję w niego bronią) - 6.3 Laboratorium cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell - Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry

Zeskakujemy z galerii w ten sposób, by wylądować na niewielkim gzymsie na ścianie budynku (celuję w niego bronią). Będziemy się musieli wykazać pewną zręcznością. Idziemy na prawo.

Najtrudniejsza część to przeskakiwanie z jednego gzymsu na drugi.

Podchodzimy do blokującego nam drogę słupa i lekko obracamy się w prawo - 6.3 Laboratorium cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell - Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry

Podchodzimy do blokującego nam drogę słupa i lekko obracamy się w prawo. Wyskakujemy zmieniając w powietrzu kierunek na lewo - tak by "obejść" w powietrzu przeszkadzający nam w drodze słup. Nie jest to aż tak trudne, jak się może na początku wydawać - ale wymaga pewnej praktyki.

1 - 6.3 Laboratorium cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell - Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry
Kilka razy powtarzamy ten numer i jesteśmy na drugim gzymsie prostopadłym do tego, na którym byliśmy przed chwilą - 6.3 Laboratorium cz.2 | Painkiller Battle Out of Hell - Painkiller: Battle Out of Hell - poradnik do gry

Kilka razy powtarzamy ten numer i jesteśmy na drugim gzymsie prostopadłym do tego, na którym byliśmy przed chwilą. Już bez dalszych trudności zbieramy dobra najpierw z jednego sekretu.

 

Potem z drugiego.

 

I zeskakujemy na dół na dziedziniec. Stamtąd szybko pokonujemy znaną nam już drogę przez otwarte wejście do budynku i dalej - na dach niebieskiego korytarza. Tym razem możemy już iść przed siebie - do miejsca zapisu na galerii.