6.4 Pentagon | Painkiller Battle Out of Hell poradnik Painkiller: Battle Out of Hell
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2019
Uwaga: etap dostępny tylko na poziomie Koszmar lub Trauma.
Karta: (srebrna) Regeneracja zdrowia.
Warunek zdobycia: zabicie pająka w 2 minuty.
Trudność zdobycia: wysoki (jest to bardziej kwestia szczęścia niż poziomu trudności).
Efekt: regeneruje zdrowie (do 75).
Zalecane karty: srebrne: Łaska, Złodziej Życia, złote: Potrójne Przyspieszenie, Wściekłość, trzecia - dowolna (np. Zręczność).
Ten etap jest prawdopodobnie najkrótszym w całej grze. Zadanie jest mało skomplikowane - zabić cyberpająka.
| Walka ze zwierzakiem jest relatywnie prosta - choć może wymagać nieco czasu i cierpliwości. Kilka szczegółowych zaleceń zamieściłem w opisie Wymarłego Miasta, gdzie podobne (choć słabsze) pająki spotkamy w większej ilości.
|
Nim skupimy się w pełni na tym zbożnym dziele - warto jeszcze oczyścić jedyny w tym etapie sekret (1) . Na jednej ze skrzyń znajdujących się pod ścianami pomieszczenia widać złoty blask. To nasz przedmiot.
Jak tam się dostać? Jest to proste. Czekamy, aż pająk uderzy odnóżami o ziemię i hop - lecimy w powietrzu. Wystarczy tylko dobrze wylądować.
To tyle. Czas wrócić do trzepania zwierzakowi skóry.
Na początku pająk jest podatny na zwykłą broń - i bez większej trudności (szczególnie jeśli wykorzystamy karty) można go sprowadzić do połowy żywotności. Niestety wtedy paskuda staje odporna na konwencjonalne uzbrojenie.
| To iskrzenie pokazuje że teraz będzie trzeba skorzystać z czegoś innego. W rogach pomieszczenia są działa. Musimy się tylko znaleźć z właściwej strony lufy.
|
Teraz należy jeszcze przygotować pająka na spotkanie z pociskiem artyleryjskim.
| Zwierzak co jakiś czas ciska w nas pociskiem białej energii, która gromadzi w jego pysku.
|
Wystarczy we właściwym momencie strzelić paskudzie w pysk i na pewien czas jest sparaliżowana. Teraz błyskawicznie biegniemy do działa i bum - strzelamy. Cały problem, żeby trafić paskudę - musimy ją "zamrozić" we właściwym miejscu, tak by znajdowała się w polu rażenia jednego z dział - bo te niestety są nieruchome.
W końcu po udanym trafieniu pająk wraca to znanego i lubianego trybu - podatności na nasze zabawki. Potem pająk znów się na uodparnia. Powtarzamy procedurę z działem. Pająk idzie tam gdzie niegrzeczne pająki idą po śmierci.
I tyle.