Ciecze w Oxygen Not Included poradnik Oxygen Not Included
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Stan ciekły, który zachowuję się podobnie jak w rzeczywistości. W tym stanie dana substancja ciągle zmienia kształt starając się wypełnić dane miejsce, ale w zależności od ilości tej substancji. W przeciwieństwie do gazów, nie rozszerza się na całe pomieszczenie. Zawsze odpada w dół. Jeśli jakiś gaz pojawi się pośród cieczy lub pod nią, wypłynie na powierzchnię.
Duplikanci mogą chodzić po dnie zbiorników, ale muszą mieć dostęp np. drabinę. Tą możesz bez przeszkód budować. Możesz też wytyczyć budowę maszyn czy pomp, albo wyznaczyć nowe ściany i w ten sposób podzielić tak zbiornik. Jeśli woda w zaleje dane pole o więcej niż 1/3, obiekty znajdujące się w danym miejscu przestaną działać. Duplikanci będą musieli najpierw pozbyć się cieczy aby korzystać ze sprzętów.
W grze nie żadna ciecz nie zachowuje się w pełni, jak ta w rzeczywistości. Jest trochę elastyczna, gumowata przez zasadę jedno pole, jeden rodzaj materiału/substancji. W jaskiniach, które są pełne wody, zobaczysz bąble jakiegoś gazu, zamiast cienkiej warstwy tuż przy suficie. Również kiedy spływa po zboczach, najpierw przybiera formę małego bąbla, a dopiero potem spływa dalej. Każda ciecz może zostać zamieniona na stan gazowy lub stały, jeśli uzyska się odpowiednią temperaturę otoczenia. Ciecze potrafi niszczyć cienkie ściany, zarówno te naturalne jak i wybudowane, jeśli ilość jest bardzo duża lub jeśli gęstość będzie większa.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie