NiOh 2: Dwie twarze gościnności, solucja NiOh 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 kwietnia 2020
Dwie twarze gościnności to druga misja główna piątego regionu w Nioh 2. Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje związane z opisem przejścia tej misji.
Pierwsza kapliczka
Na samym początku porozmawiaj z magiem Onmyo, otrzymasz od niego przedmiot. Przy bramie po lewej stronie znajduje się pierwsza Kodama w lokacji.
Podejdź do chramu, pomódl się i przejdź przez bramę. Po lewej stronie w zaroślach znajduje się ninja, jeśli go nie widzisz, warto sprawdzić, gdzie jest czerwony wskaźnik na broni palnej / łuku. Na wprost ciebie znajduje się budynek, drzwi otworzysz od drugiej strony. Po lewej stronie znajduje się patrolujący żołnierz.
Po prawej stronie zaś, przy wieży strażniczej znajduje się przyczajony przeciwnik. Pokonaj go i udaj się w lewo. Tam przy kolejnej wieży strażniczej siedzi żołnierz, natomiast dalej, znajduje się potężniejszy żołnierz walczący toporem. Zajmij się najpierw siedzącym. W środku wieży znajduje się również przeciwnik, możesz wejść na górę po drabinie i go zabić.
Po prawej stronie od wieży strażniczej, znajduje się gorące źródło, idź do niego aby zregenerować swoje siły. Uważaj jednak, gdyż w nim znajduje się przeciwnik. Za drzwiami po lewej stronie znajduje się Kodama.
Wychodząc z pomieszczenia, gdzie znajduje się gorące źródło, skręć w lewo wchodząc do kolejnego domu. Tam zobaczysz mgłę Yokai, z której wyłoni się Flying Bolt. Uważaj na jej bandaże, większość ataków możesz spokojnie zablokować, uważając jednak na jej chwyt. Pokonując ją, po prawej stronie znajdują się drzwi, które możesz otworzyć. Ponadto znajduje się tam też mała skrzynka.
Cofnij się w miejsce, gdzie była druga wieża strażnicza i idź przed siebie w dół. Od razu skręć w lewo, wchodząc na drewniane rusztowanie, tam znajdziesz przeciwnika oraz skrzynię do otwarcia.
Na wprost ciebie znajduje się armata, która będzie co jakiś czas strzelać w twoją stronę. Jeśli chcesz uniknąć wystrzałów, udaj się na wprost niej i odbij w lewo, tam znajduje się droga prowadząca do przeciwnika operującego armatę. Zabij go, stamtąd możesz również strzelać do innych przeciwników.
Po pokonaniu ich, idź dalej w górę, tam znajdziesz drugi chram lokacji.
Druga kapliczka
Po lewej stronie przy chramie znajduje się Hanzo, NPC, który pomoże ci w przeprawie przez most jeśli z nim porozmawiasz. Po rozmowie z Hanzo, udaj się do bramy, nie otwieraj jej najpierw. Po lewej stronie przy bramie, za drewnem znajdziesz kolejną Kodamę. Zamiast otwierać bramę, możesz również wejść na wieżę strażniczą po prawej stronie i zacząć strzelać w stronę przeciwników, którzy znajdują się na moście.
Most to tak naprawdę arena, na której pojawiać się będą coraz to silniejsi przeciwnicy, których musisz pokonać, aby dostać się na koniec mostu. Znajdują się tam dwaj żołnierze Yokai oraz duży szkielet wojownik, pokonaj najpierw żołnierzy, potem zajmij się szkieletem. Z Hanzo powinno być o wiele łatwiej walczyć z wrogami.
Następnie pojawią się dwaj szkielet wojownicy, którzy będą strzelać do ciebie z łuku, oraz Wheelmonk i Rokurokubi. Warto pokonać na samym początku szkielety, a dopiero potem zająć się Wheelmonk. Na samym końcu zostaw sobie Rokurokubi, będzie on powolnie zmierzał w twoją stronę.
Ostatnia fala przeciwników to Yoki, Mitsume Yazura, oraz pojawienie się krainy Yokai na całym moście. Mając u boku Hanzo, walka powinna odbywać się jeden na jeden. Najlepiej zabić na samym początku Yoki, gdyż jego obrażenia są bardzo duże, a jest o wiele łatwiejszy do pokonania.
Na drugim końcu mostu zobaczysz ciało, podnieś z niego przedmiot, będzie to Rusty Key. Zamiast iść dalej, cofnij się do chramu, tam, przy wieży strażniczej znajdują się drzwi, które otworzysz za pomocą tego klucza. W pomieszczeniu znajduje się skrzynia do otwarcia. Jeśli straciłeś dużo zdrowia i medykamentów, odpocznij w chramie. Przejdź przez most ponownie, otwórz drzwi i idź dalej.
Po otwarciu drzwi, po lewej stronie znajduje się Scammpus, a po prawej ścieżka prowadząca do dalszej lokacji. Jeśli wykonałeś wcześniejsze zadania poboczne, Honda, kolejny NPC którego napotkasz nieopodal, przyłączy się do twojej drużyny.
Po prawej stronie przy zepsutych armatach, znajdują się kolejni wrogowie. Jednego możesz zestrzelić, z drugim nie powinieneś mieć problemów. Warto wystrzelić końcową armatę po prawej stronie, gdyż jako jedyna ze wszystkich innych działa, dzięki temu zadasz innym przeciwnikom duże obrażenia.
W środku pomieszczenia, które jest okryte płachtami, znajdują się czterej przeciwnicy. Jeden z nim jest generałem, cięższym do zabicia. Najlepiej będzie przed wkroczeniem do walki, zestrzelić jednego z nich bronią palną, aby ułatwić sobie potyczkę.
Zeskocz na dół, pokonaj tam żołnierza Yokai. Zamiast jedna iść w lewą stronę, udaj się w prawo. Cofniesz się nieco do poprzedniej lokacji, jednakże znajdziesz tam Kodamę.
Teren patroluje jeden przeciwnik, drugi jest skryty przy łódce, przy niej właśnie znajduje się Kodama, którą możesz podnieść.
Cofnij się i idź teraz w drugą stronę, do krainy Yokai. Zanim jednak wrócisz całkowicie w miejsce, w którym zauważysz krainę Yokai, wracając, po prawej stronie, blisko walki z patrolującym przeciwnikiem, znajdziesz kłodę, która prowadzi do pierwszego chramu lokacji. Cofnij się teraz do lokacji, w której jest Kraina Yokai.
Dalej, napotkasz na swojej drodze Yoki oraz mniejszego szkielet wojownika. Zabijając go, oczyścisz lokację z krainy Yokai. Wejdź do domu po prawej stronie, otwórz skrzynię. Następnie udaj się na górę po drabinie, aby pokonać przeciwnika, który obsługuje armatę.
Po pokonaniu go, wystrzel jeden pocisk z armaty i zeskocz na dół.
Możesz wykonać obalający cios z powietrza, gdyż pod tobą znajduje się przeciwnik. Dalej napotkasz psa patrolującego teren oraz kilku żołnierzy. W przejściu znajduje się mgła Yokai z której wyłoni się Yoki.
Pokonując go, udaj się w prawo, wejdź na górę po drabinie, gdzie znajduje się wieża strażnicza, tam znajdziesz kolejną Kodamę.
Po wszystkim, udaj się w górę, przechodząc przez przejście, którego bronił Yoki. Tam twoje drogi się rozejdą z Hanzo i Hondą. Wejdź na górę po drabinie.
Po lewej stronie znajdować się będzie mgła Yokai, z której wyłoni się Wheelmonk. Pokonaj go, zejdź nieco na dół i otwórz skrzynię. Cofnij i kieruj się w górę.
Pokonaj żołnierza Yokai, który obsługuje kolejną armatę. Po pokonaniu go, kieruj się w górę, aż znajdziesz przy moście kolejną, ostatnią kapliczkę w lokacji.
Trzecia kapliczka
Pomódl się przy kapliczce, przejdź przez most, tam napotkasz kolejnych przeciwników, między innymi kolejnego potężniejszego żołnierza, który stoi po środku, walczy on za pomocą dwóch mieczy.
Warto postrzelić w głowę przeciwnika, który chodzi z pochodnią w ręce. Z przeciwnikiem dzierżącym dwa miecze warto walczyć w postawie średniej / wysokiej i atakować mocnymi ciosami. Po pokonaniu go, otwórz drzwi z drewna. Skręć w lewo, tam napotkasz żołnierza, który jest naprawdę Rokurokubi. Po zabiciu go, zniszcz posąg, który jest na wprost ciebie.
Za zniszczonym posągiem, znajduje się Kodama. Podnieś ją i wyjdź na zewnątrz. Tam, po prawej stronie znajduje się mgła Yokai, z której wyłoni się Flying Bolt. Cofnij się teraz do miejsca, w którym otwierałeś drewniane drzwi.
Po prawej stronie znajduje się Nurikabe. Rozpraw się z nim za pomocą gestu. W środku znajduje się skrzynia, która jest tak naprawdę Mimikiem. Pokonaj go, lub naśladuj jego gesty.
Dalej, znajduje się tylko jeden żołnierz Yokai. Pozbieraj w okolicy przedmioty i udaj się do drzwi. Gdy je otworzysz, udasz się do areny z bossem lokacji, Tokichiro. Walka z bossem została opisana na osobnym rozdziale poradnika.