Droga ucieczki | Solucja NiOh 2 NiOh 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 marca 2020
Droga ucieczki to pierwsza misja główna trzeciego regionu w Nioh 2. Na tej stronie poradnika znajdziesz informacje związane z opisem przejścia tej misji.
Pierwsza kapliczka
Na samym początku podejdź do pobliskiego chramu oraz porozmawiaj z NPC. Idąc do przodu, zobaczysz gęstą trawę, a nieopodal niej, psa, który patroluje teren oraz kilku żołnierzy. Warto przeczekać w trawie do momentu, aż pies się zbliży i zadać mu duże obrażenia. Dopiero potem zajmij się żołnierzami.
Po pokonaniu ich idź dalej przed siebie. Po lewe stronie masz zejście, aby zdobyć kilka nowych przedmiotów, natomiast po prawej znajduje się patrolujący teren żołnierz. Jest on nieco silniejszy od poprzedników. Pokonaj go i idź dalej w tamtą stronę.
Idąc przed siebie, zobaczysz po lewej stronie drabinę, która nie jest opuszczona. Służy za skrót, który odblokujesz za jakiś czas. Skręć w prawo i idź dalej przed siebie.
Przed tobą ukaże się miejsce, w którym zobaczysz dosyć jasne światło. Jest to działanie Tatarimokke, bossa pod postacią wielkiej sowy, z którym zmierzysz się pod koniec lokacji.
Obserwuje on teren w ten sposób teren i alarmuje pobliskich Yokai, gdy cię zobaczy. W momencie gdy to zrobi, lokacja zamienia się w krainę Yokai, a wszyscy przeciwnicy są bardzo agresywnie nastawieni wobec ciebie. Ponadto, na mapie pojawia się czerwona kula, którą musisz jak najszybciej zniszczysz. Dzięki temu Tatarimokke ucieknie, a pobliskie Yokai stracą na sile i staminie. Uważaj jednak, gdyż czerwone kule tworzą czarne duchy, które podążają za tobą. Najlepiej jest ignorować Yokai i szybko pobiedz w prawą stronę, gdzie znajduje się kula.
Po zniszczeniu czerwonej kuli, większość Yokai zginie, a ci potężniejsi stracą całą staminę. Prawde mówiąc nie warto z nimi walczyć, chyba, że w celu zdobycia dodatkowej amrity. Niezależnie od tego, czy będziesz z nimi walczył czy też nie, idź w lewo po wejściu na drewniane kładki.
Napotkasz tam szkielet wojownika, pokonaj go i idź dalej przed siebie, do momentu, aż zobaczysz drewniany dom po lewej stronie.
W nim mieści się Yamanba, jednak przed wejściem do budynku, po lewej stronie za drzewem skrywa się Gaki. W budynku znajduje się mała skrzynka, ponadto po lewej stronie spotkasz Sudama.
Idąc dalej, po lewej stronie ujrzysz drabinę, która posłuży ci za skrót z początku lokacji. Natomiast po prawej stronie napotkasz kolejnych żołnierzy. Na dole w domu zobaczysz wielką skrzynię. Wróć na górę i idź w drugą stronę przed siebie.
Kawałek dalej przy wielkim, drewniany moście napotkasz Gaki. Jest on ukryty z prawej strony krzaków. Po zabiciu go wejdź na most.
Gdy wejdziesz na niego, na drugim końcu mostu pojawi się Mitsume Yazura, 3 głowy Yokai. Uważaj na jego obszarowe ataki, które jednak mają mały zasięgo oraz skoki, który jest powolny, jednak zadaje duże obrażenia. Po pokonaniu go, kawałek dalej napotkasz drugi chram, w którym możesz zregenerować swoje zdrowie.
Druga kapliczka
Wejdź po drabinie, która znajduje się nieopodal chramu. Znajduje się tam Gaki, który zada duże obrażenia, jeśli będziesz szedł dołem.
Lepiej od razu go zabić cichym zabójstwem od tyłu. Po prawej stronie znajduje się drewniany dom, a w nim Yanamba.
Zamiast wchodzić od frontu, warto zeskoczyć w dziurę, która znajduje się na dachu budynku i od tyłu zabić Yokai. Wychodząc z domu, przy drzewie znajduje się również mały cyklop. Nie zada on dużych obrażeń, jednak uważaj na to, aby nie smagnął cię językiem dwa razy, gdyż wtedy przemieni się w potężnego cyklopa.
Dalej natomiast, na górze znajduje się Biwa boku-boku. Potrafi on przyzwać duchy poległych graczy z pobliskich czerwonych grobów. Jeśli nie chcesz walczyć z duchem innego gracza, zestrzel go z bezpiecznej odległości. Idź dalej przed siebie, uważając z lewej i prawej strony na strzelców w postaci szkieletów. Po rozprawieniu się z nimi idź naprzód. Tam napotkasz kolejną lokację, podobną do wcześniejszej, którą patroluje Tatarimokke.
Udaj się poraz kolejny do czerwonej kuli, w momencie, gdy znowu cię zobaczy. Dzięki temu, gdy ją zniszczysz, zdobędziesz osiągnięcie, do tego wszystkie Yokai stracą całą staminę. Możesz tam zawalczyć z Gaki, Yamanba, szkieletami oraz Mitsume Yazura.
Po pokonaniu przeciwników, lub odpuszczeniu, idź w górę przed siebie. Tam znajdziesz wielką kłodę, którą możesz przewrócić na drugą stronę, aby odblokować nowe przejście do wcześniejszych, zwiedzonych miejsc. Po obaleniu pnia, idź w lewo. Pokonaj dwóch szkieletów przy drewnianym ogrodzeniu.
Przechodząc przez ogrodzenie, po prawej stronie wyłoni się z krainy Yokai kolejna Mitsume Yazura. Postępuj z nią tak jak z wcześniejszymi. Pilnuje ona przejścia do dalszej części lokacji, w której odblokujesz trzeci chram. Natomiast po lewej stronie znajdziesz kilkoro przeciwników, takich jak Tengu, cyklopa czy innych ludzkich przeciwników. Jeśli nie czujesz się na siłach na dalszą eksplorację, albo chcesz uzupełnić zapasy, idź najpierw do chramu po prawej stronie.
Tam napotkasz dwójkę Gaki. Pokonaj ich i idź na dół, tam spotkasz Mumyo, NPC, którą już poznałeś wcześniej, natomiast po prawej znajduje się chram.
Jeśli jednak wybrałeś najpierw droge w lewo, lub dopiero wróciłeś z chramu, to idź dalej tą drogą. Po drodze napotkasz małego cyklopa, nie pozwól mu się trafić dwa razy. Skręcając w lewo, na dole spotkasz dużego cyklopa, jednak nie musisz z nim walczyć.
Schodząc lekko w dół, po prawej stronie znajduje się źródło, w którym odnowisz swoje zdrowie. Wróć na górę i idź w stronę Tengu. Jest on skierowany plecami, więc możesz zadać mu duże obrażenia. Jednocześnie uważaj na niego i jego powietrzne ataki.
Idąc przed siebie, napotkasz na swojej drodze szkieleta. Zabij go i wejdź na most widoczny na zdjęciu. Tam znajduja się kolejni, ludzcy przeciwnicy. Lepiej nie walczyć z kilkoma naraz, wywab jednego, lub wybij ich za pomocą broni dystansowej. Podnieś wszystkie przedmioty i wróć do chramu.
Trzecia kapliczka
Trzecia kapliczka to tak naprawdę przejście do bossa lokacji, Tatarimokke. Jest ona jednak oblegana przez krainę Yokai. Na dachach budynków znajdują się strzelcy. Najlepszym rozwiązaniem jest ich zestrzelić, jeśli jednak nie masz amunicji, wejdź na dachy budynków.
Mitsume Yazura jest głównym powodem, przez który kraina Yokai się utrzymuje. Znajduje się on po drugiej stronie terenu, zajmij się najpierw nim, aby móc spokojnie przemierzać dany obszar. Uważaj jednak na strzelców, jeśli jeszcze się z nimi nie rozprawiłeś.
Na dole są również urny, dzięki którym możesz nałożyć efekt czystości na broń, pomoże to znacząco w walce z Yokai. Na dole znajduje się również wielki cyklop patrolujący teren, podejdź do niego, gdy będzie skierowany do ciebie plecami i walcz pomiędzy budynkami, jeśli jeszcze nie pokonałeś przeciwników na dachu.
Na samym końcu znajdują się drzwi prowadzące do Tatarimokke, bossa, którego miałeś przyjemnąć już spotkać. Walka z Tatarimokke została opisana na osobnym rozdziale poradnika.