NiOh 2: Drzewka umiejętności NiOh 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2020
W NiOh 2 bohater ma dostęp do wielu zdolności. Podzielone zostały one na kilka kategorii, które wpływają na różne elementy rozgrywki. Na tej stronie poradnika znajdziesz opis umiejętności dostępnych w grze.
Drzewka umiejętności zostały podzielone ze względu na rodzaj broni oraz sposób prowadzenia rozgrywki - Ninja, Shiftling, Samurai i magia Onmyo. Każdy z nich zawiera zestaw różnego rodzaju zdolności pasywnych i aktywnych, które możesz wykorzystywać podczas walki. W przypadku każdego z drzewek zdolności, doświadczenie zdobywane jest osobno. Oznacza to, że im częściej korzystasz z danych umiejętności tym szybciej będziesz uczył się nowych zdolności.
Zdolności możesz nabywać wykorzystując punkty doświadczenia, które zdobywasz wraz z postępem rozgrywki. Oczywiście nie wszystkie zdolności są dostępne od razu - większa część z nich jest dostępna tylko po odblokowaniu konkretnej umiejętności. Oprócz tego, część zdolności posiada kilka stopni zaawansowania, co przekłada się na ich efektywność.
- Umiejętności broni
- Umiejętności Samuraja
- Umiejętności Ninja
- Umiejętności zmiennokształtnych
- Umiejętności magii onmyo
Umiejętności broni
Każda z broni dostępnych w grze posiada swoje własne, unikalne zdolności. W monecie, gdy korzystasz z danego typu oręża, będziesz zdobywał kolejne punkty doświadczenia. Dzięki nim właśnie możesz nauczyć się nowych umiejętności.
Drzewka dla broni pozwalają odblokować nowe rodzaje ataków, które można wyprowadzać w danej postawie. Z ich pomocą możesz uczynić oręż potężniejszym.
Umiejętności Samuraja
Umiejętności Samuraja skupiają się głównie na wykorzystaniu impulsu Ki oraz zwiększenia efektywności borni dystansowych.
Nazwa | Funkcja | Warunki do aktywacji |
Impuls Ki: Niebiosa | Zdolność aktywna, która na krótko zwiększa zadawane obrażenia, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa wysoka) | Zdolność podstawowa |
Impuls Ki: Człowiek | Zdolność aktywna, która uruchamia się się, gdy odzyskasz pełne Ki z impulsu Ki. Wówczas nie tracisz Ki za zablokowanie pierwszego ataku, wyprowadzonego w Twoją stronę. (tylko postawa średnia) | Zdolność podstawowa |
Impuls Ki: Ziemia | Zdolność aktywna, która niweluje utratę Ki przy pierwszym uniku, po pełnym naładowaniu paska Ki, przy wykorzystaniu impulsu Ki. (tylko postawa niska) | Zdolność podstawowa |
Postawa | Zdolność aktywna, która pozwala przełączać się między pozycjami. | Zdolność podstawowa |
Chwyt | Chwyta człowieka, który nie ma Ki lub powalonego yokai, a następnie wykonuje potężny atak. | Zdolność Postawa |
Cios kończący | Dzięki tej aktywnej umiejętności możesz chwycić obalonego przeciwnika i wyprowadzić potężny atak. | Zdolność Postawa |
Impuls Ki | Pozwala odzyskiwać Ki, po kombinacji ataków. | Zdolność Postawa |
Strumień wody: Niebo | Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa wysoka) | Zdolność Impuls Ki: Niebiosa |
Oczyszczenie Krainy Yokai: Niebo | Zwiększa siłę ataku, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki. (tylko pozycja wysoka) | Zdolność Impuls Ki: Niebiosa |
Strumień wody: Człowiek | Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa średnia) | Impuls Ki: Człowiek |
Oczyszczenie Krainy Yokai: Człowiek | Poprawia twoją obronę, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa średnia) | Impuls Ki: Człowiek |
Strumień wody: Ziemia | Umiejętność, która automatycznie aktywuje impuls Ki, gdy wykonasz unik w odpowiednim czasie. (tylko postawa niska) | Zdolność Impuls Ki: Ziemia |
Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia | Poprawia prędkość odzyskiwania Ki, gdy wykonujesz oczyszczanie przy wykorzystaniu idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną ilość Ki (tylko postawa niska) | Zdolność Impuls Ki: Ziemia |
Oczyszczenie Krainy Yokai | Aktywuje się, gdy odzyskasz maksymalną ilość Ki za pomocą impulsu Ki podczas przebywania w Królestwie Yokai. Oczyszcza i usuwa obszar krainy Yokai wokół Ciebie | Zdolność Impuls Ki |
Strumień | Zmiana postawy po impulsie Ki zwiększa ilość odzyskanego Ki. | Zdolność Impuls Ki |
Strumień II | Zwiększa jeszcze bardziej ilość odzyskiwanego Ki. | Zdolność Strumień |
Szybki atak | Wykonuje szybki atak przy zmianie broni po udanym impulsie Ki. | Zdolność Strumień II |
Wymierzone cięcie | Zwiększa maksymalną ilość Ki, którą można odzyskać za pomocą impulsu Ki 0 30% w przypadku niektórych zdolności aktywnych. | Zdolność Strumień II |
Łukmistrz I | Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o 5%. | Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Niebiosa |
Łukmistrz II | Zwiększa obrażenia zadawane przez łuk o dodatkowe 3%. | Zdolność Łukmistrz I |
Wytwórca kołczanów | Zwiększa o 3 liczbę strzał, które możesz nieść. | Zdolność Łukmistrz I |
Mistrz broni małokalibrowej I | Zwiększa obrażenia zadawane przez broń małokalibrową o 5% | Zdolność Łukmistrz I |
Prochownica | Zwiększa o 2 liczbę naboi kul, które możesz nieść. | Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I |
Zwinne cięcie | Zmniejsza obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%. W zamian zużywają one mniej Ki. | Zdolność Strumień wody: Ziemia |
Mistrzowskie cięcie | Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%, przy jednoczesnym zwiększeniu zużycia Ki. | Zdolność Strumień wody: Człowiek |
Kulis | Zwiększa o 1 liczbę kartaczy, które możesz nieść. | Zdolność Mistrz broni wielkokalibrowej I |
Niedbałe cięcie | Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne o 10%, ale blokuje możliwość wykonania impulsu Ki. | Zdolność Strumień wody: Niebiosa |
Mordercze ręce I | Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o 20%. | Zdolności Impuls Ki: Człowiek i Impuls Ki: Ziemia |
Mordercze ręce II | Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%. | Zdolność Mordercze ręce I |
Mordercze ręce III | Zwiększa obrażenia od ataku gołymi rękami o dodatkowe 20%. | Zdolność Mordercze ręce II |
Spokój | Podczas walki z człowiekiem, gdy korzysta się gardy można odebrać mu broń i wyprowadzić cios. (tylko przy walce wręcz) | Zdolność Mordercze ręce I |
Zwiększenie obrażeń: Odwaga | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej Odwagi. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Spokój; |
Zwiększenie obrażeń: Magia | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej magii. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Oczyszczenie Krainy Yokai: Ziemia |
Zwiększenie obrażeń: Budowa | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne zależną od Twojej budowy. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Hart II |
Zwiększenie obrażeń: Umiejętność | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twoich zdolności. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolności Łukmistrz I i Mistrzowskie cięcie |
Zwiększenie obrażeń: Serce | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojego serca. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Wymierzone cięcie |
Zwiększenie obrażeń: Siła | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej siły. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Niedbałe cięcie |
Zwiększenie obrażeń: Kondycja | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej kondycji. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Running Water: Man |
Zwiększenie obrażeń: zręczność | Zwiększa obrzeżenia zadawane przez niektóre Umiejętności Aktywne na podstawie Twojej zręczności. Zwiększa zużycie Ki. | Zdolność Zwinne cięcie |
Mistrz broni wielkokalibrowej I | Zwiększa obrażenia od broni wielkokalibrowej o 5%. | Zdolność Mistrz broni małokalibrowej I |
Hart I | Dodaje 50 punktów życia | Zdolność Hands of Death I |
Hart II | Dodaje 30 punktów życia | Zdolność Hart I |
Hart III | Dodaje 20 punktów życia | Zdolności Hart II i Spokój |
Umiejętności Ninja
Umiejętności Ninja pozwalają odblokowywać różnego rodzaju bomby oraz broń miotaną. Dzięki temu możesz zwiększyć udział walki dystansowej w potyczkach. Szczególnie przydatne przy walce z przeciwnikami specjalizującymi się w walce wręcz.
Nazwa | Funkcja | Warunki do aktywacji |
Shuriken | Pozwala przygotowywać shurikeny. | Podstawowa |
Shuriken II | Zwiększa prędkość przygotowywania shurikenów. | Zdolność Shuriken |
Miotacz shurikenów | Dzięki tej zdolności po rzucie shurikenem, ponownie przyciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za tą funkcję, umożliwia wykonanie kolejnego rzutu. | Zdolność Shuriken |
Kunai I | Pozwala przygotować kunai. | Zdolność Shuriken |
Makibishi I | Pozwala przygotować makibishi. | Zdolność Shuriken |
Technika rzucanego ostrza I | Zwiększa obrażania zadawane shurikenami o 5%. | Zdolność Miotacz shurikenów |
Moneta Rakansen | Pozwala przygotować monety Rakansen. Rzut tym przedmiotem nie zużywa go, ale zabiera Ci złoto. | Zdolność Kunai I |
Burza kunai | Pozwala przygotować burzę kunai, która zadaje przeciwnikom obrażenia. | Zdolność Kunai I |
Kula makibishi | Umożliwia tworzenie ładunków wybuchowych - kul makibishi. | Zdolność Makibishi I |
Ogień: bomba prochowa I | Pozwala przygotowywać bomby prochowe, które eksplodują i zadają przeciwnikom obrażenia. | Podstawowa |
Kula dymna I | Pozwala przygotować kule dymne, które pozwolą zgubić przeciwnika. | Zdolność Ogień: bomba prochowa I |
Sztuka cienia: Ognista czapla I | Pozwala przygotować pióra ognistej czapli, które zadają przeciwnikowi obrażenia od ognia i Ki. | Zdolność Kula dymna I |
Sztuka cienia: Woda Yaroka I | Pozwala przygotować piór wody Yaroka, które zadają przeciwnikowi obrażenia od wody i Ki. | Zdolność Kula dymna I |
Ognisty shuriken | Pozwala przygotować ogniste shurikeny, które wyburzają w kontakcie z przeciwnikiem. | Zdolności Ogień: bomba prochowa I i Shuriken |
Ukrycie | Zwiększa obrażenia, jakie zadajesz używając broni dystansowej lub miotanej. | Zdolność Ognisty shuriken |
Szybka przemiana | Pozwala przygotować zwoje szybkiej przemiany, które przez pewien czas pozwalają zatrzymać śmiertelne ataki. | Zdolności Sztuka cienia: Ognista czapla I, Kula dymna I i Sztuka cienia: Woda Yaroka I |
Uniki | Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uników. | Zdolność Szybka przemiana |
Ogień: szrapnel I | Pozwala przygotować szrapnelę, czyli ładunek wybuchowy, który eksplodując rozrzuca odłamki. | Zdolność Ogień: bomba prochowa I |
Ogień: wzmocniony szrapnel I | Pozwala przygotować horokudamy, czyli potężniejszą wersję szrapneli | Zdolność Ogień: szrapnel I |
Preprarowanie bomb | Zwiększa obrażenia zadawane bombami prochowymi u szrapnelami o 6%. | Zdolność Ogień: wzmocniony szrapnel I |
Pułapka zapalająca I | Pozwala przygotować pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika. | Zdolność Ogień: bomba prochowa I |
Sabotażysta | Zwiększa o 1 limit niesionych bomb prochowych i szrapneli. | Zdolność Pułapka zapalająca I |
Bieg tygrysa I | Pozwala przygotować zwoje biegu tygrysa, które zwiększają prędkość biegu i uskoków | Podstawowa |
Koci ruch I | Pozwala przygotować zwoje kociego ruchu, które pozwalają na bezgłośny ruch (poza atakami) i niweluje obrażenia od upadku z wysokości. | Zdolność Bieg tygrysa I |
Atak z ukrycia | Pozwala wyprowadzić atak w stronę stojącego tyłem przeciwnika, który Cię nie wykrył. | Zdolność Bieg tygrysa I |
Skryty złodziej | Wróg upuszcza przedmiot, gdy zaatakujesz go z ukrycia. | Zdolność Atak z ukrycia. |
Zwój skrytego złodzieja I | Pozwala przygotować zwoje skrytego złodzieja, które utrudnią Twoje wykrycie przez przeciwnika. | Zdolności Koci ruch I i Atak z ukrycia. |
Transformacja w Kodamę I | Pozwala przygotować zwój transformacje w Kodamę umożlwiający przemianę w tego zielonego stworka. Dzięki temu wrogowie będą Cię ignorować. | Zdolność Zwój skrytego złodzieja I. |
Uskok | Zmniejsza zużycie Ki podczas wykonywania uskoków. | Zdolność Bieg tygrysa I |
Lewitacja | Pozwala przygotować zwoje lewitacji, które przez pewien czas chronią przed działaniem efektów terenowych. | Zdolność Uskok |
Lekkostopy | Zwiększa prędkość biegu o 3%. | Zdolność Uskok |
Sokole oko I | Pozwala przygotować zwoje sokolego oka, które zwiększają obrażenia od strzał, gdy dłużej celujesz z łuki we wroga | Zdolność Bieg tygrysa I |
Zatrute strzały I | Pozwala przygotować trujące strzały. | Zdolność Sokole oko I |
Ogłuszające strzały I | Pozwala przygotować ogłuszające strzały, które paraliżują przeciwnika. | Zdolność Zatrute strzały I |
Oszczędność | Pozwala na odzyskiwanie strzał, które zabiły przeciwnika trafieniem w słaby punkt. | Zdolność Zatrute strzały I |
Trucizna: wywar z galasu I | Pozwala przygotować wywal z galasu, który nałożony na broń sprawia, że staje się ona trująca. | Podstawowa |
Trucizna: wywar z szaleju I | Pozwala przygotować wywal z szaleju, który nałożony na broń sprawia, że paraliżuje ona przeciwnika. | Zdolność Trucizna: wywar z galasu I |
Trucizna: proszek z meduzy I | Pozwala przygotować proszek z meduzy, który uwalnia paraliżującą chmurę. | Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I |
Lek: tabletki siedmiu ziół I | Pozwala przygotować tabletki siedmiu ziół, które znoszą paraliż. | Zdolność Trucizna: wywar z szaleju I |
Lek: tabletka mocy I | Pozwala przygotować tabletki mocy, które zwiększają siłę ataku. | Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I |
Uzdrowiciel | Zwiększa o 1 limit niesionych eliksirów | Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I |
Opanowanie paraliżu | +5 odporności na paraliż. | Zdolność Lek: tabletki siedmiu ziół I |
Trucizna: proszek z chrząszcza I | Pozwala przygotować proszek z chrząszcza, który uwalnia truciznę. | Zdolność Trucizna: wywar z galasu I |
Lek: tabletka antytoksyczna I | Pozwala przygotować tabletki antytoksyczne, które niwelują działanie toksyn. | Zdolność Trucizna: wywar z galasu I |
Opanowanie trucizny I | +5 odporności na truciznę. | Zdolność Lek: tabletka antytoksyczna I |
Oślepiająca skorupa I | Pozwala przygotować oślepiające skorupy, który uwalniają chmurę, oślepiająca przeciwników. | Zdolności Trucizna: proszek z chrząszcza I i Trucizna: proszek z meduzy I |
Toksyczna pułapka zapalająca I | Pozwala przygotować toksyczne pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika. | Zdolność Trucizna: proszek z chrząszcza I |
Paraliżująca pułapka zapalająca I | Pozwala przygotować paraliżujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika. | Zdolność Trucizna: proszek z meduzy I |
Trująca pułapka zapalająca I | Pozwala przygotować trujące pułapki zapalające, które wybuchają po upływie określonego czasu, lub po nadepnięciu przez przeciwnika. | Zdolności Toksyczna pułapka zapalająca I i Paraliżująca pułapka zapalająca I |
Oświecenie | Pozwala szybciej wykonywać ninjitsu używane na sobie i wydłuża jego efekty. | Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Bieg tygrysa I |
Trujący shuriken | Pozwala przygotować trujące shurikeny. | Zdolności Trucizna: wywar z galasu I i Shuriken |
Paraliżujący shuriken | Pozwala przygotować paraliżujące shurikeny. | Zdolność Trujący shuriken |
Technika wężowego ukąszenia | Zwiększa rozłożone w czasie obrażenia o 10% | Zdolności Trujący shuriken i Lek: tabletka antytoksyczna I |
Wytrzymałość | Ogranicza stopniowe obrażenia od trucizny i ognia o 6%. | Zdolność Technika wężowego ukąszenia |
Umiejętności zmiennokształtnych
Umiejętności zmiennokształtnych wpływają na zdolności duchów opiekuńczych oraz przemiany Yokai.
Nazwa | Funkcja | Warunki do aktywacji |
Kontra rozprysków: upiór | Pozwala zablokować atak rozpryskowy wroga, przy jednoczesnym zadaniu mu obrażeń od Ki. (Tylko duch opiekuńczy typu upiór) | Podstawowa |
Wyjątkowa finezja: ożywienie | Zwiększa szybkość odzyskiwania Ki, po wykonaniu udanej kontroli rozprysków. | Zdolność Kontra rozprysków: upiór |
Arkana węży | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zatrucia. | Zdolność Wyjątkowa finezja: ożywienie |
Krwawy księżyc: Yang | Po wykonaniu silnego ataku, pozwala rzucić bronią (tylko w postaci upiora) | Zdolność Kontra rozprysków: upiór |
Arkana wody | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł wody | Zdolność Krwawy księżyc: Yang |
Długie przebudzenie I | Wydłuża czas przebudzenia twojej borni Yokai o 10% | Zdolność Arkana wody |
Rozpaczliwy cios | Przywraca 30% zdrowia, od obrażeń otrzymywanych przez niektóre umiejętności aktywne, jeśli zdrowie twojej postaci jest niebezpiecznie niskie | Zdolność Długie przebudzenie I |
Krwawy księżyc: Yin | Pozwala przygotować broń do celowanego rzutu we wroga. Po trafieniu zostaniesz przeteleportowany w bliską odległość od przeciwnika (tylko w postaci upiora) | Zdolność Kontra rozprysków: upiór |
Demoniczna obrona I | Zmniejsza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 20% podczas wykonywania gardy w postaci Yoaki. | Zdolność Krwawy księżyc: Yin |
Zanik ducha I | Umiejętności Yokai zmniejszają Ki wroga o dodatkowe 3% | Zdolności Arkana węży i Arkana wody |
Arkana mocy | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt zepsucia. | Zdolność Zanik ducha I |
Arkana nieboszczyków | Zwiększa obrażenia (również od Ki) zadawanych przez niektóre umiejętności aktywne. W zamian utracisz wszystkie efekty żywiołów tej umiejętności. | Zdolność Zanik ducha I |
Kontra rozprysków: oprych | Pozwala zaatakować wroga i zadać mu obrażenia od Ki. (Tylko duch opiekuńczy typu oprych) | Podstawowa |
Demoniczny upór I | Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10%, kiedy otrzymujesz obrażenia w postaci Yokai | Zdolność Kontra rozprysków: oprych |
Morderczy cios | Przywraca 5% maksymalnego zdrowia, gdy pokonasz przeciwnika, niektórymi zdolnościami aktywnymi | Zdolność Demoniczny upór I |
Złamanie szponu | Pozwala odbić atak i oszołomić wroga (tylko w postaci oprycha) | Zdolność Kontra rozprysków: oprych |
Demoniczne zniszczenie I | Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10% kiedy wykonujesz ataki w postaci Yokai | Zdolność Złamanie szponu |
Wściekły cios | Zwiększa obrażenia zadawane przez niektóre umiejętności aktywne o 20%. W zamian będziesz otrzymywać obrażenia za ich użycie | Zdolność Demoniczne zniszczenie I |
Diabelska paszcza I | Przywraca zdrowie, gdy uda Ci się założyć wrogowi chwyt, podczas korzystania z przemiany Yokai | Zdolność Kontra rozprysków: oprych |
Arkana ognia | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł ognia | Zdolność Diabelska paszcza |
Pospieszne przebudzenie I | Zwiększa prędkość, z jaką twoja broń Yokai zyskuje świadomość o 10% | Zdolność Arkana ognia |
Cios najemnika | Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 10%, gdy pokonasz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi | Zdolność Pospieszne przebudzenie I |
Wyjątkowa finezja: odpoczynek I | Gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków, a Twoje zdrowie jest niebezpiecznie niskie, to odzyskasz 20% zdrowia | Zdolności Morderczy cios i Arkana ognia |
Uzdrawiające dusze I | Przywraca 40% zdrowia, gdy zdobędziesz rdzeń duszy | Zdolność Wyjątkowa finezja: odpoczynek I |
Wygłodniały cios | Przywraca zdrowie w wysokości 1% obrażeń zadanych przez niektóre umiejętności aktywne | Zdolność Wyjątkowa finezja: odpoczynek I |
Więź strażnika: światło I | Zwiększa obrażenia zadawane przez zdolności ducha opiekuńczego o 5% | Zdolności Krwawy księżyc: Yang i Diabelska paszcza I |
Przyjaciel kotów I | Kotodrap towarzyszy Ci o 10% dłużej | Zdolność Więź strażnika: światło I |
Kontra rozprysków: dziki | Pozwala wykorzystać 1 aminę do wykonania uskoku i pozostawienia powidoku. Jeśli podczas zdolności wejdziesz w interakcję w atakiem rozbryzgowym, to zyskasz możliwość wyprowadzenia ataku | Podstawowa |
Krok cieni | Pozwala wykonać unik w czasie szybkiego ataku (tylko w postaci dzikiego) | Zdolność Kontra rozprysków: dziki |
Cios cieni | Pozwala wykonać szybki atak tuż po użyciu kroku cieni (tylko w postaci dzikiego) | Zdolność Krok cieni |
Demoniczna zręczność I | Ogranicza zużycie wskaźnika przemiany Yokai o 10% kiedy wykonujesz uniki w postaci Yokai | Zdolność Kontra rozprysków: dziki |
Arkana błyskawicy | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym żywioł błyskawicy | Zdolność Demoniczna zręczność I |
Demoniczny zamysł I | Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 5%, gdy korzystasz z przemiany Yokai | Zdolność Arkana błyskawicy |
Stłumione rekwiem I | Zwiększa częstotliwość wypadania rdzeni dusz o 3% | Zdolność Demoniczny zamysł I |
Mroczny zmysł I | Zwiększa częstotliwość wypadania przedmiotów o 2%, gdy jesteś w Królestwie Ciemności. | Zdolność Kontra rozprysków: dziki |
Mroczna żywotność I | Zwiększa ilość odnawianego zdrowia o 10%, gdy przebywasz w Królestwie Ciemniści | Zdolność Mroczny zmysł I |
Arkana robactwa | Daje niektórym umiejętnościom aktywnym efekt paraliżu | Zdolność Mroczna żywotność I |
Pijawka I | Gdy ranisz przeciwników umiejętnościami Yokai, odzyskujesz 3% zdrowia | Zdolność Arkana robactwa |
Wyjątkowa finezja: odnawianie I | Odzyskujesz 40% Ki, gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków | Zdolności Cios cieni i Arkana błyskawicy |
Żyła ziemi I | Zwiększa maksymalny poziom aminy o 0,5 | Zdolność Wyjątkowa finezja: odnawianie I |
Wyjątkowa finezja: koncentracja | Zwiększa obrażenia zadawane przez twoją kolejną umiejętność Yokai, gdy wykonasz udaną kontrę rozprysków | Zdolność Wyjątkowa finezja: odnawianie I |
Pożarcie krainy Yokai | Zwiększa aminę, gdy oczyścisz Krainę Yokai za pomocą idealnie wymierzonego impulsu Ki i odzyskasz maksymalną możliwość ilość Ki | Podstawowa |
Wchłonięcie krainy Yokai | Umożliwia użycie umiejętności Yokai w Krainie Yokai, żeby ją oczyścić i zwiększa aminę 0,7 | Zdolność Pożarcie krainy Yokai |
Smocze echo I | Odnawia 5% aminy wydanej na użycie umiejętności Yoaki, jeśli jego rodzaj pasuje do rodzaju twojego ducha opiekuńczego | Zdolność Wchłonięcie krainy Yokai |
Wewnętrzny Yokai I | Zmniejsza karę szybkości odnawiania ki o 15% gdy jesteś w Krainie Yokai | Zdolność Pożarcie krainy Yokai |
Wewnętrzny mrok I | Zmniejsza karę szybkości odnawiania ki o 15% gdy jesteś w Królestwie Yokai | Zdolność Wewnętrzny Yokai |
Pozytywne myślenie I | Zwiększa twoje szczęście w Królestwie Ciemności o 5 | Zdolność??Wewnętrzny mrok I |
Demoniczna dyscyplina I | Zwiększa czas trwania przemiany Yokai o 7% | Zdolność Pożarcie krainy Yokai |
Demoniczne uniesienie I | Zwiększa ilość zdobywanej armity o 5%, gdy korzystasz z przemiany Yokai | Zdolność Demoniczna dyscyplina I |
Władczy cios | Zwiększa ilość zdobywanej aminy o 50%, gdy trafisz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi | Zdolności Demoniczne uniesienie I i Smocze echo I |
Smocza żyła I | Zwiększa ilość zdobywanej aminy o 3% | Zdolność Władczy cios |
Mroczna dyscyplina I | Zwiększa czas trwania przemiany Yokai w Królestwie Ciemności o 14% | Zdolności Demoniczna dyscyplina I i Mroczny zmysł I |
Mroczne uniesienie I | Zwiększa ilość zdobywanej amrity o 3% Yokai w Królestwie Ciemności | Zdolność Mroczna dyscyplina I |
Więź strażnika: eter | Tworzy falę uderzeniową, która zostaje uwolniona po aktywacji przemiany Yokai za pomocą żywiołu określonego przez ducha opiekuńczego | Zdolności Wewnętrzny Yokai I i Złamanie szponu |
Promienny cios | Zwiększa ilość zdobywanej amrity o 100%, gdy pokonasz przeciwnika niektórymi umiejętnościami aktywnymi | Zdolność Więź strażnika: eter |
Umiejętności magii onmyo
Umiejętności z zakresu magii onmyo opierają się głównie na wykorzystaniu talizmanów. Z ich pomocą można nakładać różne efekty, zadające dodatkowe obrażenia.
Nazwa | Funkcja | Warunki do aktywacji |
Talizman oczyszczenia I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany oczyszczenia, które nakładają efekt czystości na broń i zadają Yokai dodatkowe obrażenia od Ki | Podstawowa |
Talizman odporności I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany odporności, które zwiększają odporność na trucizny i paraliż | Zdolność Talizman oczyszczenia I |
Talizman stali I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany stali, które zwiększają obronę | Zdolność Talizman odporności I |
Dekret odporności | Zwiększa moc działania Talizmanu odporności, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman odporności I |
Talizman ochrony I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ochrony, które neutralizują określona ilość otrzymywanych obrażeń. | Zdolność Talizman stali I |
Dekret stali | Zwiększa moc działania Talizmanu stali, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman stali I |
Ochrona przed złem I | Zmniejsza obrażenia otrzymywane od Yokai o 1% | Zdolność Talizman ochrony I |
Dekret ochrony | Zwiększa moc działania Talizmanu ochrony, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman ochrony I |
Czystość umysłu I | Zwiększa o 10 odporność na działanie Krainy Yokai | Zdolność Talizman oczyszczenia I |
Talizman wróżbiarski I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wróżbiarskie, które zwiększają zdolności wykrywania kompasu | Zdolność Talizman oczyszczenia I |
Talizman Plejad I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany Plejad, które zwiększają prędkość napełniania wskaźnika amrity | Zdolność Talizman wróżbiarski I |
Talizman wydobycia I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wydobycia, które pozwalają wykradać amritę, za każdym razem, gdy trafiasz w przeciwnika | Zdolność Talizman Plejad I |
Talizman majętności I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany majętności, które zwiększają ilość zdobywanego złota | Zdolność Talizman wydobycia I |
Duch witalności I | +2% do zdobywanej amrity | Zdolności Talizman Plejad I i Talizman wydobycia I |
Talizman błyskawicy I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany błyskawicy, które nakładają efekt tego żywiołu na broń | Podstawowa |
Talizman podmuchu I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany podmuchu, które otacza Cię energią wiatru. W związku z tym przez pewien czas odbijane są pociski | Zdolność Talizman błyskawicy I |
Talizman ścinającego wybuchu I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ścinającego wybuchu, które pozwala emitować fale uderzeniowe | Zdolność Talizman podmuchu I |
Talizman błogosławionej błyskawicy I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany błogosławionej błyskawicy które pozwalają wystrzeliwać boską strzałę, która trafia w czuły punkt przeciwnika | Zdolność Talizman podmuchu I |
Talizman ducha opiekuńczego I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ducha opiekuńczego, które pozwalają przywołać ducha opiekuńczego, by atakował wrogów | Zdolność błogosławionej błyskawicy I |
Talizman pocisku błyskawicy I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany pocisku błyskawicy, które pozwalają przywołać kulę energii, by strzelić nią we wrogów | Zdolność Talizman błyskawicy I |
Talizman wystrzału piorunów I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wystrzału piorunów, które pozwalają kontrolować energię piorunów | Zdolność Talizman pocisku błyskawicy I |
Shikigami błyskawicy I | Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami błyskawicy, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika uwalniają błyskawicę, zadającą obrażenia. | Zdolność Talizman pocisku błyskawicy I |
Talizman fali uderzeniowej I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany fali uderzeniowej, które uwalniają falę zadającą obrażenia, przy każdym impulsie Ki | Zdolności Talizman wystrzału piorunów I i Talizman ścinającego wybuchu I |
Mistrzostwo inkantacji I | Zwiększa moc magii onmyo o 3 | Zdolność Talizman fali uderzeniowej I |
Talizman rozprysku Ki | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany rozprysku Ki, które uwalniają wybuch energii Ki, zadającej obrażenia pobliskim przeciwnikom. | Zdolność Talizman fali uderzeniowej I |
Talizman pieczęci życia I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany pieczęci życia, które spowalniają odnawianie Ki przeciwnika | Zdolność Talizman fali uderzeniowej I |
Talizman okiełznania błyskawicy I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany okiełznania błyskawicy, które zwiększają odporność na błyskawice | Zdolność Talizman błyskawicy I |
Przełamanie błyskawicy I | +5 do odporności na błyskawicę | Zdolność Talizman okiełznania błyskawicy I |
Dekret okiełznania błyskawicy | Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania błyskawicy, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman okiełznania błyskawicy I |
Talizman zaginania ziemi | Umiejętność pozwala przygotowywać zaginania ziemi, które przenoszą Cię do chramu twojej ostatniej modlitwy | Zdolności Dekret okiełznania błyskawicy i Przełamanie błyskwicy I |
Talizman wody I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany wody, które sprawiają, że broń zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołu | Podstawowa |
Talizman wodnego pocisku I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wodnego pocisku, które przyzywają kulę wody i strzelają nią we wrogów | Zdolność Talizman wody I |
Talizman wystrzału gejzeru I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wystrzału gejzeru, które przyzywają strumień wodny, zadający obrażenia. | Zdolność Talizman wodnego pocisku I |
Shikigami wody I | Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami wody, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika zadają obrażenia od żywiołu. | Zdolność Talizman wodnego pocisku I |
Talizman wyssania życia I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wyssania życia, które sprawiają, że zranieni wrogowie pozostawiają po sobie energię witalną. Możesz ją wchłonąć, by zregenerować zdrowie. | Zdolność Talizman wody I |
Talizman oazy I | Umożliwia przygotowanie talizmanów oazy, które leczą sojuszników znajdujących się w okolicy | Zdolność Talizman wyssania życia I |
Talizman odnowy I | Umożliwia przygotowanie talizmanów odnowy, które powoli odnawiają zdrowie postaci | Zdolność Talizman oazy I |
Przyspieszenie panaceum I | O 5% zwiększa ilość zdrowia przywracanego z eliksiry | Zdolność Talizman odnowy I |
Dekret odnowy | Zwiększa moc działania talizmanu odnowy, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman odnowy I |
Talizman okiełznania wody I | Umożliwia przygotowanie talizmanów okiełznania wody, które zwiększają odporność na wodę | Zdolność Talizman wody I |
Przełamanie wody I | +5 do odporności na wodę | Zdolność Talizman okiełznania wody I |
Dekret okiełznania wody | Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania wody, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman okiełznania wody I |
Talizman ognia I | Umiejętność pozwala przygotowywać talizmany ognia, które sprawiają, że broń zadaje dodatkowe obrażenia od żywiołu | Podstawowa |
Talizman ognistego pocisku I | Umożliwia przygotowanie talizmanów ognistego pocisku, które przyzywają kulę ognia i strzelają nią we wrogów | Zdolność Talizman ognia I |
Shikigami ognia I | Umiejętność pozwala przygotowywać shikigami ognia, czyli obiekty, które po dotknięciu przez przeciwnika zadają obrażenia od żywiołu. | Zdolność Talizman ognistego pocisku I |
Talizman chowańca ognia I | Umożliwia przygotowanie talizmanów chowańca ognia, które przyzywają kilka kul ognia obracających się wokół postaci | Zdolność Shikigami ognia I |
Talizman wyzwolenia duszy I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wyzwolenia duszy, które zmniejszają do 0 znajomość broni (o ile jest ona większa niż 300) i zamienia ją w ostrze światła | Zdolność Talizman chowańca ognia I |
Talizman oczyszczenia duszy I | Umożliwia przygotowanie talizmanów oczyszczenia duszy, które zmniejszają do 0 znajomość używanych broni (o ile jest ona większa niż 300) i zwiększa siłę ataku oraz szczęcie. | Zdolność Talizman chowańca ognia I |
Talizman okiełznania ognia I | Umożliwia przygotowanie talizmanów okiełznania ognia, które zwiększają odporność na żywioł | Zdolność Talizman ognia I |
Talizman wycieńczenia I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wycieńczenia, które odbierają przeciwnikom części siły ataku. | Zdolność Talizman ognia I |
Przełamanie ognia I | +5 do odporności na ognia | Zdolność Talizman okiełznania ognia I |
Dekret okiełznania ognia | Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania ognia, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman okiełznania ognia I |
Talizman eksplodującego wystrzału I | Umożliwia przygotowanie talizmanów eksplodującego wystrzału, które przyzywają kulę ognia i strzelają nią we wrogów | Zdolność Talizman ognistego pocisku I |
Talizman przeciążenia zmysłów I | Umożliwia przygotowanie talizmanów przeciążenia zmysłów, które powodują, że zabity, powalony lub poparzony przeciwnik wybucha | Zdolności Talizman wycieńczenia I i Talizman eksplodującego wystrzału I |
Przebudzenie | Umożliwia szybsze rzucanie czarów onmyo | Zdolności Talizman ognia I i Talizman oczyszczenia I |
Talizman wielkich Yokai I | Umożliwia przygotowanie talizmanów wielkich Yokai, które zwiększają na pewien czas ilość zdobywanej amrity. | Zdolności Talizman okiełznania ognia I i Talizman wróżbiarski I |
Talizman rzezi I | Umożliwia przygotowanie talizmanów rzezi, które obniżają obronę, ale podnoszą siłę ataku w zwarciu | Zdolność Talizman wielkich Yokai I |
Czyste niebiosa, przeklęty padół | Wydłuża zasięg oczyszczenia | Zdolności Talizman oczyszczenia I i Talizman błyskawicy I |
Talizman gnuśności | Umożliwia przygotowanie talizmanów gnuśności, które spowalniają przeciwnika | Zdolności Czystość umysłu I i Czyste niebiosa, przeklęty padół |
Talizman bariery I | Umożliwia przygotowanie talizmanów bariery, które zwiększają szybkość odnawiania Ki oraz pozwalają rozpraszać spaczenia krainy Yokai za pomocą dotnięcia | Zdolność Czyste niebiosa, przeklęty padół |
Duch wody I | Wydłuża działanie świętej wody o 20% | Zdolność Talizman bariery I |
Talizman świętości I | Umożliwia przygotowanie talizmanów świętości, które negują wszystkie zmiany stanów | Zdolność Talizman bariery I |
Dekret bariery | Zwiększa moc działania talizmanu okiełznania bariery, przez co jego efekty będą działać także na pobliskich sojuszników | Zdolność Talizman bariery I |
Kleryk | Zwiększa limit świętej wody na wyposażeniu o 2 | Zdolność Talizman świętości I |
Wzmocnienie | Przedłuża efekty działania magicznych przedmiotów onmyo | Zdolności Talizman błyskawicy I i Talizman wody I |
Talizman pomyślności I | Umożliwia przygotowanie talizmanów pomyślności, które ułatwiają znajdowanie rzadkich przedmiotów | Zdolności Talizman wody I i Talizman ognia I |
Talizman niemocy I | Umożliwia przygotowanie talizmanów niemocy, które zmniejszają obronę przeciwnika | Zdolności Talizman okiełznania wody I i Talizman wycieńczenia I |
Talizman pięści I | Umożliwia przygotowanie talizmanów, które wzmacniają siłę ataku gołymi rękami | Zdolność Talizman niemocy I |