ŚWIĄTYNIA ŚWITU (3) | MEKSYK | Nibiru Wysłannik Bogów poradnik Nibiru: Wysłannik Bogów
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Jak się do tego zabrać? Długo nad tym myślałem, w końcu podszedłem do tego tak:
- Oznaczyłem kręgi - od 1 (wewnętrzny) do 5 (całkiem na zewnątrz, nieco ciemniejszej barwy).
- Cztery szeregi kul, każdy innego koloru, przypisałem do poszczególnych godzin, zgodnie z kolorowymi znakami powyżej - tak więc na godzinie 12 miały być czerwone, na 3 zielone, na 6 białe, a na 9 złote.
- Jeden otwór wolny, ten na kręgu 5 służył do przemieszczania kul, które można przesuwać do środka i na zewnątrz.
- Kręgi przesuwają się zarówno zgodnie z ruchem wskazówek zegara (LPM), jak i w odwrotnym kierunku (PPM).
Chyba czas zabrać się za przesuwanie kul i kręgów:
- 5 krąg przesunąłem PPM, a wszystkie kule skierowałem na zewnątrz,
- 1 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
- 5 krąg PPM - złota kula do środka,
- 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
- 2 krąg PPM - czerwona kula do środka,
- 3 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
- 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
- 2 krąg PPM - złota kula do środka (wolny otwór na godzinie 9, w 2 kręgu).
Teraz kolej na krąg drugi. Pierwszego już nie ruszam:
- 2 krąg LPM - wszystkie kule do środka,
- 5 krąg LPM - złota kula do środka,
- 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
- 3 krąg PPM - dwie złote kule do środka,
- 4 krąg PPM - wszystkie kule do środka,
- 5 krąg PPM - wszystkie kule na zewnątrz,
- 2 krąg LPM - biała kula do środka,
- 2 krąg PPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 2 kręgu).
Połowa roboty za mną. Teraz krąg trzeci:
- 3 krąg PPM - zielona kula do środka,
- 3 krąg LPM - wszystkie kule do środka,
- 5 krąg LPM - kule zielona i złota na zewnątrz
- 4 krąg PPM - złota kula do środka,
- 4 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 12, w 4 kręgu),
- 3 krąg PPM - czerwona kula na zewnątrz,
- 3 krąg LPM - zielona kula na zewnątrz,
- 3 krąg LPM - zielona kula do środka,
- 3 krąg PPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 12, w 3 kręgu).
Jest coraz lepiej. Teraz końcówka:
- 4 krąg PPM - czerwona kula do środka,
- 4 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 4 kręgu),
- 5 krąg LPM - kule bez zmian (wolny otwór na godzinie 3, w 4 kręgu),
- 5 krąg LPM - zielona kula do środka. Koniec!
Gdy skończyłem układać kolorowe kule, usłyszałem chrzęst przesuwanej kamiennej ściany i oczom moim ukazał się piękny, szmaragdowy kamień. Zabrałem go i wyszedłem ze świątyni.
Poszedłem do obozu archeologów, pogadałem z Piere'm i potwierdziłem wieczorne spotkanie z Pedro.