ROZDZIAL 2 (3) | QUESTY | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Heurodis - Komnata Mythallaru
1. Mapa 11: Wykonaj zadanie Świątynia Wichrów .
2. Mapa 11: Po wejściu do Komnaty Mythallarów, porozmawiaj z Heurodis , która stoi w [6] . Dostaniesz 300 doświadczenia.
Heurodis - Mythallar
1. Mapa 7: Jeśli znajdziesz księgę Kabbernakila Przewodnik po Mythalach , zanim wykonasz zadanie Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera , dostaniesz 200 doświadczenia i to zadanie.
2. Mapa 7: Idź do Undrentide Północ, gdzie w [13] spotkasz Kamiennego kamerdynera . Porozmawiaj z nim, za poruszenie tematu Heurodis i Mythalu 200 doświadczenia.
Heurodis - Pożegnanie z Mythalem
1. Mapa 11: Wykonaj zadanie Heurodis - Komnata Mythallaru .
2. Mapa 11: Jeden Mythallar , wybierany losowo, magicznie ochrania Heurodis . Jeśli uda ci się zniszczyć w ten Mythallar za pierwszym razem, dostaniesz 750 doświadczenia, później ilość punktów będzie maleć.
Heurodis - Zaginione miasto Undrentide
1. Mapa 7,8,9,10,11: Zadanie główne w Rozdziale 2.
Świątynia Wichrów
1. Mapa 11: Wykonaj zadanie Świątynia Wichrów - Pusta Arka .
2. Mapa 11: Wejdź na górę przez drzwi w [B] , na Poziom I Świątyni Wichrów, jeśli niczego już nie potrzebujesz od Ashtary .
3. Mapa 11: Aby dostać się na którąkolwiek stronę, pociągnij za łańcuch. Zabij 4 grupy przeciwników, w których skład wchodzą Pancerny Horror i 4 Meduzy służki (zamieniają w kamień). Uważaj na pułapki. Na każdym z mostów zobaczysz zamkniętą skrzynię, również z pułapką. W skrzyniach najlepsze przedmioty do zabrania to zbroje: Kolczuga Szybkości , Kumakawa , Ochrona Giermka i Zbroja ze Skóry Czerwonego Smoka . Wejdź na Poziom II, używając drzwi w [C] .
4. Mapa 11: W [2] jest Demon Macek . Wokół niego zapłonie most, załóż coś dającego odporność na Ogień, lub uciekaj. Na całym terenie Poziomu II atakować cię będą Widma i Ogniki . Niektóre metalowe drzwi otwierają się i zamykają, poczekaj aż z powrotem będą otwarte. W czterech miejscach oznaczonych na mapie [3] usytuowane są puste Zakrwawione ołtarze. Natomiast wszędzie w [4] znajdziesz w Zakrwawionym ołtarzu Udziec , ważący aż 50,5. Warto go jednak zabrać i włożyć do pustego Zakrwawionego ołtarza w [3] . Dostaniesz wówczas 250 doświadczenia, a ołtarz z Udźcem odwróci na jakiś czas uwagę Demona . Możesz wkładać Udźce do innych pustych ołtarzy, ale tylko za pierwszym razem otrzymasz doświadczenia. Aby dostać się wyżej i pokrzyżować plany Heurodis , musisz przesunąć wszystkie cztery dźwignie zlokalizowane w [5] . Za przesunięcie każdej dźwigni otrzymasz 100 doświadczenia. Gdy przesuniesz ostatnią, otworzą się drzwi w [D] , które prowadzą do Komnaty Mythallarów. Przygotuj się na ostateczną rozgrywkę.
5. Mapa 11: Od tej pory będziesz wykonywać zadanie Heurodis - Komnata Mythallaru .
Świątynia Wichrów - Odkrycie
1. Mapa 7: Wejdź drzwiami w [E] do Świątyni Wichrów - zewnętrznego sanktuarium. Dostaniesz 500 doświadczenia.
Świątynia Wichrów - Pusta Arka
1. Mapa 7: Wykonasz to zadanie łącznie z questem Trzy Wichry - Starożytny rytuał .
2. Mapa 7: Wykonaj zadanie Świątynia Wichrów - Odkrycie .
3. Mapa 7: W [17] zobaczysz pustą Arkę Trzech Wichrów, którą otwórz.
4. Mapa 8,9,10: Wykonaj zadanie Trzy Wichry .
5. Mapa 11: Po wejściu do Świątyni Wichrów - zewnętrznego sanktuarium włóż Mroczny , Martwy i Mądry Wicher do Pustej Arki w [1] . Wykonasz zadanie za 500 doświadczenia. Otoczone barierą wejście na górne piętra Świątyni Wichrów zostanie odblokowane.
Trzy Wichry - Martwy
1. Mapa 9: Wykonujesz to zadanie łącznie z questem Wieża Krypt .
Trzy Wichry - Mądry
1. Mapa 10: Wykonujesz to zadanie łącznie z questem Biblioteka - Schwytanie Wichru .
Trzy Wichry - Mroczny
1. Mapa 8: Wykonujesz to zadanie łącznie z questem Wieża Mistyków .
Trzy Wichry - Starożytny rytuał
1. Mapa 7: Jeśli znajdziesz księgę Świątynia Wichrów - Obrzędy i Rytuały , zanim wykonasz zadanie Ashtara - Miłość kamiennego kamerdynera , dostaniesz 300 doświadczenia i to zadanie.
2. Mapa 7: Idź do Undrentide Północ, gdzie w [13] spotkasz Kamiennego kamerdynera . Porozmawiaj z nim, zapytaj o to, jak wejść do Świątyni Wichrów i o budowle, gdzie znajdują się 3 artefakty potrzebne do odblokowania wejścia. Dostaniesz 300 doświadczenia.
3. Mapa 11: Zadanie wykonujesz łącznie z questem Świątynia Wichrów - Pusta Arka .