Oaza Zielonej Palmy | PRZERYWNIK | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Oaza Zielonej Palmy - Walkthrough
Jak to się często zdarza na pustyni, karawanie, która znalazła się w Oazie Zielonej Palmy w [1] zabraknie wody. Katriana poprosi, a właściwie zażąda twojej pomocy w tej sprawie. Dostaniesz w ten sposób quest Oaza Zielonej Palmy . Będziesz musiał porozmawiać z Bedinami zamieszkującymi oazę. Katriana , Torias oraz Daschnaya w [3] (drzwi [A] do Karawany wróżbitki, Kadź w [4] ) nadal mogą z tobą handlować.
Gdy już dojdziesz do [2] zobaczysz, że w oazie zadomowić się pragnie również kilku Zombie. Pomóż Bedinom pozbyć się nieumarłych. Potem rozmowę z tobą zacznie Ali Ibn-Musud , przywódca Bedinów. Ali opowie ci o swoich problemach. Aby woda powróciła do oazy, będziesz musiał się pozbyć raz na zawsze wroga Bedinów - mumii Kel-Garasa i wykonać zadanie Berło Splugawienia . Przywódca Bedinów wskaże ci również grób swojego wuja Al-Rashida, gdzie możesz zdobyć skuteczną broń do walki ze wszystkimi nieumarłymi. Udaj się tam teraz drzwiami w [B] .
W Katakumbie Al-Rashida uprzątnij ze swojej drogi Zombie. W [5] zobaczysz Sarkofag, na razie zamknięty, oraz Runiczny słup. Będą tu też posągi Gargulców i siedem Kamieni Runicznych . Na początku sprawdź, o czym mówi Runiczny słup a zaczniesz walczyć z posągami. Po zniszczeniu wszystkich posągów w [5] pojawi się coś w rodzaju szachownicy. Gdy staniesz na jakiejkolwiek płytce, zauważysz, że znika. Razem jest tutaj 16 płyt tworzących kwadrat. Musisz po kolei zabierać i ustawiać Kamienie Runiczne tak, aby z naciśniętych płyt powstał znak "x". Na ostatniej płycie stań sam, możesz wykorzystać też swojego najemnika lub przywołane stwory. Musisz uruchomić cztery płyty w środku i po jednej w rogach kwadratu. Wtedy Sarkofag się otworzy i nagroda Furia Pustyni będzie twoja. W zależności od profesji pojawi się ona w postaci morgenszternu, kamy, sejmitaru, lub magicznej laski. Na dodatek dostaniesz 200 doświadczenia.
Mając magiczną broń w ręku możesz wyruszyć dalej. Jeśli nie grasz silnym wojownikiem, Ali będzie mógł to na jakiś czas zmienić. Powiedz mu, że zadanie nie jest proste a wtedy rzuci na ciebie czar Większa Siła Byka. Idąc dalej zobaczysz Zombie wokół Domu Pana Poranka, do którego na razie nie masz po co wchodzić. Również na drodze do wejścia [C] do Grobowca Kel-Garasa będzie się roiło od Zombie. Gdy już dojdziesz do grobowca, Kamienna Twarz podniesie się by cię wpuścić do środka.
Wewnątrz grobowca spodziewaj się dużej ilości Zombie, Szkieletów oraz pułapek. Pułapki zazwyczaj będą się uruchamiać wiele razy. Aby do tego nie dopuścić, po prostu zniszcz posągi lub statuy, do których są przypisane. Będzie tu także sporo Ukrytych drzwi. Pierwsze pojawią się w [E] i [F] . Z boku łatwiej będzie ci pokonać Szkielety łuczników i Zombie, niż gdybyś szedł mostem. W krypcie [6] czekają 4 sarkofagi z pułapką, a z każdego wyskakuje Mumia. Zabierz stąd Hełm Wyładowania , gdyż wiele pułapek zadaje obrażenia elektryczne. Znajdziesz tu także Pas Mnicha , Rękawice Długiej Śmierci +3 i Małą Tarczę +2 . Z kolei w [7] zabij koniecznie Lorda Zombie , ma on niezwykle użyteczny przedmiot Soczewki Wykrywania , który nie tylko wykrywa pułapki, ale i rozbraja je aż 3 razy dziennie. Przeszukaj to pomieszczenie, a następnie idź dalej. W [8] Kel-Garas pojawi się po raz pierwszy. Teraz będziesz go mógł najwyżej zranić, ale chyba bardziej ranić będą ciebie pułapka między Posągami, której nie da się rozbroić. Poczekaj aż pułapka przestanie działać, po czym rusz w pościg za Kel-Garasem .
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie