Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

ROZDZIAŁ 1 (3) | QUESTY | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Prośba J'Nah

1. Mapa 3: Wejdź do Jaskiń gnolli wejściem w [F] .

2. Mapa 3: Dogadaj się z wodzem gnolli Grishnakiem , który stoi w [14] , albo go zabij. Potrzebujesz od niego Klucz wodza gnolli .

3. Mapa 3: Otwórz duże drzwi w hallu Grishnaka , idź dalej i zejdź po linie w [G] do Podziemnych ruin.

4. Mapa 3: W [16] zobaczysz dźwignię. Gdy przesuwasz dźwignię, pojawia się nad nią jeden z czterech kolorów: niebieski, czerwony, biały i zielony. W zależności od koloru, jaki pojawi się nad dźwignią, musisz wejść do podświetlonych na ten sam kolor drzwi, a następnie idąc korytarzami podążać za pojawiającym się "dymem" (znów tego samego koloru). Jeśli zboczysz z drogi, odniesiesz obrażenia. Na mapie zaznaczona jest najkrótsza bezpieczna droga do każdego Żywiołaka . Każda droga prowadzi do Żywiołaka określonego koloru (niebieski - Wody w [19] , czerwony - Ognia w [21] , biały - Powietrza w [23] , zielony - Ziemi w [25] ). Po zabiciu każdego Żywiołaka przenosisz się z powrotem przed dźwignię. Po zabiciu wszystkich Żywiołaków wielkie drzwi prowadzące do czarownicy J'Nah otworzą się.

5. Mapa 3: Wejdź przez drzwi [H] do Prastarej sali. Tam, w [26] będzie J'Nah , która ma artefakt Smoczy Kieł . Zgódź się na zgładzenia dla niej smoka Tymofarrara . J'Nah poprosi cię też o przyniesienie jej Posążka Wieży , co nie jest możliwe (gdybyś zabił smoka, nie znajdziesz posiadającego artefakt Deekina w Blumberg). Dostaniesz także Filakterium Lodu , co pomoże ci w walce ze smokiem.

6. Mapa 3: Możesz od razu zabić J'Nah i w ten sposób wykonać to zadanie, lub iść zabić smoka. Jeśli wcześniej otrzymałeś zadanie Zemsta Tymofarrara , użyj Butelki proszku na J'Nah i zabij ją.

7. Mapa 2: Jeśli nie zdecydujesz się jej teraz zabić, wejdź do Jaskiń koboldów wejściem [E] .

8. Mapa 2: Zejdź na dół, po wykonaniu zadania Zablokowane przejście , przez drzwi [G] do Jaskiń smoków.

9. Mapa 2: Użyj Filakterium Lodu i zabij smoka Tymofarrara , który jest w [17] , wykonując w ten sposób zadanie Zemsta Tymofarrara . Zabierz Głowę Tymofarrara dla J'Nah .

10. Mapa 3: Wróć do J'Nah , oddaj jej Głowę Tymofarrara . Dostaniesz 750 doświadczenia. Częściowo wykonasz zadanie. Niestety, i tak będzie chciała cię zabić. Gdy już z nią skończysz, zadanie będzie ostatecznie wykonane.

Rój pająków

1. Mapa 1: Wejdź do Krypty elfów drzwiami w [U] i zejdź na Poziom II krypty w [a] .

2. Mapa 1: Porozmawiaj z Duchem Nilmaldora w [31] .

3. Mapa 1: Zabij wszystkie pająki i zniszcz jaja pająków (nie kokony) w [32] .

4. Mapa 1: Wróć do Nilmaldora , dostaniesz za to zadanie 100 doświadczenia. W dodatku dowiesz się o ukrytej sali w której można uruchomić pułapkę działającą tam, gdzie ukryły się koboldy. Bądź miły dla Nilmaldora , dostaniesz quest Elficka Próba i Klucz do Elfickiej Sali Prób , otwierający drzwi w [29] . Jeśli koniecznie chcesz, zabierz to, co Nilmaldor ma w sarkofagu; wtedy będziesz musiał go zabić. Są tam: Długi łuk +1 i Złoty Pierścień , duch zostawia Długi Miecz +1 .

Smoczy Kieł

1. Mapa 1: Porozmawiaj z Ayalą i Droganem [3] i weź zadanie główne Zaginione Artefakty . Jeszcze raz zagadnij Ayalę o Smoczy Kieł .

2. Mapa 3: Wykonaj zadanie Prośba J'Nah . Zabierz z ciała J'nah Smoczy Kieł . Otrzymasz 750 doświadczenia.

3. Mapa 1: Smoczy Kieł możesz oddać Ayali , zatrzymać dla siebie, lub sprzedać za 500 - 700 złota Szarenowi lub Pustelnikowi . Może ci się przydać w Przerywniku.

Ucieczka do krypty

1. Mapa 1: Porozmawiaj z Ferranem Valiantheartem w [23] .

2. Mapa 1: Wejdź do Krypty elfów drzwiami w [U] i zejdź na Poziom II w [a] .

3. Mapa 1: Udaj się do [31] , gdzie porozmawiaj z Duchem Nilmaldora . Dowiesz się o koboldach, które schowały się w krypcie. Wykonaj dla niego zadanie Rój pająków , powie ci o pułapce, którą można uruchomić. Pułapka działa w sali, gdzie skryły się koboldy.

4. Mapa 1: Skieruj swoje kroki w kierunku Ukrytych drzwi [b] . Wejdź do pomieszczenia, załóż znaleziony w skrzyni Elficki Hełm Ochrony przed Pułapkami sobie i swojemu towarzyszowi, i przesuń dźwignię. Teraz biegnij w stronę [35] , porozmawiaj z koboldem strażnikiem za drzwiami, schowaj broń, a po wejściu stań na Płycie Naciskowej - wtedy uruchomisz pułapkę i otrzymasz 100 doświadczenia.

5. Mapa 1: W [36] stoi wódz Urko , który ma artefakt - Zmumifikowaną Rękę . Zabij go lub przekonaj o bezużyteczności artefaktu. Los koboldów to wykonanie zadania.