ROZDZIAŁ 1 (5) | QUESTY | Neverwinter Nights Shadows of Undrentide poradnik Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Zaginiony miecz
1. Mapa 1: Wejdź do Krypty elfów drzwiami w [U] i zejdź na Poziom II w [a] .
2. Mapa 1: Duch w [33] poprosi cię o odszukanie jego miecza.
3. Mapa 1: Zabierz Starożytny miecz z [34] i wróć do Ducha . Dostaniesz 50 doświadczenia i nagrodę. Masz do wyboru 3 przedmioty, najwięcej korzyści przyniesie ci Amulet Odporności na Zimno (możesz też wybrać Szafir lub Miksturę Szybkości ).
Zemsta Tymofarrara
1. Mapa 2: Wejdź do Jaskiń koboldów wejściem [E] .
2. Mapa 2: Zejdź na dół, po wykonaniu zadania Zablokowane przejście , przez drzwi [G] do Jaskini smoków.
3. Mapa 2: Smok Tymofarrar , który ma poszukiwany przez ciebie artefakt - Maskę , jest w [17] . Smok obiecuje zwrócić wolność Deekinowi , gdy pozbędziesz się dla niego czarownicy J'Nah .
4. Mapa 3: Wejdź do Jaskiń gnolli wejściem w [F] .
5. Mapa 3: Dogadaj się z wodzem gnolli Grishnakiem , który stoi w [14] , albo go zabij. Potrzebujesz od niego Klucz wodza gnolli .
6. Mapa 3: Otwórz duże drzwi w hallu Grishnaka , idź dalej i zejdź po linie w [G] do Podziemnych ruin.
7. Mapa 3: W [16] zobaczysz dźwignię. Gdy przesuwasz dźwignię, pojawia się nad nią jeden z czterech kolorów: niebieski, czerwony, biały i zielony. W zależności od koloru, jaki pojawi się nad dźwignią, musisz wejść do podświetlonych na ten sam kolor drzwi, a następnie idąc korytarzami podążać za pojawiającym się "dymem" (znów tego samego koloru). Jeśli zboczysz z drogi, odniesiesz obrażenia. Na mapie zaznaczona jest najkrótsza bezpieczna droga do każdego Żywiołaka . Każda droga prowadzi do Żywiołaka określonego koloru (niebieski - Wody w [19] , czerwony - Ognia w [21] , biały - Powietrza w [23] , zielony - Ziemi w [25] ). Po zabiciu każdego Żywiołaka przenosisz się z powrotem przed dźwignię. Po zabiciu wszystkich Żywiołaków wielkie drzwi prowadzące do czarownicy J'Nah otworzą się.
8. Mapa 3: Wejdź przez drzwi [H] do Prastarej sali. Tam, w [26] będzie J'Nah , która ma artefakt Smoczy Kieł . Najpierw zgódź się zabić dla niej smoka, otrzymasz Filakterium Lodu . Potem użyj Butelki proszku na J'Nah i zabij ją, wykonując zadanie Prośba J'Nah .
9. Mapa 2: Wróć do Tymofarrara .i powiedz mu, że J'Nah nie żyje. Jeśli uwolni Deekina , dostaniesz 750 doświadczenia. Gdyby nie chciał dotrzymać danej ci obietnicy, postrasz go, że rozbijesz Filakterium Lodu . Jeśli zastraszenie się powiedzie, również dostaniesz 750 doświadczenia. Zadanie będzie wykonane również wtedy, gdy po prostu użyjesz Filakterium Lodu i zabijesz smoka, ale bez doświadczenia.
Zmumifikowana Ręka
1. Mapa 1: Porozmawiaj z Ayalą i Droganem [3] i weź zadanie główne Zaginione Artefakty .
2. Mapa 1: Jeszcze raz zagadnij Ayalę o Zmumifikowaną Rękę.
3. Mapa 1: Wykonaj zadanie Ucieczka do Krypty .
4. Mapa 1: Zdobytą Zmumifikowaną Rękę możesz oddać Ayali lub ją zatrzymać, wskazuje bowiem drogę do innego, najbliższego artefaktu. Możesz też sprzedać Zmumifikowaną Rękę Szarenowi za 1000 złota.
Żonka dla Rumguta
1. Mapa 1: Porozmawiaj z Nathanem Hurstem w [24] . Poprosi cię o odnalezienie córki Becki , porwanej przez olbrzyma Rumguta . Wejdź do domu drzwiami w [V] i zabierz stamtąd Duszący Pył .
2. Mapa 1: Wejdź do Jaskini Rumguta w [W] . Po wejściu w [37] zobaczysz olbrzyma, a w [38] uprowadzoną Beckę .
3. Mapa 1: Grzecznie porozmawiał z Rumgutem , a potem z Becką . Becka powie ci, w jaki sposób możesz ją wydostać z jaskini. Jej propozycja to uśpienie Rumguta .
4. Mapa 1: Wyjdź i wejdź z powrotem do Jaskini Rumguta. Włącz tryb skradania, 3 razy testowana jest tutaj umiejętność Cichy chód. W gruzach znajdziesz Klucz Rumguta , otwórz drzwi klatki i uwolnij Beckę .
5. Mapa 1: Gdyby olbrzym się obudził, użyj innego wyjścia w stercie kamieni w [38] . Złap Beckę i uciekaj. Znajdziesz się wtedy w [25] (jest to droga w jedną stronę).
6. Mapa 1: Na zewnątrz Becka podziękuje za okazaną pomoc, biegnij do Nathana Hursta po Amulet Naturalnego Pancerza +1 i 150 doświadczenia.
7. Mapa 1: Można także od razu zabić Rumguta i zabrać mu klucz, lub, grając postacią o złym charakterze, okłamać Beckę i dać jej Duszący Pył , który wrzuci ona do jedzenia Rumguta . Po tym śmiertelnym dla olbrzyma obiadku Becka nie będzie wprawdzie zadowolona, ale dostaniesz tyle samo doświadczenia i tą samą nagrodę.