Typ drużyny | Informacje wstępne i porady poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016
Przed rozpoczęciem większość starć (za wyjątkiem walk rozgrywanych w ramach światowego turnieju ninja), masz możliwość wyboru typu drużyny. Warunkuje ona dostęp do specjalnych, unikatowych zdolności twojego bohatera (samego bądź w połączeniu z jego wsparciem). Są trzy typy drużyn: typ ostatecznej techniki, typ przebudzenia, rodzaj zrywu wsparcia.
Typ ostatecznej techniki
Wybierając ten typ drużyny odblokowujesz możliwość korzystania z ostatecznej techniki swojej postaci (bądź drużyny). Jest to po prostu wzmocniona, zadająca znacznie większe obrażenia technika (aktywowana za pomocą wyładowania chakry i ataku). Gdy naładujesz cały Pasek Burzy, będziesz mógł aktywować wzmocnioną wersję, która zadaje znacznie większe obrażenia.
Typ przebudzenia
Typ drużyny dając ci możliwość aktywowania przebudzenia - aktywowanie go zwiększa skuteczność twojego bohatera, przyspieszając go, zwiększając siłę jego ataków, bądź zmieniając działanie jego umiejętności. W czasie trwania przebudzenia tracisz chakrę i nie możesz jej ładować - gdy ją wyczerpiesz efekt mija (możesz też zakończyć go sam).
Po naładowaniu Paska Burzy możesz aktywować prawdziwe przebudzenie. Tryb ten zmienia całkowicie działanie postaci, a spora część przyjmuje całkiem inną formę. W tym trybie twoje ataki zadają o wiele większe obrażenia, twoja szybkość wzrasta, a także zyskujesz niewrażliwość na podstawowe bronie miotane (takie jak kunai czy shuriken). Po kilkunastu sekundach efekt mija a Pasek Burzy jest zerowany.
Zryw wsparcia
Typ drużyny który koncentruje się na wykorzystaniu towarzyszy (wsparcia). Wybierając go nie możesz używać ostatecznych technik, ani przebudzenia, jednak znacznie zwiększysz skuteczność swojego wsparcia, poprzez odblokowanie dodatkowych umiejętności, takich jak:
- Ochrona przy ładowaniu - pomocnicy będą zasłaniać cię własnym ciałem, pochłaniając ataki, gdy ty będziesz ładował chakrę.
- Zryw wsparcia 2 - ulepszona wersja normalnego zrywu wsparcia (gdzie wysyłasz towarzysza do ataku). Po jego aktywacji twoi towarzysze będą automatycznie wspierać cię podczas wyprowadzania ataków, zwiększając obrażenia.
- Bariera pieczęci - po napełnieniu Paska Burzy możesz aktywować barierę pieczęci, która zablokuje dwa segmenty podmiany u przeciwnika, część jego chakry, a także ładowanie Paska Burzy. Oprócz tego uniemożliwi mu użycie jego typu drużyny - ostatecznej techniki, przebudzenia czy pieczęci.