Opis interfejsu | Informacje wstępne i porady poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Ostatnia aktualizacja: 31 sierpnia 2016
1 – Pasek zdrowia
2 – Pasek Chakry
3 – Pasek Burzy
4 – Segmenty podmiany
5 – Artefakty ninja
6 – Komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu
7 – Licznik czasu
W tym rozdziale przyjrzeć sie możesz interfejsowi rozgrywki w grze Naruto Shippuuden Ultimate Ninja Storm Revolution. Interfejs nie różni się specjalnie od innych bijatyk - nie przesłania specjalnie widoku i zawiera najpotrzebniejsze, doskonale czytelne informacje. Jednakże, jest kilka różnic między tą grą a "typową" bijatyką, w postaci paska Chakry, segmentów paska podmiany, a także paska burzy.
Lewy górny róg zajmuje panel odzwierciedlający pasek zdrowia kierowanej postaci [1], po opróżnieniu którego, rzecz jasna, gracz przegrywa. [2] Przedstawia pasek Chakry, który jest odpowiednikiem energii / many z innych gier - pozwala on na stosowanie rozmaitych technik, czy wzmacnianie podstawowych manewrów. [3] Pokazuje Pasek Burzy, który z biegiem walki, wykonywaniem i przyjmowaniem ciosów napełnia się - po zapełnieniu oferuje możliwość aktywowanie specjalnej techniki. [4] Przedstawia segmenty podmiany - ilość zapełnionych segmentów pokazuje ile razy wykorzystać można technikę podmiany. W lewym dolnym rogu [5] Artefakty ninja, które posiada aktualnie sterowana postać. Po przeciwnej stronie [6] przedstawiony jest komunikat o kombinacji klawiszy wymaganych do wywołania konkretnego efektu. [7] Pomiędzy paskami zdrowia znajduje sie licznik czasu - gdy dojdzie do 0 walka dobiega końca.