Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Światowy Turniej Ninja - klasa S+ | Światowy Turniej Ninja - Klasa A, S i S+ poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Dobór odpowiedniego bento znacznie ułatwia starcie. - Światowy Turniej Ninja - klasa S+ - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Dobór odpowiedniego bento znacznie ułatwia starcie.

Światowy Turniej Ninja klasy S+ odblokowuje się po ukończeniu poprzedniej - S. Jest on najkrótszym etapem w całym turnieju ninja - czeka cię tu jedna runda walk. Z drugiej strony, twoja drużyna zwiększy się do pięciu postaci, gdyż cały etap podzielony jest właśnie na pięć rund. Jak w każdym poprzednim etapie, twoim zadaniem jest zebrać więcej kul walki od twoich oponentów.

Klasa S+ różni się w jednym względzie - nie ma tutaj możliwości podnoszenia kul przebudzenia czy ostatecznej techniki, więc nie będziesz w stanie z nich korzystać. Z drugiej strony, wszyscy twoi przeciwnicy walczyć będą od samego początku (do końca) w stanie prawdziwego przebudzenia, więc będą mieć nad tobą gigantyczną przewagę - ale w końcu jest to ostateczny sprawdzian twoich umiejętności.

By rozpocząć ostatni etap turnieju, udaj się do Ninjy Okamgnienia i teleportuj się do Recepcji Klasy S+ (Dolina Świątynnej Bramy). Nie ma tutaj żadnych sklepów, Urzędu zatrudnienia czy wyzwań - możesz jedynie rozpocząć turniej. Jeśli chcesz zakupić jakieś przedmioty, udaj się do innej części mapy. Jeśli chcesz rozpocząć starcie, porozmawiaj z postacią przy bramie.

W walce w tym etapie sprawdza się zarówno mobilność... - Światowy Turniej Ninja - klasa S+ - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
W walce w tym etapie sprawdza się zarówno mobilność...

Będziesz teraz musiał wybrać pięciu zawodników. Co ciekawe, nie musisz walczyć tą postacią, którą poruszałeś sie przed momentem po wyspie i możesz zastąpić ją inną. Wybierając postacie, dobrze się zastanów i wybierz takie, które bardzo dobrze znasz i potrafisz nimi walczyć. W ostatnim etapie szczególnie skuteczne są postacie, które walczą na dystans (gdyż nie zostaniesz zdeptany przez przeciwników), a także bardzo mobilne, jak Minato czy Shisui, gdyż pozwalają sprawnie poruszać się po polu walki, wyprowadzić kilka ataków, a potem bezpiecznie odskoczyć.

Przed samą walką dobrze jest dobrać odpowiednie przedmioty. Nie ma sensu wybierać artefaktów ninja, które są stricte ofensywne (jak wybuchowe bomby czy elektryczne kunai), gdyż nie robią one zbyt dużych obrażeń. Znacznie lepszym wyborem są przedmioty wsparcia. Doskonałym wyborem są kłody podmiany (szczególnie Bardzo gruba kłoda podmiany), a przede wszystkim księgi umysłu (każda się sprawdza, różnią się tylko czasem działania). Księgi umysłu zwiększają szybkość regenerowania segmentów podmiany, przez co częściej możesz z nich korzystać - a jak sam się przekonasz, będziesz korzystał z podmian dosłownie co sekundę.

...jak i brutalna siła. - Światowy Turniej Ninja - klasa S+ - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
...jak i brutalna siła.

Powinieneś także posilić się Bento - możesz nałożyć inny efekt na każdą ze swoich postaci. By aktywować bento, wejdź w "Lista Przedmiotów" przed rozpoczęciem walki, wybierz interesujący cie posiłek i wykorzystaj na postaci, którą chcesz wzmocnić. Dobrym wyborem są bento zwiększające obronę i atak (np. Obiad z klusek ośmiornicy) - dzięki temu będziesz tracił znacznie mniej (o wiele mniej) kul walki przy otrzymaniu ciosu, a także będziesz ich "wyciągał" więcej trafiając wroga. Inne bento nie sprawdzają się tutaj tak dobrze, ale możesz poeksperymentować.

Ostatnia rzecz, jaką należy pamiętać - nie pchaj się w wir walki. Staraj się atakować z doskoku (chyba, że masz postać, która zadaje olbrzymie obrażenia, jak Pierwszy Hokage czy Madara Uchiha), bo inaczej zostaniesz wdeptany w ziemie. Dobrym pomysłem jest też namierzenie wroga, który nie zmienił postaci po prawdziwym przebudzeniu (na przykład, nie przybrał postaci ogoniastej bestii) - możesz swobodniej z nim walczyć i traktować go swoimi technikami. Nie przejmuj się też, jeśli przegrałeś jeden czy dwa etapy - możesz spokojnie odzyskać kule walki w kolejnych rundach.

Po ukończeniu tego etapu otrzymasz:

  • Maskotka Sasuke
  • Nagroda: 500,000 ryo

Po wszystkim czeka cię krótka rozmowa, a po niej odzyskasz kontrolę nad postacią. Gratulacje, właśnie ukończyłeś cały turniej ninja!