Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Runda kwalifikacyjna | Światowy Turniej Ninja - Klasa B poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Czas na rundę kwalifikacyjną turnieju klasy B i pierwszą większą niespodziankę w całej grze - gigantyczny skok pod względem poziomu trudności. Jeśli poprzednie walki w innych klasach przechodziłeś z palcem w nosie, gra (nie)miło cię tutaj zaskoczy. Przeciwnicy zaczynają masowo używać podmian (a nie sporadycznie, raz na 50 otrzymanych ciosów), uników, bloków i ogólnie walczą dużo skuteczniej.

Od początku turnieju klasy B na arenie walki pojawiać się będą dodatkowi przeciwnicy. - Runda kwalifikacyjna - Światowy Turniej Ninja - Klasa B - Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution - poradnik do gry
Od początku turnieju klasy B na arenie walki pojawiać się będą dodatkowi przeciwnicy.

Wygląda też na to, że skupiają znacznie większą uwagę na graczu - o ile przedtem mogłeś bez problemu odciągnąć jednego przeciwnika na bok i go okładać, gdy pozostała dwójka zajmowała się sobą, tu jest to dużo trudniejsze do osiągnięcia. Jeśli pokusisz się o podniesienie kuli przebudzenia / ostatecznej techniki, licz się z tym, że 100% uwagi oponentów zostanie zwrócona na ciebie i dosłownie zasypią cię morzem ataków. Podnosząc ten power-up możesz stracić całą masę kul walki, jednak możesz też je zyskać. Uważaj, by nie dać się trafić wrogowi - jeśli dosięgnie cię swoją ostateczną techniką, stracisz praktycznie 1000 kul walki!

Oprócz tego, czeka cię jeszcze jedna nowinka - postacie, które przeszkadzają. Co jakiś czas, na arenie pojawi się losowy przeciwnik, który będzie atakował wszystko i wszystkich - może to być olbrzymi wilk, rycerz, czy dziwaczne monstrum. Większość ataków tych oponentów odbiera sporo kul walki, lecz jest na nie jeden prosty sposób - spostrzegawczość. Na chwilę przed ich atakiem wyświetli się czerwone pole, symbolizujące obszar działania - jeśli będziesz po za nim, nie stanie ci się żadna krzywda. Jeśli możesz, wciągaj w ten obszar swoich przeciwników!

Oprócz tego całe starcie jest standardowe - 3 rundy po jednym zawodniku z każdej drużyny. Wygrywa ten, który zbierze najwięcej kul walki. Po ukończeniu starcia zostaniesz zakwalifikowany do rundy eliminacyjnej, a także odblokujesz nowe wydarzenia sojuszników : "Uczeń nie posłuchał wskazówek mentora" i "Upiór i klatka dla godnych".