Światowy Turniej Ninja - Klasa S | Światowy Turniej Ninja - Klasa A, S i S+ poradnik Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2016

Światowy turniej ninja klasy S jest najkrótszym (nie licząc klasy S+) etapem turnieju, z uwagi na fakt, iż nie ma tu już wielu nowych wydarzeń sojuszników (sam turniej klasy S odblokowuje jedno takie wydarzenie), czy wyzwań. Z tego też powodu nie będzie rozdzielony na odrębne części tak jak przedtem.
Klasa S odblokowuje się po ukończeniu poprzedniej (A) - by się do niej dostać, wykorzystaj Ninję Okamgnienia, by przenieść się do Recepcji Klasy S (Festiwalowa Fontanna). W turnieju klasy S będziesz musiał wybrać 4 zawodników, a nie tak jak dotychczas 3. Dobrać skład drużyny możesz jedynie raz, na samym początku - przez cały turniej klasy S będziesz walczył z użyciem tej samej drużyny, określonej przed rundą kwalifikacyjną, więc dobrze się zastanów. Oprócz tego czeka cię jeszcze jedna zmiana - zamiast standardowych 3 etapów (runda kwalifikacyjna, eliminacje i główna faza), będziesz musiał stoczyć jeszcze bonusową, nazwaną po prostu "finałem".
Ów finał toczy się po ukończeniu fazy głównej. Nie będziesz w nim walczył z grupą nowych przeciwników, ani nie jest on podzielony na etapy. Zamiast tego, przyjdzie ci walczyć z pozostałą trójką twoich towarzyszy, których dobrałeś do drużyny w ramach turnieju klasy S. Ważnym jest więc, byś dobrał do tej klasy odpowiednią drużynę, by łatwo przez nią przebrnąć, a jednocześnie byś wybrał jako postać główną (tą, którą poruszasz się po wyspie) taką, którą najlepiej walczysz, byś był w stanie bez problemu poradzić sobie ze swoimi byłymi towarzyszami w rundzie finałowej. Nie ma nic gorszego, niż dostawać baty w ostatniej rundzie.
Runda kwalifikacyjna

Jak w każdej poprzedniej klasie, S-ka zaczyna się od rundy kwalifikacyjnej. Wybierz drużynę (pamiętaj, że wybór jest permanentny), a następnie przydziel zawodników do czterech rund. Zasady są w gruncie rzeczy takie same - musisz zdobyć najwięcej kul walki. Jedyną nowinką jest fakt, iż na arenę będą spadać całe masy różnych "przeszkadzajek", jak dodatkowi wrogowie, a różnorakie meteory i wybuchy to chleb powszedni. Gdy przejdziesz tą fazę, możesz zabrać się za wydarzenie sojuszników, które powinno być odblokowane - "Lepszy od Hashiramy". Jak zwykle, szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w rozdziale "Światowy Turniej Ninja - Wydarzenia Sojuszników". Teraz możesz przystąpić do następnych etapów.
Runda eliminacyjna i główna faza
Zarówno runda eliminacyjna jak i główna faza nie różnią się niczym od poprzednich, które wygrałeś - dalej do dyspozycji masz czterech zawodników, którzy walczą w czterech etapach, a twoim zadaniem jest zebrać jak najwięcej kul walki. Po ukończeniu tej rundy czeka cię seria scen przerywnikowych, po których dowiesz się, że to jeszcze nie koniec.
Finał

Po odzyskaniu kontroli nad postacią, będziesz mógł wziąć udział w dodatkowej, finałowej rundzie turnieju klasy S. Jak zostało wspomniane wcześniej, będziesz musiał walczyć ze swoimi byłymi współtowarzyszami, więc tak naprawdę możesz w łatwy sposób kontrolować poziom trudności tego spotkania, dobierając uprzednio zawodników, z którymi dobrze sobie radzisz zarówno sterując nimi, jak i wdeptując ich w ziemię. Rzecz jasna, nie masz dostępu do kul walki, które wywalczyłeś w poprzednim etapie - wszyscy startują z równym tysiącem.
Gdy pokonasz wrogów i zdobędziesz najwięcej kul walki, finał dobiegnie końca, a ty staniesz się "najsilniejszym" ninją na wyspie. Jak po każdym finale dostaniesz możliwość wybrania jednej z dwóch nagród:
- Maskotka
- Nagroda: 100,000 ryo
Wybór jak zwykle należy do ciebie - jeśli wykonałeś wszystkie wydarzenia sojuszników, a także tryb Przygody Ninja, prawdopodobnie nazbierałeś już i tak wystarczająco pieniędzy, by odblokować większość (o ile nie wszystkie) postaci - zajrzyj do działu dotyczącego odblokowywania postaci, by dowiedzieć się więcej. Po ukończeniu tej walki czeka cię seria scen przerywnikowych i wiadomość, że turniej klasy S został ukończony. Czeka cię teraz ostatnie wyzwanie - turniej klasy S+. Udaj się do kolejnego rozdziału, by kontynuować przygodę w turnieju ninja.