Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów poradnik Monster Hunter Generations

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Monster Hunter jest grą, w której cały ekwipunek można, a nawet trzeba wyprodukować z materiałów, o których zdobywaniu wspomnę nieco niżej. Dotyczy to zwłaszcza zbroi, broni i dekoracji, ale również (szczególnie na początku gry, kiedy brak nam funduszy) narzędzi, napojów, itp. W grze nie dostaniemy ani nie znajdziemy tak po prostu gotowej zbroi czy miecza - niektóre można kupić już spreparowane, ale jest to droga i w dużej mierze bezużyteczna alternatywa.

Kupowanie i tworzenie ekwipunku

Kilka podstawowych kompletów zbroi oraz garść broni możesz zakupić w zbrojowni (armory), jednak jak już wspominałem, jest to dość kosztowne, a wybór zawsze pozostawia wiele do życzenia - Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów - Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Kilka podstawowych kompletów zbroi oraz garść broni możesz zakupić w zbrojowni (armory), jednak jak już wspominałem, jest to dość kosztowne, a wybór zawsze pozostawia wiele do życzenia. Jedyna praktyczna funkcja zbrojowni, która mogłaby uzasadniać jej istnienie to zakup w pośpiechu bardzo słabego sprzętu w celu późniejszego ulepszenia (opcja dla bogatych i leniwych). Inne zastosowanie, które przychodzi mi do głowy to być może możliwość zakupienia od ręki tak słabego sprzętu w celu użycia go podczas gry ze znajomymi, którzy są daleko w tyle. Generalnie rzecz biorąc, unikaj zbrojowni - poza bardzo specyficznymi sytuacjami to czysta strata pieniędzy.

Prawdziwi łowcy korzystają z usług kowala - Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów - Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Prawdziwi łowcy korzystają z usług kowala. To u niego wykonasz ze zdobytych materiałów najlepsze uzbrojenie, dekoracje oraz dokonasz ulepszeń swojego ekwipunku. Nawet w przypadku słabego sprzętu, ceny wykonania go z półproduktów są o połowę niższe niż ceny zakupu w zbrojowni. Nie każda broń, zbroja oraz dekoracja będzie od ręki dostępna nawet w celu obejrzenia - na początku selekcja będzie bardzo uboga, ale z czasem lista wypełni się setkami przedmiotów. Dlaczego tak jest? Nowy ekwipunek pojawia się u kowala w miarę zdobywania przez nas coraz nowszych i rzadszych materiałów. Kiedy zdobędziesz na polowaniach 1-2 materiały potrzebne do wykonania konkretnego przedmiotu, ten pojawi się na liście, pokazując ile i czego nam jeszcze brakuje. Zazwyczaj łatwo jest domyśleć się skąd pochodzą brakujące materiały, ponieważ ich nazwy sugerują nam z jakiego potwora pochodzą lub jaki to typ materiału (roślina, metal, kryształ czy nawet robak). W zidentyfikowaniu mniej oczywistych materiałów pomogą nam niezliczone źródła dostępne w Internecie, do których linki znajdziesz na końcu poradnika.

Ulepszanie broni i pancerza

Kolejną ważną funkcją kowala jest ulepszanie istniejącego już wyposażenia - Crafting - ulepszanie ekwipunku i pozyskiwanie materiałów - Monster Hunter Generations - poradnik do gry

Kolejną ważną funkcją kowala jest ulepszanie istniejącego już wyposażenia. Ulepszać można jedynie zbroję i broń - w przypadku dekoracji, można najwyżej wykonać lepszą dekorację z tym samym efektem, ale wyższym bonusem. Ulepszanie zbroi i broni wygląda nieco inaczej. W przypadku jednego i drugiego możemy podnosić po prostu poziom przedmiotu, a w przypadku zbroi tylko i wyłącznie jej poziom. Sprawa ma się zupełnie inaczej z bronią. W Monster Hunterze mamy możliwość wykonania dosłownie setek różnych narzędzi zniszczenia, ale niektóre nigdy nie będą widoczne bezpośrednio w oknie craftingu. Jest tak dlatego, że niektóre "modele" można wykonać tylko i wyłącznie poprzez ulepszenie zupełnie innej broni. Praktycznie każda broń, jaka kiedykolwiek wpadnie w nasze ręce ma przypisane sobie ogromne drzewo ulepszeń z wieloma rozwidleniami. Warto tutaj zaznaczyć, że broń, która została przerobiona z jednego modelu w inny zostanie sprowadzona automatycznie na poziom 1 i trzeba ją będzie "levelować" od nowa. Na samym początku gry praktycznie w ogóle nie ma sensu ani potrzeby od razu rzucać się w wir craftowania nowego sprzętu - ten, który dostaliśmy na początku gry w zupełności wystarczy na kilka ładnych godzin gry, jeżeli tylko będziemy go ulepszać - stosunkowo niskim kosztem.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie