Część III - Rozdział 7 | Opis przejścia Max Payne poradnik Max Payne
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
1. Zaczynamy w siedzibie korporacji AESIR
| 2. Robię kilka kroków i zza rogu wybiega trzech strażników. Colt Commando będzie najwłaściwszy do tej akcji.
| 3. Idąc głównym hallem koło mnie przeleciało kilka granatów o mało mnie nie trafiając.
|
4. Okazało się, że to 3 strażników ostrzeliwuje mnie z granatników z przeciwległego końca.
| 5. Przy pomocy snajperki załatwiłem jednego po drugim.
| 6. Kawałek dalej pojawiają się dwaj następni pracownicy AESIR'u
|
7. Na schodach są porozmieszczane ładunki. Najlepiej je rozbrajać za pomocą Beretty.
| 8. Gdy już jestem na piętrze 2 gości atakuje mnie.
| 9. Zwiedzam ten poziom w poszukiwaniu apteczek. Znajduje je w rogu pomieszczenia.
|
10. Docieram do miejsca z którego przed chwilą byłem ostrzeliwany granatnikami. Zbieram leżące granatniki
| 11. Docieram do korytarza poprzecinanego promieniami laserów. Przerwanie wiązki powoduje eksplozję. Wystarczy w odpowiednim momencie przeskoczyć nad lub przejść pod wiązkami laserów.
| 12. Wychodzę z korytarza i natrafiam na grupę bandytów.
|
13. Gdy się z nimi uporałem, kieruję się do windy, ale nie mogę jej otworzyć.
| 14. W takim razie zawracam. Wpadam na dwóch bandytów. Radzę sobie z nimi bez problemu i wsiadam do windy.
| 15. Jestem już wewnątrz i zmierzam do góry budynku.
|
16. Niestety w szybie zostały rozmieszczone ładunki wybuchowe. Detonuję je za pomocą Colta Commando.
| 17. Trzeba zrobić to z pewnej odległości aby eksplozja nie uszkodziła windy i mnie samego.
| 18. Wysiadam z windy i z zaskoczenia atakuje bandytów, 2 na dole i 2 na piętrze.
|
19. Wchodzę do pomieszczenia wyposażonego w masę monitorów, zabieram apteczki.
| 20. Używam konsoli aby uruchomić windy.
| 21. W tym czasie kolejni strażnicy pojawiają się w kilku miejscach.
|
22. W zasadzie nie mają większych szans.
| 23. Jedne z drzwi są otwarte. Wchodzę do windy.
| 24. Zjeżdżam na dół. Widzę nadlatujący helikopter...
|
25. Nagle zaczyna pruć do mnie z działek. Z windy pozostają strzępy... Co robić? Kabina się zatrzymuje a ja przeskakuję do sąsiedniej windy po lewej.
| 26. Winda zatrzymuje się, drzwi się otwierają a ja słyszę rozmowę. Wybiegam z windy, załatwiam dwóch bandytów po lewej i jednego po prawej.
| 27. Wchodzę do centrum komputerowego. Jeden bandyta jest za komputerami, drugi stoi na schodach. Najpierw ten na dole...
|
28. ... a później ten na górze.
| 29. Aby dostać się na najwyższy poziom budynku, wysadzam 4 "niebieskie" komputery przy pomocy granatnika.
| 30. Wsiadam do windy i jadę do góry.
|
31. Po wyjściu z niej spostrzegam jednego strażnika biegnącego w moją stronę i drugiego na wyższym poziomie.
| 32. W następnym pomieszczeniu podchodzę do biurka i przeglądam zawartość komputera.
| 33. Na koniec udaję się w kierunku drzwi.
|