Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Max Payne - poradnik do gry

Max Payne - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne poradnik Max Payne

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

1 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
2 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
3 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
1. Ponownie ten koszmarny sen. Mój dom i głos żony dochodzący gdzieś z oddali.
2. I znowu wbiegam schodami na górę, kierując się do łazienki a potem do pokoju dziecinnego.
3. Jakby z perspektywy widzę siebie i moją żonę błagającą o...
4 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
4. I ponownie ten urojony labirynt, przez który muszę przebrnąć. Oto jak to zrobić: idę do końca czerwonej smugi, obracam się w prawo i skaczę na przyległą smugę, podążam za krwistą linią w lewo i na końcu przeskakuję no kolejną która leży na wprost, na jej końcu zeskakuję na smugę leżącą równolegle pode mną i skręcam w prawo, na następnym skrzyżowaniu przeskakuję na linię po prawej, na następnej krzyżówce skaczę na wprost, i w końcu docieram do...
5 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
6 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
7 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
5. Pokoju gdzie zabijam samego siebie w tym okropnym śnie.
6. Teraz znajduje się w odlewni pozbawiony większości broni. Mam jedynie kij baseball'owy, metalową rurkę i Barettę. Do pomieszczenia dostałem się przez to okno.
7. W korytarzu jest ładunek wybuchowy z czujnikiem laserowym. Strzelam w niego z bezpiecznej odległości.
8 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
9 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
10 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
8. Kawałek dalej wchodzę do hali a później do pokoju gdzie znajduję apteczki i kilka sztuk amunicji.
9. Z górnego pomostu widzę 2 strażników. Likwiduje ich przy pomocy niedawno znalezionej snajperki. Schodzę na dół eliminuje również wszystkich ludzi wybiegających z kontenerów.
10. W pomieszczeniu znajduję apteczki broń i amunicję.
11 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
12 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
13 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
11. Z głównej hali wydostaję się drzwiami które otwieram przyciskiem. Strzelam w ładunek aby go zdetonować. Otwieram kolejne drzwi, jednak szybko się wycofuję przed nadlatującym granatem.
12. Po załatwieniu pana od granatów wchodzę do hali gdzie wytwarzana jest stal.
13. Pełno w niej strażników.
14 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
15 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
16 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
14. Wychodzę na górę i po drodze załatwiam jeszcze jednego gościa.
15. Biegnę korytarzem. Na drodze spotykam wprawdzie 3 strażników, ale nie zatrzymując się załatwiam ich za pomocą Colta Commando.
16. Za skrzynią czaił się jeden z nich, jednak przezornie rzuciłem granat.
17 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
18 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
19 - Część III - Rozdział 1 | Opis przejścia Max Payne - Max Payne - poradnik do gry
17. Schodki i drzwi - prowadzą pewnie do kolejne części fabryki.
18. Idąc korytarzem widzę okno i słyszę rozmowy. Rzucam granat do wewnątrz.
19. Tak jak przypuszczałem, granat załatwił sprawę. Rozglądam się po zdemolowanym pomieszczeniu w poszukiwaniu amunicji i broni.