Część III - Rozdział 4 | Opis przejścia Max Payne poradnik Max Payne
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
1. Tym razem, spotykam się na szczycie parkingu z policjantem, który ma dla mnie jakieś ciekawe informacje. Niestety jest to skorumpowany glina, odpowiedzialny za zabicie mojego szefa na stacji Rosco. Mnie również chce zlikwidować.
| 2. Członkowie gangu zaczynają się pojawiać w kilku miejscach naraz. To jest zasadzka.
| 3. Wprawdzie mój informator zwiał, ale nie na długo. Ruszam w głąb podziemnych garaży w pościg za nim i jego czarnym sportowym, samochodem.
|
4. Poziom pierwszy: 3 ludzi. Colt Commando jest doskonały na takie odległości.
| 5. Drogę zajeżdża mi czarna furgonetka. Drzwi się odsuwają i widzę tylko lufy karabinów maszynowych. Chowam się za róg.
| 6. Aktywna wymiana ognia powoduje, iż niektóre samochody eksplodują.
|
7. Czas zejść na kolejny poziom. Już na początku pojawiają się kłopoty z postaci członków gangu.
| 8. Czarna furgonetka i wóz sportowy sieją zniszczenie pośród zaparkowanych samochodów.
| 9. Kilku gości chowa się w końcu korytarza. Brama na środku utrudnia trochę sprawę, ale jakoś sobie poradziłem.
|
10. Brama zamknięta na kłódkę. Ale czym jest kłódka dla Desert Eagle'a?
| 11. Ledwie wszedłem na ten poziom a tu już pełne ręce roboty.
| 12. I muszę przyznać, że czasem jest naprawdę blisko. Ta kula minęła mnie o zaledwie kilka centymetrów.
|
13. Likwiduje wszystkich na tym poziomie i zbieram apteczki.
| 14. Kolejny etap. Jestem coraz niżej. W oddali dochodzi do eksplozji. Czyżby kierowca tego czarnego wozu nie opanował kierownicy?
| 15. Tak, zderzył się z innym samochodem. Nie sądzę jednak, żeby to był koniec.
|
16. Nie pomyliłem się. Z samochodu wydostaję się kilku przestępców.
| 17. Udaje mi się ich wszystkich pozbyć. Następnie wchodzę do budki strażniczej mieszczącej się obok. Przede wszystkim apteczki!
| 18. Myślałem, że całe zagrożenie zostało wyeliminowane, tymczasem....
|
19. To już chyba koniec. Wchodzę do windy...
|