Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Rury marzeń

Do zebrania: 23 przedmioty

1 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Zaraz nad lokacją początkową jest miejsce na nalepkę - zdobędziemy ją dopiero na następnym poziomie, a w zamian za użycie otrzymamy rękawice do chwytania przedmiotów - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Zaraz nad lokacją początkową jest miejsce na nalepkę - zdobędziemy ją dopiero na następnym poziomie, a w zamian za użycie otrzymamy rękawice do chwytania przedmiotów. Powtarzamy poziom po zdobyciu naklejki - w poniższym opisie zaznaczono miejsca, w których możemy skorzystać z dodatku (jako "alternatywna wersja"). [1] Wybijamy się na skoczni aby złapać przełącznik w górze. [2]

2 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Zanim ruszymy w prawo zdobywamy przedmiot znajdujący się za elementem dekoracji (pod twarzą roześmianego gościa) - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Zanim ruszymy w prawo zdobywamy przedmiot znajdujący się za elementem dekoracji (pod twarzą roześmianego gościa). [1] Ustawiamy się przy pierwszej prasie - biegniemy w prawo, gdy przejście się otworzy i kontynuujemy na drugą stronę (nie zatrzymując się uratujemy Sackboty). [2]

3 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Alternatywna wersja - gdy mamy chwytaki możemy aktywować dwa przełączniki po obu stronach maszyny z prasami - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Alternatywna wersja - gdy mamy chwytaki możemy aktywować dwa przełączniki po obu stronach maszyny z prasami. [1] Wystarczy rzucić w nie Sackbotem. [2]

4 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Za prasami wyskakujemy na skoczniach i uwalniamy kolejnych przyjaciół - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Za prasami wyskakujemy na skoczniach i uwalniamy kolejnych przyjaciół. [1] Gdy trafimy na ścianę łapiemy się gąbki, która uniesie nas w górę. Tam przechodzimy pod prasami i po drugiej stronie przełączamy dźwignię. [2]

5 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Alternatywna wersja - Zaraz za drugą prasownią i figurką mężczyzny w tle zwalniamy - musimy wykorzystać Sackboty do zdobycia dwóch przedmiotów zanim wskoczą do rury (która jest kawałek dalej) - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Alternatywna wersja - Zaraz za drugą prasownią i figurką mężczyzny w tle zwalniamy - musimy wykorzystać Sackboty do zdobycia dwóch przedmiotów zanim wskoczą do rury (która jest kawałek dalej). Chodzi o krawędź w kształcie litery L pod sufitem. [1] Rzucamy w nią Sackbotem, a przedmioty spadną (trzeba ustawić się na odpowiedniej płaszczyźnie poziomu). [2]

6 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Ruszamy dalej i upewniamy się, że Sackoboty wskoczą do rury - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Ruszamy dalej i upewniamy się, że Sackoboty wskoczą do rury. [1] Potem sami wchodzimy w przejście po prawej. Za następnym punktem odradzania zobaczymy dwie prasy - pod lewą z nich są dwa przedmioty. Zbieramy je. [2]

7 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Wskakujemy na prasy, gdy będą opuszczone i przedostajemy się dalej - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Wskakujemy na prasy, gdy będą opuszczone i przedostajemy się dalej. [1] Kilka platform poniżej będziemy musieli zmierzyć się z dwoma przeciwnikami. [2]

8 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Za jednym z punktów odrodzenia trzeba wyciągnąć poziomą platformę i w ten sposób utworzyć schodki - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Za jednym z punktów odrodzenia trzeba wyciągnąć poziomą platformę i w ten sposób utworzyć schodki. [1] Kawałek dalej uwolnimy kolejne Sackboty z klatki używając przełącznika. [2]

9 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Alternatywna wersja - tuż za klatką z Sackbotami zobaczymy w górze dwie skocznie ustawione na ukos - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Alternatywna wersja - tuż za klatką z Sackbotami zobaczymy w górze dwie skocznie ustawione na ukos. [1] Rzucamy jednego z robotów na tą po prawej - zahaczy on o krawędź u góry i zrzuci dwa przedmioty. [2]

10 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Gdy dotrzemy do szerokiej równi pochyłej musimy skorzystać z kolejnej dźwigni - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do szerokiej równi pochyłej musimy skorzystać z kolejnej dźwigni. [1] Później wspinamy się wraz z Sackbotami dalej. [2]

11 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Alternatywna wersja - Mając możliwość podnoszenia Sackbotów na równi pochyłej można zdobyć przedmiot - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Alternatywna wersja - Mając możliwość podnoszenia Sackbotów na równi pochyłej można zdobyć przedmiot. [1] Wystarczy rzucić robota w platformę w kształcie litery L, która jest powyżej. [2]

12 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
W pewnym momencie Sackboty wejdą do kolejnej rury, a my będziemy mogli podróżować dalej za pomocą skoczni - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

W pewnym momencie Sackboty wejdą do kolejnej rury, a my będziemy mogli podróżować dalej za pomocą skoczni. [1] Na prawo jest jednak strefa dwuosobowa. [2]

Strefa dwuosobowa

13 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Ta zagadka jest banalnie prosta - każdy z graczy musi wejść do jednego z dwóch kółek napędowych - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Ta zagadka jest banalnie prosta - każdy z graczy musi wejść do jednego z dwóch kółek napędowych. [1] Teraz wystarczy biec w którąś stronę i poczekać aż przedmioty spadną na dół. [2]

14 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Dalsza droga prowadzi w górę po skoczniach - musimy uważać gdzie lądujemy, bo element tła zamyka się o i rozsuwa - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi w górę po skoczniach - musimy uważać gdzie lądujemy, bo element tła zamyka się o i rozsuwa. [1] Na górze zbieramy przedmioty po lewej (za neonem). Powinniśmy też złapać klucz (wisiał tuż nad skoczniami). [2]

15 - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Gdy trafimy na zagadkę z ręką i czterema dźwigniami przełączamy dwie zewnętrzne, aby ułożyć palce w symbol pokazywany przez znak - Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Gdy trafimy na zagadkę z ręką i czterema dźwigniami przełączamy dwie zewnętrzne, aby ułożyć palce w symbol pokazywany przez znak. [1] Pod koniec poziomu będziemy musieli przeskoczyć przez przesuwającą się rurą - trzeba zrobić to dwa razy, aby zebrać oba przedmioty (po lewej i prawej). Najłatwiej ustawić się nad jednym z nich, zeskoczyć, a później zdetonować Sackboy'a (opcja "spróbuj ponownie) i zebrać drugą bańkę. [2]

Żeby zdobyć wszystkie przedmioty musimy uratować 10 Sackbotów.