Rury marzeń | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Rury marzeń
Do zebrania: 23 przedmioty
Zaraz nad lokacją początkową jest miejsce na nalepkę - zdobędziemy ją dopiero na następnym poziomie, a w zamian za użycie otrzymamy rękawice do chwytania przedmiotów. Powtarzamy poziom po zdobyciu naklejki - w poniższym opisie zaznaczono miejsca, w których możemy skorzystać z dodatku (jako "alternatywna wersja"). [1] Wybijamy się na skoczni aby złapać przełącznik w górze. [2]
Zanim ruszymy w prawo zdobywamy przedmiot znajdujący się za elementem dekoracji (pod twarzą roześmianego gościa). [1] Ustawiamy się przy pierwszej prasie - biegniemy w prawo, gdy przejście się otworzy i kontynuujemy na drugą stronę (nie zatrzymując się uratujemy Sackboty). [2]
Alternatywna wersja - gdy mamy chwytaki możemy aktywować dwa przełączniki po obu stronach maszyny z prasami. [1] Wystarczy rzucić w nie Sackbotem. [2]
Za prasami wyskakujemy na skoczniach i uwalniamy kolejnych przyjaciół. [1] Gdy trafimy na ścianę łapiemy się gąbki, która uniesie nas w górę. Tam przechodzimy pod prasami i po drugiej stronie przełączamy dźwignię. [2]
Alternatywna wersja - Zaraz za drugą prasownią i figurką mężczyzny w tle zwalniamy - musimy wykorzystać Sackboty do zdobycia dwóch przedmiotów zanim wskoczą do rury (która jest kawałek dalej). Chodzi o krawędź w kształcie litery L pod sufitem. [1] Rzucamy w nią Sackbotem, a przedmioty spadną (trzeba ustawić się na odpowiedniej płaszczyźnie poziomu). [2]
Ruszamy dalej i upewniamy się, że Sackoboty wskoczą do rury. [1] Potem sami wchodzimy w przejście po prawej. Za następnym punktem odradzania zobaczymy dwie prasy - pod lewą z nich są dwa przedmioty. Zbieramy je. [2]
Wskakujemy na prasy, gdy będą opuszczone i przedostajemy się dalej. [1] Kilka platform poniżej będziemy musieli zmierzyć się z dwoma przeciwnikami. [2]
Za jednym z punktów odrodzenia trzeba wyciągnąć poziomą platformę i w ten sposób utworzyć schodki. [1] Kawałek dalej uwolnimy kolejne Sackboty z klatki używając przełącznika. [2]
Alternatywna wersja - tuż za klatką z Sackbotami zobaczymy w górze dwie skocznie ustawione na ukos. [1] Rzucamy jednego z robotów na tą po prawej - zahaczy on o krawędź u góry i zrzuci dwa przedmioty. [2]
Gdy dotrzemy do szerokiej równi pochyłej musimy skorzystać z kolejnej dźwigni. [1] Później wspinamy się wraz z Sackbotami dalej. [2]
Alternatywna wersja - Mając możliwość podnoszenia Sackbotów na równi pochyłej można zdobyć przedmiot. [1] Wystarczy rzucić robota w platformę w kształcie litery L, która jest powyżej. [2]
W pewnym momencie Sackboty wejdą do kolejnej rury, a my będziemy mogli podróżować dalej za pomocą skoczni. [1] Na prawo jest jednak strefa dwuosobowa. [2]
Strefa dwuosobowa
Ta zagadka jest banalnie prosta - każdy z graczy musi wejść do jednego z dwóch kółek napędowych. [1] Teraz wystarczy biec w którąś stronę i poczekać aż przedmioty spadną na dół. [2]
Dalsza droga prowadzi w górę po skoczniach - musimy uważać gdzie lądujemy, bo element tła zamyka się o i rozsuwa. [1] Na górze zbieramy przedmioty po lewej (za neonem). Powinniśmy też złapać klucz (wisiał tuż nad skoczniami). [2]
Gdy trafimy na zagadkę z ręką i czterema dźwigniami przełączamy dwie zewnętrzne, aby ułożyć palce w symbol pokazywany przez znak. [1] Pod koniec poziomu będziemy musieli przeskoczyć przez przesuwającą się rurą - trzeba zrobić to dwa razy, aby zebrać oba przedmioty (po lewej i prawej). Najłatwiej ustawić się nad jednym z nich, zeskoczyć, a później zdetonować Sackboy'a (opcja "spróbuj ponownie) i zebrać drugą bańkę. [2]
Żeby zdobyć wszystkie przedmioty musimy uratować 10 Sackbotów.