Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

1 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Żeby uwolnić Sacbkoty z klatek podskakujemy na skoczni i chwytamy gąbkę - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Żeby uwolnić Sacbkoty z klatek podskakujemy na skoczni i chwytamy gąbkę. Z niej zeskakujemy na lewą klatkę i czekamy aż podjedziemy do góry. Teraz przeskakujemy na półkę po lewej, żeby zdobyć dwie bańki. [1] Aktywujemy przełącznik po prawej - to hologram, który przyzywa roboty. [2]

W tej chwili jeszcze raz sprawujemy pieczę nad Sackbotami - będziemy zmuszać je do dalszej drogi za pomocą hologramów. Zanim aktywujemy kolejne urządzenie trzeba będzie upewnić się, że droga jest wolna.

2 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Zanim aktywujemy drugie pudełko z hologramem opuszczamy kładkę chwytając się gąbki pod nią - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Zanim aktywujemy drugie pudełko z hologramem opuszczamy kładkę chwytając się gąbki pod nią. [1] Na razie omijamy następną klatkę z Sackbotami i przeskakujemy po nienaelektryzowanej powierzchni obracającej się platformy. [2]

3 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Na górze wracamy w lewo i skaczemy na fioletową klatkę - z niej dosięgniemy przedmiot - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Na górze wracamy w lewo i skaczemy na fioletową klatkę - z niej dosięgniemy przedmiot. [1] Teraz zeskakujemy na dół i uwalniamy Sacbkoty za pomocą przełącznika. [2]

4 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Dostajemy się z powrotem na górę i aktywujemy hologram - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Dostajemy się z powrotem na górę i aktywujemy hologram. [1] Sackobty ustawią się przed obracającą się platformą - zatrzymujemy ją w bezpiecznej pozycji za pomocą przełącznika. [2]

5 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Po aktywowaniu następnego hologramu Sackboty wskoczą do rury - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Po aktywowaniu następnego hologramu Sackboty wskoczą do rury. [1] My kontynuujemy podróż za pomocą wysuwających się skoczni. [2] Skacząc z pierwszej z nich w prawo trafimy do strefy 2/3/4-osobowej.

Strefa dwu/trzy/czteroosobowa

6 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Przechodząc tę zagadkę w pojedynkę zbierzemy tylko dwa z sześciu przedmiotów - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Przechodząc tę zagadkę w pojedynkę zbierzemy tylko dwa z sześciu przedmiotów. [1] Gdy jesteśmy w czwórkę gracze muszą ustawić się następująco:

- gracz 1 - pod czerwonym przyciskiem

- gracz 2 - za pierwszym betonowym blokiem (i światłem)

- gracz 3 - na znaku x2 (po prawej na dole)

- gracz 4 - na znaku x3 (na środku na dole)

Gracz 1 aktywuje przycisk i łapie bombę z detonatorem czasowym - szybko przerzuca ją na prawo. Kolejni gracze przerzucają bombę dalej - musi ona upaść w miejsce oznaczone znakiem x4. Sprawa wymaga zręczności, bo trzeba działać błyskawicznie. Bomby łapiemy trzymając R1 i rzucamy stojąc w miejscu - po prostu wychylamy prawą gałkę analogową i puszczamy R1. [2]

7 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Nad strefą wieloosobową jest mała półka z kratką - tutaj także ukryto przedmioty - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Nad strefą wieloosobową jest mała półka z kratką - tutaj także ukryto przedmioty. [1] Ruszamy dalej do góry, a później łapiąc się jednej z bomb zjeżdżających w lewo. [2]

8 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Za kolejnym punktem zapisu trafimy na następną klatkę - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Za kolejnym punktem zapisu trafimy na następną klatkę. Zanim złapiemy gąbki żeby uwolnić Sackboty zaglądamy do jednego z pudełek na prawo od niej (przedmiot). [1] Uwalniamy roboty i ruszamy w lewo żeby oczyścić dla nich drogę. [2]

9 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Żeby rozwalić materiały wybuchowe po lewej musimy użyć bomby - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Żeby rozwalić materiały wybuchowe po lewej musimy użyć bomby. Skaczemy na przycisk i wyskakujemy w lewo żeby ją złapać. [1] Teraz delikatnie zeskakujemy na dół - musimy spaść obok skoczni. Stąd wyskakujemy na lewą część skoczni i rzucamy bombę w skrzynie. [2] Oczywiście zgarniamy też kluczyk.

10 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Przywołujemy Sackboty hologramem - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Przywołujemy Sackboty hologramem. W następnej części trzeba ominąć z bombą dwie platformy poruszające się w poziomie na dwóch płaszczyznach planszy. [1] Gdy będziemy po lewej detonujemy następną porcję materiałów wybuchowych i korzystamy z urządzenia, aby zainteresować roboty. [2]

11 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Nad kolejnym punktem odradzania się jest przedmiot (na skale) - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Nad kolejnym punktem odradzania się jest przedmiot (na skale). Dostaniemy go gdy wybijemy się z lewej skoczni. [1] Aktywujemy kolejny hologram aby Sackboty wskoczyły do rury. [2]

12 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
Ruszamy dalej przeciągając się na bombie - musimy omijać wysuwające się naelektryzowane obiekty - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

Ruszamy dalej przeciągając się na bombie - musimy omijać wysuwające się naelektryzowane obiekty. [1] Gdy miniemy dwa wahadła zeskakujemy na dół - w innym wypadku walniemy w ścianę ładunków wybuchowych. [2]

13 - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry
W końcowej fazie poziomu musimy przebiec szybko po wybuchających powierzchniach - nie zatrzymujemy się i przeskakujemy przeszkody - Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 - LittleBigPlanet 2 - poradnik do gry

W końcowej fazie poziomu musimy przebiec szybko po wybuchających powierzchniach - nie zatrzymujemy się i przeskakujemy przeszkody. [1] Jeśli udało nam się uratować 10 Sackbotów otrzymamy wszystkie nagrody - w tym naklejkę czerwonej pięści, z którą trzeba powtórzyć poziom (o ile chcemy zdobyć wszystkie dodatki). [2]