Bum za zeta (2) | Fabryka lepszego jutra | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Żeby uwolnić Sacbkoty z klatek podskakujemy na skoczni i chwytamy gąbkę. Z niej zeskakujemy na lewą klatkę i czekamy aż podjedziemy do góry. Teraz przeskakujemy na półkę po lewej, żeby zdobyć dwie bańki. [1] Aktywujemy przełącznik po prawej - to hologram, który przyzywa roboty. [2]
W tej chwili jeszcze raz sprawujemy pieczę nad Sackbotami - będziemy zmuszać je do dalszej drogi za pomocą hologramów. Zanim aktywujemy kolejne urządzenie trzeba będzie upewnić się, że droga jest wolna.
Zanim aktywujemy drugie pudełko z hologramem opuszczamy kładkę chwytając się gąbki pod nią. [1] Na razie omijamy następną klatkę z Sackbotami i przeskakujemy po nienaelektryzowanej powierzchni obracającej się platformy. [2]
Na górze wracamy w lewo i skaczemy na fioletową klatkę - z niej dosięgniemy przedmiot. [1] Teraz zeskakujemy na dół i uwalniamy Sacbkoty za pomocą przełącznika. [2]
Dostajemy się z powrotem na górę i aktywujemy hologram. [1] Sackobty ustawią się przed obracającą się platformą - zatrzymujemy ją w bezpiecznej pozycji za pomocą przełącznika. [2]
Po aktywowaniu następnego hologramu Sackboty wskoczą do rury. [1] My kontynuujemy podróż za pomocą wysuwających się skoczni. [2] Skacząc z pierwszej z nich w prawo trafimy do strefy 2/3/4-osobowej.
Strefa dwu/trzy/czteroosobowa
Przechodząc tę zagadkę w pojedynkę zbierzemy tylko dwa z sześciu przedmiotów. [1] Gdy jesteśmy w czwórkę gracze muszą ustawić się następująco:
- gracz 1 - pod czerwonym przyciskiem
- gracz 2 - za pierwszym betonowym blokiem (i światłem)
- gracz 3 - na znaku x2 (po prawej na dole)
- gracz 4 - na znaku x3 (na środku na dole)
Gracz 1 aktywuje przycisk i łapie bombę z detonatorem czasowym - szybko przerzuca ją na prawo. Kolejni gracze przerzucają bombę dalej - musi ona upaść w miejsce oznaczone znakiem x4. Sprawa wymaga zręczności, bo trzeba działać błyskawicznie. Bomby łapiemy trzymając R1 i rzucamy stojąc w miejscu - po prostu wychylamy prawą gałkę analogową i puszczamy R1. [2]
Nad strefą wieloosobową jest mała półka z kratką - tutaj także ukryto przedmioty. [1] Ruszamy dalej do góry, a później łapiąc się jednej z bomb zjeżdżających w lewo. [2]
Za kolejnym punktem zapisu trafimy na następną klatkę. Zanim złapiemy gąbki żeby uwolnić Sackboty zaglądamy do jednego z pudełek na prawo od niej (przedmiot). [1] Uwalniamy roboty i ruszamy w lewo żeby oczyścić dla nich drogę. [2]
Żeby rozwalić materiały wybuchowe po lewej musimy użyć bomby. Skaczemy na przycisk i wyskakujemy w lewo żeby ją złapać. [1] Teraz delikatnie zeskakujemy na dół - musimy spaść obok skoczni. Stąd wyskakujemy na lewą część skoczni i rzucamy bombę w skrzynie. [2] Oczywiście zgarniamy też kluczyk.
Przywołujemy Sackboty hologramem. W następnej części trzeba ominąć z bombą dwie platformy poruszające się w poziomie na dwóch płaszczyznach planszy. [1] Gdy będziemy po lewej detonujemy następną porcję materiałów wybuchowych i korzystamy z urządzenia, aby zainteresować roboty. [2]
Nad kolejnym punktem odradzania się jest przedmiot (na skale). Dostaniemy go gdy wybijemy się z lewej skoczni. [1] Aktywujemy kolejny hologram aby Sackboty wskoczyły do rury. [2]
Ruszamy dalej przeciągając się na bombie - musimy omijać wysuwające się naelektryzowane obiekty. [1] Gdy miniemy dwa wahadła zeskakujemy na dół - w innym wypadku walniemy w ścianę ładunków wybuchowych. [2]
W końcowej fazie poziomu musimy przebiec szybko po wybuchających powierzchniach - nie zatrzymujemy się i przeskakujemy przeszkody. [1] Jeśli udało nam się uratować 10 Sackbotów otrzymamy wszystkie nagrody - w tym naklejkę czerwonej pięści, z którą trzeba powtórzyć poziom (o ile chcemy zdobyć wszystkie dodatki). [2]