Kotwiczkowy szał | Kryjówka Da Vinci | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Kotwiczkowy szał
Do zebrania: 63 przedmioty
Na początku poziomu znajdziemy miejsce na naklejkę - Herb Da Vinci (dostaniemy ją w późniejszej części poziomu). [1] Po użyciu jej aktywuje się specjalny wyścig, w którym gonimy trzy uciekające bańki z przedmiotami. Musimy je dopaść bardzo szybko - przyspieszając za pomocą kotwiczki na różnych gąbkach. [2]
Bez naklejki [1] możemy spokojnie eksplorować poziom i zebrać pozostałe przedmioty. Przemieszczamy się w prawo bujając się po gąbkach i łapiąc przedmioty. [2]
Dalej korzystamy ze skoczni, żeby dostać się wyżej i uważamy na elektryczną powierzchnię. [1] Za kolejnym punktem zapisu czekają kolejne gąbki - huśtając się na nich można złapać dwie bańki podczepione do drewnianych belek. [2]
W podobny sposób dostaniemy obiekty umieszczone po lewej stronie przepaści. [1] Teraz dostajemy się na górną część po skoczniach. [2]
Kolejne przedmioty znajdują się nad poruszającymi się gąbkami - musimy rozbujać się na nich i wyskoczyć w górę. Wymaga to jednak specyficznej techniki (patrz film) - musimy wyskoczyć na lewą gąbkę gdy będzie ona wychylona w prawo, wypuścić się w powietrze i okręcić na niej dopiero, gdy będzie wychylona w lewo. Takie ewolucje pozwalają nabrać prędkości i wysokości. [1] Po zebraniu kulek unoszących się w powietrzu przeskakujemy na prawo - tu za skocznią zbieramy przedmioty (musimy skoczyć na dalszą część skoczni żeby wylądować na bańkach, a nie u góry). [2]
Wskakujemy do góry i łapiemy klucz podciągając się kotwiczką. [1] Biegniemy w prawo. Trafimy na kołowrotek z dwoma gąbkami - łapiemy się jednej i czekamy aż "dojedziemy" na dół - są tu kolejne bańki. [2]
Dalej znajdują się trzy wielkie tryby wychodzące ze ścian - na każdym z nich są 2 przedmioty, które krążą i co jakiś czas wyjeżdżają ze ściany. Upewniamy się, że złapaliśmy wszystkie i wchodzimy na górę. [1] Łapiąc się górnej gąbki, która przeniesie nas w lewo wyskakujemy po przedmiot w powietrzu. [2]
Za kolejnym punktem zapisu znajdziemy skocznie i obrotową gąbkę - łapiemy się i rzucamy na platformy. W ten sposób nie zostaniemy wybici na zabójczy sufit. [1] Dalej postępujemy podobnie - łapiemy się rolki i wybijamy do góry. Powinniśmy złapać bańkę z nagrodą. [2]
U góry podążamy w prawo za pomocą kolejnych rolek, do których można się podczepić. W jednej z wnęk za dużym obrotowym kołem znajdziemy 2 przedmioty (są dobrze widoczne). [1] Kontynuujemy podróż z kotwiczką - kolejna bańka z nagrodą jest przy poruszających się platformach - dostaniemy ją bez trudu z tej, która przemieszcza się pionie. [2]
Kawałek dalej czekają na nas kolejne kołowroty - tym razem w suficie. Huśtając się na rolkach złapiemy trzy bańki. [1] Następną zabawkę jest wahadło z dwoma gąbkami - możemy się z nich wybić do góry, aby dostać trzy przedmioty. [2]
Za wahadłem i kolejnym dużym kołem znajduje się punkt zapisu - a za nim, na podwyższeniu są trzy przedmioty (jeden jest ukryty, trzeba wejść na platformę na dalszym planie). [1] Kilka platform dalej przechodzimy przez łącznik poziomów. W późniejszej części poziomu znajdują się trzy poruszające się w pionie platformy z rolkami - za pomocą kotwiczki łapiemy przedmioty znajdujące się tuż nad elektryczną podłogą i przechodzimy w stronę Da Vinciego. [2]
Strefa dla dwóch graczy
W tym miejscu znajduje się strefa dla dwóch graczy. [1] Zawodnicy muszą chwycić obu rolek - w ten sposób uruchomimy windę. [2]
Na górze jeden gracz musi złapać się rolki i opuścić na pełną długość liny. Drugi zeskakuje i w locie łapie się kolegi, a później także rozciąga sznur, [1] aby odbić się od wyrzutni na ścianie. W ten sposób jedna osoba zostanie wyrzucona na górną platformę z czterema przedmiotami. [2]
Możemy kontynuować zabawę - udajemy się w prawo korzystając z poznanych do tej pory sztuczek. Nad wąskim obszarem naelektryzowanym złapiemy kolejną bańkę. [1] Dalej musimy łapać się rolek żeby ominąć fragmenty otoczenia podpięte do prądu. Kolejne przedmioty znajdują się na murku przed gąbkami podwieszonymi do sufitu. [2]
Huśtamy się na lianach przedostając się przez pułapki. [1] W kolejnej części musimy chwycić się trzech rolek i w ten sposób otworzyć platformy - pod nimi jest bańka z białym przedmiotem. [2]
Jeszcze jedna nagroda znajduje się przy ścianie, w środku kołowrotka, po którym wejdziemy na otwarte platformy. [1] Podążamy do góry kolejnymi windami - na szczycie upewniamy się, że zebraliśmy bańki z nagrodami podwieszone do sufitu i znajdujące się przy belce. [2]