Pomoc jest cnotą | Azyl Ewy | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Pomoc jest cnotą
Do zebrania: 28 przedmiotów
Po rozpoczęciu poziomu biegniemy w lewo aby zebrać nowy materiał. [1] Teraz zeskakujemy niżej i także udajemy się w lewo - obok pacjenta z królikiem jest jeszcze jeden przedmiot. [2]
Gasimy płonące fragmenty dżungli za pomocą prawej gałki i R1, [1] a później zjeżdżamy windą. Ratujemy pacjenta w płonącej celi. [2]
Żeby zjechać windą strzelamy do kuli wody na górze. [1] Później gasimy platformy i zeskakujemy po nich w prawo (uważając na diabełki, które wyskoczą z lewej). [2]
Żeby wyciągnąć most kierujemy strumień na wodny cypel po drugiej stronie przepaści. [1] Postępujemy podobnie z kolejnymi dwoma kroplami - tym razem utworzą pochyłe platformy. [2]
Zanim ruszymy dalej zaglądamy za kroplę po prawej - w dziupli jest przedmiot. [1] Kolejna bańka z nagrodą wisi w powietrzu tuż za punktem odradzania się w kształcie jabłka. [2]
Ruszamy dalej w prawo, gasząc wszystko na drodze i niszcząc diabełki. Uwalniamy dwóch kolejnych pacjentów z objęć płomieni (w zamian dadzą po 2 przedmioty). [1] Kiedy dojdziemy do kolejnej kropli podlewamy ją wodą - powstanie pomost w prawo. Powtarzamy czynność po drugiej stronie. [2]
Zanim ruszymy w prawo przeskakujemy z górnej części gałęzi w lewo - trafimy tu na skocznie, która wyrzuci nas w górę na przedmiot. [1] Następny most z wody trzeba przejść szybko - diabeł będzie rzucał z góry ogniste kule, które go zniszczą. [2]
Uwalniamy pacjenta, gasimy pożary i niszczymy diabełki wyskakujące z lawy. [1] Dalej schładzamy wszystkie ramienia kołowrotka i przeskakujemy po nim po kluczyk (jeśli nam się nie uda rozpoczynamy ponownie od punktu odradzania się). [2]
Aby dostać się do góry wysuwamy platformy z wody - zbieramy także przedmiot (wyskakując z górnego strumienia wody). [1] Gasimy huśtającą się platformę i celę pacjenta (bierzemy bańki, które nam podaruje). [2]
Nie zapominamy o przedmiocie wiszącym na lewo od huśtającej się platformy. Wyskakujemy z jej lewej strony, gdy będzie ona w górnej pozycji. [1] W tunelu w dół rozwijamy mosty z wody. Uważamy też na diabełki, które nagle zaatakują nas z góry. [2]
Na dole przeskakujemy w lewo nad przepaścią - w dziupli są trzy przedmioty. [1] Traktujemy wodą kołowroty i przebiegamy pod nimi. [2]
Aktywujemy windę strzelając wodą w jej górną część. [1] Na dole skręcamy najpierw w lewo po dwie ukryte bańki z nagrodami. [2]
Kawałek dalej zbieramy przedmiot ukryty za kroplą, [1] a następnie napełniamy ją aby zrzucić płonący głaz. [2]
Nie spadamy od razu na poziom z płonącą kulą - musimy zrobić to odpowiednio, żeby dostać dodatkowe przedmioty. Chodzi o to żeby zeskoczyć na prawo od głazu. [1] Stąd biegniemy w prawo i wskakujemy do dziupli. [2]
Teraz strącamy kulę niżej (na prawo). [1] Zeskakujemy tam i zbieramy bańkę ukrytą w dziurze po lewej. [1]
Jeszcze raz popychamy kulę w prawo. [1] Przeskakujemy nad przepaścią i napełniamy wodą kroplę. [2]
Wchodzimy do góry po kołowrotach - po uprzednim ugaszeniu ich. [1] Usuwamy płomienie z kolejnych przeszkód - utworzą mosty. [2]
Na końcu gasimy kiwającą się platformę i wskakujemy na nią. [1] Rozprawiamy się z pożarami kolejnej platformy i celi pacjenta. Bierzemy jego prezent i przeskakujemy w prawo. [2] Po drodze zbierzemy naklejkę złotego jabłka, przydatną w poprzednim poziomie.