Jagodowe pole | Laboratorium Wiktorii | LittleBigPlanet 2 poradnik LittleBigPlanet 2
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Jagodowe pole
Do zebrania: 45 przedmiotów
Ładna kaczuszka prawda? A pod nią przedmioty! [1] Biegniemy w prawo - trafimy na obwód pod napięciem. Przeskakujemy po nim łapiąc bańki, uważając na krążący prąd. [2]
Przeskakujemy nad naelektryzowaną powierzchnią łapiąc się gąbki na linie. [1] Przeciwników możemy zniszczyć kiedy są do nas odwróceni tyłem (oddalają się). [2]
Kilka metrów dalej trafimy na kolejne naelektryzowane powierzchnie - tym razem prąd krąży według pewnego schematu. [1] Kolejny typ pułapki to błyskawice pojawiające się między wypustkami. [2] Przeskakujemy kiedy znikną.
Zanim skorzystamy ze skoczni zbieramy przedmiot na dole. [1] Oczywiście musimy wybić się tak, aby ominąć błyskawice. Na górze zbieramy dwie bańki i kontynuujemy przeprawę. [2]
Kiedy miniemy kilka błyskawic trafimy do punktu odradzania, za którym jest siatka. Na lewo jest w niej otwór - w ten sposób dostaniemy się do skoczni, za pomocą której można złapać pięć przedmiotów. [1] W następnej części poziomu znajduje się spory obszar, przez który przepływa prąd - musimy korzystać tutaj ze skoczni, uważając na moment, kiedy są pod napięciem (zetknięcie z nimi w tym stanie zabija). [2] Przedzieramy się w prawo zbierając bańki.
Za kolejnym punktem zapisu trzeba skorzystać z dwóch wind - wybijając się z tej wyższej złapiemy kilka przedmiotów. [1] Na prawo od strefy dla dwóch graczy jest jeszcze jeden checkpoint - a za nim bańki z nagrodami. [2]
Strefa dwuosobowa
W tej zagadce gracze przełączają różne elementy trasy, po której przechodzi prąd. [1] Najpierw sprawdzamy, za które fragmenty odpowiadają poszczególne dźwignie, a potem synchronizujemy się z drugim graczem. [2]
Przeskakujemy przez kolejną pułapkę z błyskawicami (bujając się na gąbce). [1] Przy punkcie zapisu jeszcze raz wchodzimy przez dziurę w siatce za nim - zbieramy tu kilka przedmiotów i kluczyk. [2]
Zmagamy się z kolejnymi wrogami i pniemy w górę. [1] Tutaj wskakujemy na kark większego przeciwnika - musimy uderzyć go trzy razy. [2] Koniecznie zbieramy trzy bańki z nagrodami powyżej. [2]
Przy punkcie zapisu za wrogiem, którego trzeba było "naskoczyć" trzykrotnie można zejść na dół (wzdłuż trzech skoczni). Znajdziemy tu cztery przedmioty - po dwa z lewej i prawej. [1] Biegniemy w prawo aż trafimy na "windy" aktywowane przepływającym prądem - wybijamy się z nich żeby dostać wszystkie bańki z nagrodami. [2]
Przedostajemy się dalej uważając na pułapki - najpierw musimy przebiegać po windach gdy będą bez zasilania. [1] Nieco dalej przeskakujemy po windzie gdy będzie na dole i biegniemy pod prasami. [2]
Wskakujemy na zewnętrzną krawędź przedmiotu, który próbował nas zmiażdżyć i wybijamy się w powietrze - poruszając się w ten sposób zbieramy przedmioty. [1] W końcu przedostajemy się do serca fabryki, gdzie przeskakujemy w prawo po głowach przeciwników. [2] Na prośbę Da Vinci wyciągamy wtyczkę.