Tropem Hobbitów | Opis przejścia - Akt II | LEGO The Lord of the Rings LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Tropem Hobbitów
Postacie: Aragorn, Legolas, Gimli, Merry, Pippin
Status prawdziwego podróżnika: 50 000 monet
Nowe postacie do kupienia: Grishnakh, Radagast Bury
Po obejrzeniu filmiku wprowadzającego dostaniemy pod naszą kontrolę Aragorna, Legolasa oraz Gimliego. Znajdujemy się niedaleko popiołów ogniska po pokonanych przez jeźdźców Rohanu Uruk-Hai. Eksplorację nowego miejsca powinniśmy zacząć od trafienia trzech tarcz znajdujących się na stosie. Z uzyskanych tarcz budujemy schody (K), które pozwolą Gimliemu dostać się do pękniętej klocka LEGO i zniszczyć go (atak z wyskoku). Ze stosu wypadnie pasek jednego z Hobbitów.
Ponownie skorzystamy z umiejętności Aragorna. Po podniesieniu paska podążamy za zielonymi śladami tak długo, aż nie odkryjemy co się stało z Hobbitami. Znajdziemy kolejny przedmiot i kolejny cel naszych poszukiwań. Tym razem będą to klocki, z których złożymy hak. Kamera pokaże nam drzewo z wiszącą na nim tarczą po lewej stronie lokacji. Udajmy się tam Legolasem, a po oddaniu jednego celnego strzału otrzymamy linę. Po użyciu liny na haku znajdziemy kolejny przedmiot dla Aragorna.
Śledząc ślady stóp dotrzemy pod ścianę lasu. Po obejrzeniu poczynań Hobbitów znajdziemy jeszcze jeden zielony przedmiot a ten doprowadzi nas do kłody blokującej przejście. Po odblokowaniu drogi za pomocą topora Gimliego znajdziemy ostatni już cel dla Aragorna - po dotarciu pod ścianę lasu akcja gry przeniesie się do lasu Fangorn.
Tym razem pokierujemy Merrym i Pippinem uciekającym przed obławą. Rozpocznijmy od zapisania gry przy pobliskim posągu, a następnie ruszmy w prawo. Po zniszczeniu blokujących drogę kamieni zejdziemy na dół zbocza, gdzie stoczymy pojedynek z goniącymi nas orkami.
Gdy już rozprawimy się z przeciwnikami, będziemy musieli chwycić się kłody obydwoma Hobbitami (wystarczy po złapaniu się za drewno nacisnąć klawisz (U)) a następnie zbudować drabinkę z uzyskanych klocków. Ruszamy w prawo.
Po kilku pojedynkach z orkami dotrzemy do polany. Tam musimy odblokować ciasny tunel (na zdjęciu) - większość roboty wykona za nas wrogi tarczownik. Po pokonaniu go będziemy mogli skorzystać z nowo odkrytego korytarza. Kontynuujemy wędrówkę w prawo.
Dotrzemy do miejsca, które może się wydawać ślepym zaułkiem. Na szczęście wystarczy zniszczyć krzaki znajdujące się w centrum lokacji, tuż przed dużym drzewem a z uzyskanych gałęzi będziemy mogli zbudować poręcze. Tym razem będziemy uciekać po nich do góry.
Tym razem będziemy mogli kontrolować potężnego Drzewca. Czas na mały spacer: ruszamy w prawo rozgniatając pod nogami zarówno obiekty LEGO jak i nadbiegających przeciwników. Jeśli mielibyśmy problemy z trafieniem możemy nacisnąć klawisz ataku (H), a Drzewiec zamachnie się ręką. Gdy dotrzemy do końca ścieżki będziemy musieli udać się na północ.
Po krótkim starciu z orkami pozostaną nam do pokonania łucznicy. Musimy teraz podejść Drzewcem do leżącego na ziemi głazu i nacisnąć (K) aby go podnieść, a następnie trzymając (H) wycelować w znajdujące się nieopodal kamienie. Odblokuje to drogę na wyższą kondygnację - udajmy się tam, a następnie dalej w prawo. Gdy dotrzemy do strumyka konieczne będzie pomóc Merremu w przeprawie - wystarczy podejść do niego, nacisnąć (K) a gdy już będziemy po drugiej stronie bezpiecznie opuścić go na ziemię (K).
Jako, że Enty boją się ognia będziemy musieli skorzystać z pomocy Hobbita. Przełączmy się na Merrego (U) a następnie skorzystajmy z ciasnego tunelu. Będąc u góry wystarczy chwycić się zwisającej liany, aby ugasić płomienie. Po przełączeniu się na Drzewca możemy ruszyć dalej na północ a tym samym zakończyć misję.