Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Bitwa na polach Pelennoru

Postacie: Król Theoden (Zbroja), Eowina (Dernhelm), Merry (Giermek Rohirrimski), Aragorn, Legolas, Gimli

Status prawdziwego podróżnika: 95 000 monet

Nowe postacie: Król Theoden, Eowina (Dernhelm), Merry (Giermek Rohirrimski)

Nowe postacie do kupienia: Czarnoksiężnik, Denethor, Gothmog, Strażnik Cytadeli, Korsarz, Haradrim

Nasz udział w bitwie rozpoczyna się w momencie przybycia odsieczy z Rohanu - Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Nasz udział w bitwie rozpoczyna się w momencie przybycia odsieczy z Rohanu. Sterujemy jadącą konno Eowiną i próbujemy zniszczyć jak najwięcej elementów otoczenia oraz zabić jak najwięcej przeciwników. Naciskając klawisz (H) możemy rzucać włócznią, co znacznie ułatwia rozbijanie znajdujących się przed nami przedmiotów. Szarża kończy się z momentem przybycia na pole walki Czarnoksiężnika z Angmaru.

Unikamy ataków bestii i czekamy, aż uderzy ona głową o ziemię tym samym ogłuszając się - Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Unikamy ataków bestii i czekamy, aż uderzy ona głową o ziemię tym samym ogłuszając się. Następnie podbiegamy do niej i atakujemy trzykrotnie szyję. Cały cykl musimy powtarzać tak długo, aż Czarnoksiężnik nie spadnie z poczwary i nie stanie naprzeciw nas.

Walka z Nazgulem jest bardzo podobna do tej, którą toczyliśmy z trollem w głębinach Morii - Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Walka z Nazgulem jest bardzo podobna do tej, którą toczyliśmy z trollem w głębinach Morii. Musimy stanąć na płytce, a gdy usłyszymy krzyk naszego przeciwnika zrobić unik. Jego maczuga ugrzęźnie w ziemi a my będziemy mogli zranić właściciela. Drugą płytkę zbudujemy z klocków znajdujących się po naszej prawej stronie, trzecią zaś odkryjemy po zniszczeniu krzaków po lewej stronie areny. Po rozbrojeniu Czarnoksiężnika wystarczy ciąć go mieczem, aby uruchomić ostatnią sekwencję ataków. Gdy Nazgul chwyci Eowinę, zmieniamy postać na Merrego i uderzamy go w plecy (wystarczy stanąć w oznaczonym miejscu). Następnie ponownie przejmujemy kontrolę nad Eowiną i zadajemy ostateczny cios.

Otrzymujemy wsparcie w postaci Aragorna, Legolasa i Gimliego (oraz całej armi Umarłych, która będzie walczyła w tle z wojskami Saurona) - Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Otrzymujemy wsparcie w postaci Aragorna, Legolasa i Gimliego (oraz całej armi Umarłych, która będzie walczyła w tle z wojskami Saurona). Naszym zadaniem jest pokonanie krążących po okolicy Mumakili. Można tego dokonać dwojako: Olifanty, które posiadają na nogach LEGO Morgulu atakujemy Aragornem - po zniszczeniu bransolet wystarczy naciskać klawisz (H) a nasz wojownik samodzielnie dokończy dzieła.

Drugi typ Olifanta jest znacznie trudniejszy do powstrzymania - Bitwa na polach Pelennoru | Opis przejścia - Akt III - LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni - poradnik do gry

Drugi typ Olifanta jest znacznie trudniejszy do powstrzymania. Musimy przełączyć się na Legolasa a następnie trafić w dwa ruchome cele znajdujące się na nogach bestii. Gdy już się nam powiedzie ta trudna sztuka musimy szybko chwycić się niższego drążka i przeskoczyć na wyższy. Tam obracamy się w drugą stronę i skaczemy w kierunku liny zwisającej z tyłu nadbudówki. Gdy dostaniemy się na górę, pozbywamy się całej załogi i przeskakujemy na sam szczyt. Klikając (H) pokonujemy jeźdźca a następnie stajemy w oznaczonym miejscu i naciskamy (K), a Mumakil ucieknie z pola walki. Po pokonaniu dwóch sztuk będziemy musieli zmierzyć się z trzema kolejnymi. Przepędzenie tych zakończy bitwę.