Czarna Brama | Opis przejścia - Akt III | LEGO The Lord of the Rings LEGO The Lord of the Rings: Władca Pierścieni poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Czarna Brama
Postacie: Aragorn (Zbroja Gondoru), Legolas, Gimli, Gandalf Biały, Merry (Giermek Rohirrimski), Pippin (Zbroja Gondoru)
Status prawdziwego podróżnika: 12 000 monet
Nowe postacie: Aragorn (Zbroja Gondoru), Pippin (Zbroja Gondoru)
Już na samym początku starcia zostaniemy zaatakowani przez trolla. Podobnie jak to czyniliśmy z poprzednimi przeciwnikami tego gatunku musimy przygotować płytę, a następnie zmusić trolla do uderzenia w nią. Pierwszą pułapkę stworzymy z elementów pochodzących z rozbitego przez Gimliego popękanego klocka LEGO. Teraz wystarczy stanąć na niej i poczekać, aż troll zaryczy i zaatakuje nas. Drugą pułapkę zbudujemy z klocków, które dostaniemy po rozbiciu kamieni po ostrzale katapult zaś trzecią z elementów pozostałych po zniszczeniu LEGO Morgulu przy pomocy miecza Aragorna. Ostatnie trafienie pokona trolla.
Tym razem naszym przeciwnikiem będzie Nazgul dosiadający bestii. Wystarczy, że będziemy unikać jego ataków a następnie trafimy w odsłonięty brzuch poczwary za pomocą łuku Legolasa. Aby pokonać czarnego Jeźdźca wystarczy jedno trafienie. Walka przeniesie się na lewo od bramy.
Do pokonania mamy kolejnego trolla, który w przeciwieństwie do swojego poprzednika posiada pancerne naramienniki. Pierwszym zadaniem będzie trafienie w jego ramiona za pomocą łuku Legolasa. Zdenerowany przeciwnik rozbije kamienie po lewej stronie areny. Musimy zbudować z nich ciasny tunel, a następnie skorzystać z przejścia jedną z niskich postaci. Będąc u góry stajemy w okręgu, naciskamy (K) a następnie uderzamy trolla tak długo, aż zostanie ogłuszony. Wybieramy Legolasa i strzelamy przeciwnikowi z łuku w głowę.
Po powrocie przed bramę czeka nas kolejne starcie z Nazgulem na bestii - jest ono identyczne jak z jego poprzednikiem. Jedno celne trafienie i przechodzimy do walki z trollem odzianym w Morgulowy pancerz. Niestety jest on odporny na nasze uderzenia, stąd też jedynym wyjściem jest unikać jego ciosów i poczekać aż się zmęczy. Zamiast dać mu odsapnąć wybieramy Aragorna i atakujemy zmęczonego przeciwnika (K), zrzucając z niego pancerz. Rozbrojony troll ucieknie w dal.
Ponownie udajemy się w lewą stronę od bramy, podążając za szlakiem z monet. Naszym przeciwnikiem będzie jeszcze jeden troll. Tym razem z leżących pod ścianą klocków zbudujemy cele dla strzał Legolasa, a następnie po krótkim popisie zdolności akrobatycznych Elfa dostaniemy się na półkę skalną. Tam rozbijamy kamień a z jego fragmentów składamy pułapkę na trolla. Wystarczy stanąć na niej, zmusić wroga do ataku, a gdy jego maczuga zaklinuje się, wskakujemy na łańcuch i strzelamy z łuku w głowę potwora. Jest to ostatni przeciwnik, z jakim zmierzymy się w tym etapie.