Baza Starkiller | Mapy poradnik LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016 137137 Następna Misje poboczne Poe na ratunek Poprzednia Mapy Takodana Miejsca powiązane z odnajdywaniem złotych klocków LEGO1 – Lokalizacje bałwanów nadających się do zniszczenia (jest ich pięć) 2 – Użyj pojazdu żeby dotrzeć na wyższą skalną półkę i roztop lód z wykorzystaniem miotacza ognia. 3 – Podłącz BB-8 do gniazdka żeby wyłączyć pole siłowe. 4 – Użyj ciemnej strony Mocy na transporterze. 5 – Roztop lód i wskocz Admirałem Ackbarem do zbiornika wodnego. 6 – Złap się dwóch zaczepów postaciami wyposażonymi w linki z hakiem. 7 – Przejedź przez mały właz grając jako BB-8. Dotrzesz na górną półkę z sekretem. 8 – Użyj lornetki żeby odsłonić ścianę wspinaczkową i dotrzyj do górnego pomieszczenia. 9 – Złap się zaczepu żeby dotrzeć na półkę z klockiem. 10 – Zeskanuj wejście lornetką Quadnoculars i rozetnij je mieczem świetlnym. 11 – Roztop lód z pomocą miotacza ognia. 12 – Użyj Mocy żeby zbudować ściankę wspinaczkową dla postaci z wysoką zwinnością (np. Rey). 13 – Przejdź po wąskiej krawędzi. 14 – Pokonaj 9 szturmowców przy Sokole Millennium. Miejsca powiązane z odnajdywaniem karbonitowych klocków LEGO1 – Użyj ciemnej strony Mocy żeby odsłonić gniazdko dla BB-8. Naładuj gniazdko i wyłącz pole siłowe. 2 – Skorzystaj z przebieralni i załóż środkowe nakrycie głowy. Udaj się z nim do skanera. 3 – Wybierz Rey i rozpocznij wspinaczkę po ścianie. W trakcie wspinaczki musisz doskakiwać do krawędzi i chwytać się drążków. Na koniec użyj platformy, która katapultuje postać w nowe miejsce. 4 – Odszukaj zaczep na ścianie na północ od sekretu. Użyj manualnego celowania żeby się go złapać. Na górze zbuduj gniazdo i użyj go grając jako BB-8. Po tym jak działo odda strzały możesz udać się po karbonitowy klocek. 5 – Odszukaj osłabioną ścianę na wschód od sekretu i przebij się przez nią silną postacią (np. Grummgarem). 6 – Poniszcz wszystkie obiekty z okolicy (pomóż sobie ciemną stroną Mocy). Zbuduj następnie z klocków 2 pojazdy i obejrzyj krótki filmik. 7 – Użyj pojazdu żeby dotrzeć na wyższą skalną półkę i zniszcz złotą skałę z użyciem ciężkiego blastera. 8 – Rozpocznij na półce gdzie był karbonitowy klocek 7. Wybierz postać z plecakiem odrzutowym i doleć na nową półkę. Po wylądowaniu roztop lód z użyciem miotacza ognia. 9 – Użyj Mocy żeby przenieść wrak i wskocz do zbiornika wodnego Admirałem Ackbarem. 10 – Przebij się przez pękniętą ścianę Grummgarem lub inną silną postacią. Miejsca rozpoczynania drobnych dodatkowych misji1 – Wyścig - Odbywa się on w lesie i wybierz do jego zaliczenia jakiś mały pojazd (np. transporter załadunkowy Ruchu Oporu). 2 – Misja tłumaczeń - Musisz grać np. jako C-3PO. Dotrzyj do zielonego obszaru na mapie. Musisz pokonać w bitwie 12 różnych droidów. 3 – Wyścig - Do jego rozegrania użyj dowolnego pojazdu. 4 – Misja ogólna - Pokonaj 10 szturmowców w bitwie na śnieżki. 5 – Wyścig - Do jego rozegrania użyj dowolnego pojazdu. 6 – Misja ogólna - Naładuj gniazdko z pomocą BB-8 żeby naprawić myśliwiec TIE. Następnie użyj myśliwca do wygrania wyścigu. 7 – Misja ogólna - Zestrzel 15 lekkich myśliwców i 5 ciężkich myśliwców Ruchu Oporu. 8 – Misja łowcy nagród - Musisz grać jako łowca nagród, np. jako Boba Fett. Pokonaj bestię Rancor (w dowolny sposób - walka wręcz, broń biała, broń dystansowa). 9 – Misja Zbieraczy - Graj jako Zbieracz, np. jako Rey w przebraniu albo Quinar. Musisz odwiedzić trzy zielone obszary. W pierwszym użyj lornetki Quadnoculars i złap się dwóch zaczepów, w drugim poniszcz obiekty z otoczenia, w trzecim odsłoń mały właz i skorzystaj z niego grając jako BB-8. 10 – Misja Zbieraczy - Graj jako Zbieracz, np. jako Rey w przebraniu albo Quinar. Musisz odwiedzić cztery zielone lokacje z mapy w poszukiwaniu hełmów szturmowców. W lewej dolnej lokacji użyj lornetki i detonatorów termalnych, w prawej dolnej doskakuj do krawędzi, w lewej górnej użyj terminalu grając jako szturmowiec, w prawej górnej pokonaj grupę mynocków. 11 – Wyścig - Do jego rozegrania użyj dowolnego pojazdu. 12 – Misja Najwyższego Porządku - Musisz grać jako jego członek (np. Kapitan Phasma albo Kylo Ren). Użyj terminalu żeby odblokować małe pomieszczenie. Poniszcz obiekty i użyj klocków multibudowy do zbudowania generatorów w trzech różnych miejscach. 13 – Misja ogólna - Zestrzel 15 zwykłych myśliwców i 7 elitarnych. 14 – Misja Najwyższego Porządku - Użyj lornetki żeby odsłonić ścianę wspinaczkową i dotrzyj do górnego pomieszczenia. Musisz grać jako członek Najwyższego Porządku, np. jako Kapitan Phasma albo Kylo Ren. Zalicz bitwę blasterową i udaj się do zaznaczonego na zielono hangaru. Odszukaj tam pluszowego misia na jednym z łóżek. 15 – Misja łowcy nagród - Użyj lornetki żeby odsłonić ścianę wspinaczkową i dotrzyj do górnego pomieszczenia. Musisz grać jako łowca nagród (np. Boba Fett). Zestrzel 20 maszyn latających. 16 – Wyścig - Do jego zaliczenia musisz użyć śnieżnego ścigacza Najwyższego Porządku (First Order Snowspeeder). 17 – Misja ogólna - Wybierz Kapitan Phasmę i wydaj szturmowcom rozkaz podążania za nią. Musisz ustawiać się na grupach płyt naciskowych w takiej kolejności w jakiej było to pokazane na filmie - na pierwszej, czwartej, trzeciej i drugiej. 18 – Misja Najwyższego Porządku - Musisz grać jako jego członek (np. Kapitan Phasma albo Kylo Ren). Udaj się do zaznaczonego na zielono obszaru i użyj manualnego celowania żeby złapać się górnego zaczepu. Zabierz niebieską kartę pamięci z górnej półki. 19 – Misja ogólna - Wybierz dowolny uzbrojony pojazd (Microfighter) i wygraj bitwę poprzez zniszczenie 8 innych maszyn. 20 – Misja ogólna - Zalicz ją jako BB-8. Zniszcz wszystkie obiekty na płycie lotniska. 21 – Misja Najwyższego Porządku - Na górę możesz dotrzeć łapiąc się zaczepu lub wskakując na wentylator. Musisz grać jako członek tej frakcji. Zniszcz 12 wrogich maszyn w trakcie rekonstrukcji. 22 – Misja Najwyższego Porządku - Na górę możesz dotrzeć łapiąc się zaczepu lub wskakując na wentylator. Musisz grać jako członek tej frakcji. Traf w 10 hologramów (będzie ich więcej). 23 – Misja Zbieraczy - Graj jako Zbieracz, np. jako Rey w przebraniu albo Quinar. Wyrusz za studami. Po dotarciu do celu podróży skorzystaj z terminalu grając szturmowcem. Po wyłączeniu pola siłowego użyj włazu grając jako BB-8 i odzyskaj broń. 24 – Wyścig - Do jego zaliczenia musisz użyć X-Winga Poe Damerona. 25 – Misja ogólna - Wybierz dowolny uzbrojony pojazd (Microfighter) i wygraj bitwę poprzez zniszczenie 8 innych maszyn. 26 – Wyścig - Do jego rozegrania użyj dowolnego pojazdu. 27 – Misja Ruchu Oporu - Musisz grać jako jego członek (np. Han Solo). Użyj lornetki, zeskanuj klatkę i zniszcz ją z pomocą detonatora termalnego. Na koniec pokonj bestię. 28 – Misja Najwyższego Porządku - Użyj terminalu żeby wyłączyć pole siłowe. Musisz grać jako jego członek (np. Kapitan Phasma albo Kylo Ren). Zbuduj pobliski obiekt z klocków i zabierz kartę pamięci. 29 – Misja Ruchu Oporu - Musisz grać jako jego członek (np. Han Solo). Musisz zniszczyć 3 wrogie transportowce. Dwa z nich od razu możesz zniszczyć celując w wybuchowe obiekty. W przypadku trzeciego najpierw użyj lornetki Quadnoculars i następnie detonatora termalnego. 30 – Misja ogólna - Dotrzyj na lądowisko i wyeliminuj wszystkie mynocki przyczepione do myśliwców TIE. 31 – Misja Najwyższego Porządku - Musisz grać jako jego członek (np. Kapitan Phasma albo Kylo Ren). Wyrusz do górnego pomieszczenia kontrolnego, do którego dociera się używając ściany wspinaczkowej. Odbądź tam rozmowę. Legenda LEGO Star Wars Przebudzenie Mocy - Baza Starkiller Miejsca powiązane z odnajdywaniem karbonitowych klocków LEGO Miejsca powiązane z odnajdywaniem złotych klocków LEGO Miejsca rozpoczynania drobnych dodatkowych misji Powyższa mapa prezentuje Bazę Starkiller, którą możesz do woli eksplorować w przerwach pomiędzy zaliczaniem misji. W lokacji tej na bohaterów czekają następujące atrakcje: 31 drobnych misji pobocznych (9 misji ogólnych, 7 wyścigów, 7 misji Najwyższego Porządku, 3 misje Zbieraczy, 2 misje Ruchu Oporu, 2 misje łowcy nagród, 1 misja tłumaczeń)55 złotych klocków LEGO (14 klocków jest do odnalezienia w wyniku eksploracji, 41 klocków to nagrody za odnalezienie karbonitowych klocków i za zaliczenie dodatkowych misji)10 karbonitowych klocków LEGO Część z wymienionych powyżej aktywności jest dostępna od samego początku, ale są też takie, które wymagają dysponowania postaciami z unikalnymi umiejętnościami. Trudniej dostępne atrakcje dokładniej omówione zostały w dalszej części tekstu. Uwaga! Niektóre znaczniki klocków LEGO i drobnych misji nie są początkowo widoczne na mapie bazy. Nie przejmuj się tym i zajmuj się dostępnymi w danym momencie aktywnościami, dzięki czemu doprowadzisz do odblokowania kolejnych. Uwaga! Zdobycie kilku sekretów z tej mapy może być problematyczne w wyniku występowania błędów w grze. Opisy z dalszej części tej strony ostrzegają o nich. W szczególności możesz mieć problemy ze złapaniem się niektórych interaktywnych zaczepów. Jeśli nie możesz ustalić miejsca automatycznego użycia linki z hakiem, to skorzystaj z manualnego celowania i nakieruj celownik na upatrzony zaczep. Złoty klocek 1 W celu pozyskania tego klocka musisz odnaleźć i zniszczyć pięć bałwanów podobnych do tego pokazanego na powyższym obrazku. Pierwszego bałwana odnajdziesz w miejscu, w którym znajduje się znacznik na mapie. Cztery pozostałe są w okolicy i skorzystaj ze wskazań naszej mapy żeby je odnaleźć. Złoty klocek 8 W celu pozyskania tego złotego klocka musisz dotrzeć do górnego pomieszczenia kontrolnego. Warto dodać, że wykonanie tej czynności jest również wymagane żeby przedostać się do miejsc rozpoczęcia pobocznych misji 14 i 15. Wybierz dowolną postać z lornetką Quadnoculars i użyj jej żeby odsłonić pokazaną na obrazku ścianę wspinaczkową. Przełącz się na zwinną postać (np. na Rey) i dotrzyj na górny balkonik. Skorzystaj następnie z drabinki żeby dokończyć podróż do celu. Karbonitowy klocek 3 W celu dotarcia do tego klocka musisz zaliczyć wspinaczkę po pokazanej na powyższym obrazku ścianie. Do zadania tego oddeleguj Rey lub inną postać obdarzoną podwyższoną zwinnością. Zacznij od chwytania się kolejnych krawędzi. Po dotarciu na wyższą półkę przystąp do doskakiwania do prawych drążków. Na koniec skorzystaj z platformy, która katapultuje Rey w lewo i sprawi, że dotrze ona na półkę ze skarbem. Karbonitowy klocek 4 To jeden z najlepiej ukrytych klocków, zwłaszcza że pozyskanie go utrudnia mały błąd gry. Udaj się na północ od znacznika klocka i odszukaj pokazany na powyższych obrazkach zaczep. Gra nie pozwoli ci prawdopodobnie automatycznie chwycić się tego zaczepu, tak więc musisz ustawić się w miejscu, z którego go dobrze widać i skorzystać z manualnego celowania (graj oczywiście postacią z linką z hakiem, np. Hanem Solo). Po dotarciu na górę poniszcz obiekty z otoczenia i zbuduj gniazdo dla BB-8. Umieść BB-8 na gnieździe i zaczekaj aż działo wykona ostrzał. Możesz już udać się po klocek. Karbonitowy klocki 7 i 8 Na półkę z klockiem numer 7 możesz dotrzeć korzystając z dowolnego pojazdu - musisz się odpowiednio rozpędzić i wjechać na wzgórze. Do zdobycia samego klocka potrzebna jest postać wyposażona w ciężki blaster zdolny do zniszczenia złotych obiektów (np. Kapitan Phasma). Jeśli zaś chodzi o klocek numer 8, musisz wybrać postać z plecakiem odrzutowym (np. Athgara Heece'a) i zaliczyć lot w stronę pokazanej na obrazku sąsiedniej półki. Roztop tam lód z pomocą miotacza ognia. Misja 1 (wyścig) Z ukończeniem tego wyścigu możesz mieć pewne problemy, albowiem rozgrywa się on w lesie i w rezultacie w trakcie próby czasowej bardzo łatwo jest zderzyć się z jednym z drzew. Na potrzeby tego wyścigu wybierz jeden z najmniejszych dostępnych pojazdów, np. pokazany na powyższym obrazku transporter załadunkowy Ruchu Oporu (Resistance Freight Transporter). Po rozpoczęciu wyścigu przemieszczaj się z minimalną prędkością i skupiaj się na idealnym wymijaniu kolejnych drzew. Pomagaj też sobie ręcznym przesuwaniem kamery w lewo lub w prawo. Misja 9 (Zbieraczy)Obiekt do zeskanowania z pomocą lornetki To jedna z dłuższych misji pobocznych. Musisz po przystąpieniu do niej (pamiętaj o tym żeby grać jako jeden ze Zbieraczy, np. jako Rey w stroju Zbieracza albo jako Quinar) wykonać różne czynności w trzech zielonych obszarach na mapie. W środkowym obszarze konieczne jest skorzystanie z lornetki Quadnoculars w celu odkrycia dwóch zaczepów. Musisz następnie wybrać dwie postacie wyposażone w linki z hakiem i się ich złapać. W dolnym obszarze wystarczy poniszczyć obiekty z otoczenia. W górnym obszarze musisz zlokalizować mały właz i skorzystać z niego grając np. jako BB-8. Przeniesiony zostaniesz na małą górną półkę z poszukiwanym obiektem. Misja 10 (Zbieraczy)Skorzystaj z detonatorów termalnych po tym jak odsłonisz srebrny obiekt Także i ta misja Zbieraczy jest dość rozbudowana. Jej założeniem jest pozyskanie hełmów szturmowców i musisz w związku z tym odwiedzić cztery zielone obszary z mapy. W lewym dolnym obszarze musisz użyć lornetki Quadnoculars żeby odsłonić srebrny obiekt i następnie zniszczyć go z wykorzystaniem detonatora termalnego. W prawym dolnym obszarze znajdują się interaktywne błyszczące krawędzie, do których można doskakiwać i w rezultacie dotrzeć do wysoko umieszczonego hełmu. W lewym górnym obszarze skorzystaj z terminalu grając jako członek Najwyższego Porządku, np. jako dowolny szturmowiec. W prawym górnym obszarze musisz pokonać grupę mynocków. Misja 16 (wyścig) Wyścig ten możesz rozegrać wyłącznie z wykorzystaniem śnieżnego ścigacza Najwyższego Porządku (First Order Snowspeeder). Pokazany on został na dołączonym obrazku. Misja 17 (Najwyższego Porządku) Do zaliczenia tej misji najlepiej jest wybrać Kapitan Phasmę. Podejdź nią do grupy trzech szturmowców i nakaż im podążać za panią kapitan. W celu rozwiązania zagadki musisz ustawiać się na pokazanych na powyższym obrazku płytach naciskowych w tej kolejności w jakiej było to pokazane na cut-scence. Prawidłowa kolejność to 1, 4, 3, 2. Misja 18 (Najwyższego Porządku) Przystąp do misji grając dowolnym członkiem Najwyższego Porządku. Dotrzyj do zielonego obszaru na mapie. Pojawia się tu ten sam problem, co w przypadku karbonitowego klocka 4. Gra może mieć mianowicie problemy z automatycznym namierzeniem pobliskiego zaczepu. Musisz w rezultacie użyć manualnego celowania żeby umieścić ten zaczep na celowniku i pokazany on został na dołączonym obrazku (graj oczywiście postacią z linką z hakiem, np. Hanem Solo). Zostaniesz przeniesiony na górną półkę i musisz zabrać z niej niebieską kartę pamięci. Misja 20 (ogólna)BB-8 musi niszczyć kolejne obiekty na płycie lotniska Misja ta jest problematyczna, gdyż w wyniku wystąpienia błędów jej ukończenie może być początkowo niemożliwe. Musisz ją rozpocząć grając jako BB-8. Po tym jak do niej przystąpisz obróć się o 180 stopni. Jeśli widzisz obiekty na płycie lotniska, to zacznij je niszczyć zanim upłynie czas. W przeciwnym razie spróbuj powrócić do tej misji gdy najpierw zajmiesz się innymi zadaniami w tej części mapy. Misja 24 (wyścig) Wyścig ten możesz rozegrać wyłącznie z wykorzystaniem X-Winga Poe Damerona (Poe Dameron's X-Wing). Pokazany on został na dołączonym obrazku. Misja 29 (Ruchu Oporu) Do misji tej możesz przystąpić tylko jeśli grasz jednym z członków Ruchu Oporu, np. Hanem Solo. Twoim zadaniem jest zniszczenie trzech wrogich transportowców i dokonuje się tego poprzez celowanie w wybuchowe obiekty. W ten sposób od razu możesz zniszczyć dwa transportowce. Na zniszczenie trzeciego możesz sobie pozwolić dopiero po użyciu lornetki Quadnoculars, odnalezieniu z jej pomocą nowych wybuchowych przedmiotów (powyższy obrazek) i podrzuceniu detonatora termalnego. Następna Misje poboczne Poe na ratunek Poprzednia Mapy Takodana