[Opis przejścia] Toxic Swamp - cz. 2 | Lara Croft and the Guardian of Light poradnik Lara Croft and the Guardian of Light
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
![]() | Następnie podejdź do krawędzi pomieszczenia i strzel w kierunku dwóch oddalonych i unieruchomionych mechanizmów. W ten sposób pierwsza brama stanie otworem. |
![]() | Opuszczamy kryptę i udajemy się do otwartego przejścia. Nim go pokonasz, przygotuj się na starcie z hordą przeciwników. |
![]() | Idąc dalej dotrzesz do ołtarza uzdrawiającego - zapamiętaj to miejsce, gdyż za moment będziesz tu wracać, chcąc wykonać dodatkowe wyzwanie. |
![]() | Na ten moment udaj się jednak w górę ekranu, w kierunku trujących oparów i przeskocz nad nimi po kamiennej kładce. |
![]() | Po drugiej stronie znajdziesz komnatę wyzwań, a nad wejściem do jej wnętrza kolejną Czaszkę [#3] . |
![Zadanie stojące przed Tobą w jej wnętrzu jest niezwykle proste - [Opis przejścia] Toxic Swamp - cz. 2 | Lara Croft and the Guardian of Light - Lara Croft and the Guardian of Light - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1040/162723906.jpg)
Zadanie stojące przed Tobą w jej wnętrzu jest niezwykle proste. Znajdziesz tam odgrodzoną kulę [1] oraz płonący otwór [2] . Strzelając w nią z granatnika, wtrąć ją do dziury, poczym zgarnij ukryty w ścianie artefakt - Three Arrows of Tezcatlipoca .
![]() | Po wyjściu na powierzchnię, nie wracając przez kamienną platformę, skręcamy w lewo i idziemy w głąb pobliskiego terytorium. W ten sposób przejdziemy przez zwężone i oświetlone na niebiesko pole. |
![]() | Po drugiej stronie dojdzie do zmasowanego ataku nieprzyjaciela. Jeden z napastników będzie największym dotychczas oponentem (nie licząc T-Rexa). Jego pokonanie - konieczne do ukończenia etapu - nie będzie łatwe. Jeśli masz amunicje, strzelaj z granatnika i trzymaj się na dystans, gdyż i on może strzelać w Twoim kierunku. Jego śmierć zasygnalizuje eksplozja wysyłająca we wszystkie strony dość mocne pociski. Dojdzie wówczas również do krótkiej scenki, w której zobaczysz jak z pobliskich pól zniknie trująca mgła, odsłaniając Ci dostęp do wcześniej niedostępnych terenów. |
![]() | Pierwsza pobliska Czaszka [#4] znajduje się na wysokim filarze, na lewo od ostatniej komnaty wyzwań. |
![]() | Po kolejną udaj się w dół ekranu (Czaszka [#5] ). Aby ja dosięgnąć konieczne będzie skorzystanie z włóczni. |
![]() | W górnej, lewej części uwolnionego od trującego gazu terenu, znajdować się będzie kula. UWAGA WYZWANIE : ulecz kulę (nagroda: Health Powerup). Po jej dotknięciu uruchomi się opcjonalne wyzwanie (nie wcześniej). |
![]() | Aby je wypełnić, musisz wspomnianą kulę wtoczyć na pobliski ołtarz leczniczy (ten sam, którego lokalizację prosiłem zapamiętać). Po drodze będziesz zmuszony skorzystać z ładunków wybuchowych (dwukrotnie), pokonując kolejne poziomy bagien. |
![]() | W ten sposób jesteś gotów, aby wejść do pobliskiej krypty i odblokować kolejną bramę. |
![]() | Na samym początku, tuż koło wejścia natkniesz się na skład uzupełniający amunicję. UWAGA WYZWANIE : przejdź labirynt bez kontaktu z trucizną (nagroda: Stone Lizard). Pokonaj najbliższy "labirynt" (wzięte w cudzysłów, gdyż wystarczy iść przed siebie, aby dotrzeć do punktu docelowego), nie powodując eksplozji zielonych pączków i nie wchodząc w trujący gaz wydostający się z martwych potworów - w zasadzie nic trudnego. |
![]() | Po dotarciu na drugą stronę wchodzimy na znajdującą się tam zapadnię, za trzema pączkami. |
![]() | Następnie udajemy się w kierunku kolejnych dwóch, nieco wcześniej u góry. Stając na którymś z nich, odsłaniamy dostęp do zablokowanego mechanizmu otwierającego bramę. Odblokowujemy linię strzału i korzystamy z granatnika, aby uruchomić urządzenie. Następnie powtarzamy czynność na drugiej z zapadni i udajemy się do wyjścia przez nowo otwarty skrót. |