Solucja | Upper Garden Lake Ridden Lake Ridden poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Po rozwiązaniu zagadki z kamieniami otworzy ci się przejście. Jeśli będziesz podążać ścieżką dotrzesz do wielkiego ogniska. Tam pojawi się Nora. Jest ona niewidzialną postacią, ale będzie rozmawiać z Twoją bohaterką. W trakcie rozmowy będziesz mógł zadawać jej pytania. Do dyspozycji masz 3 opcje dialogowe. Musisz użyć każdej z nich, aby Nora zakończyła rozmowę.
Po zakończeniu rozmowy z niewidzialną postacią musisz dalej podążać za ścieżką. Dotrzesz do kolejnej zamkniętej bramy. Nora powie ci, że zna kod, ale będziesz musiał rozwiązać 3 zagadki. Poda ci ona 3 pytania, będziesz musiał znaleźć na nie odpowiedzi w ogrodzie. Odpowiedzią na pierwsze pytanie jest huśtawka, na drugie zegar słoneczny, a na trzecie drewniany domek. Wystarczy, że po wysłuchaniu odpowiedniego pytania udasz się do danego miejsca. Tam znajdziesz cyfry. Razem tworzą kod 527. Po wpisaniu kodu dostaniesz się do kolejnej części ogrodu.
Most
Po otwarciu kłódki dotrzesz do kolejnej części lokacji. Natkniesz się tam na zepsuty most. Będzie brakowało mu kilku desek. Aby dostać się na drugą stronę musisz zdobyć pojedynczą deskę i ułożyć ją na moście, tak aby twoja postać mogła swobodnie po niej przejść.
Obok mostu leżą nieużyte deski. Są one jednak związane za pomocą sznura. Musisz znaleźć coś, co pozwoli Ci je rozdzielić. Obok desek leży pozytywka. Wystarczy, że do niej podejdziesz i powtórzysz dokładnie melodię, którą zagra. Musisz to zrobić 3 razy. Gdy nakręcisz pozytywkę zobaczysz jak poszczególne przyciski się poruszają. Po zakończeniu melodii będziesz musiał kliknąć wszystkie przyciski tak jak wcześniej pokazała ci gra.
W pozytywce znajdziesz nóż. Gdy go podniesiesz automatycznie trafi on do twojego ekwipunku. Wraz z nim podejdź do desek i użyj go na nich. W ten sposób rozetniesz sznur i zdobędziesz deskę. Weź deskę i połóż ja na moście. Dzięki temu twoja postać będzie mogła dostać się na drugą stronę. Twoja postać nie może spaść z deski.
Kłódka z wężami
Po drugiej stronie mostu czeka na ciebie kolejna brama. Aby ją otworzyć musisz odpowiednio dopasować symbol widniejący na kłódce. Składa się on z 5 elementów, w tym środkowy jest nieruchomy. Do niego musisz dopasować resztę. Zwracaj uwagę na kontury oraz na światło. Jasne elementy dopasuj do jaśniejszych części symbolu. Odpowiednie ustawienie symbolu pokazane jest na screenie powyżej.