Rozwiązania zagadek | Forest Lake Ridden Lake Ridden poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
W pierwszej lokacji z Lake Ridden znajdziesz dwie zagadki. Jedna z nich opiera się na znalezieniu kodu do kłódki, aby móc przejść dalej. Drugą z nich będziesz musiał rozwiązać, żeby otworzyć kolejne przejście. Będzie ona polegała na odpowiednim przeklinaniu dźwięków pozytywki. Jeśli nie rozwiążesz tych zagadek nie będziesz mógł przejść dalej.
Otworzenie kłódki
W pierwszej lokacji w grze Lake Ridden czekają cię dwie zagadki. Pierwsza z nich jest ona prosta, ale wymaga chwili skupienia. Polega ona na znalezieniu odpowiedniego kodu do kłódki znajdującej się na przejściu do dalszej części lasu. Kłódkę tę założył mężczyzna żyjący w opuszczonym domku. Jego brat zaginął w tym lesie wiele lat temu, a on wrócił, aby odkryć prawdę o tym wydarzeniu.
Aby otworzyć kłódkę musisz zdobyć 2 dokumenty znajdujące się w opuszczonym domu - listę numerów z sejfu oraz notatnik z biurka. Aby otworzyć sejf, musisz przekręcić zamek dwa razy w lewo, trzy w prawo i znowu dwa w lewo. Dzięki temu zdobędziesz listę kilkudziesięciu numerów.
W notesie znajdziesz informację o zaginięciu brata mężczyzny. Mężczyzna w trakcie poszukiwań brata opisywał niektóre z tych dni. W jednym ze swoich wpisy wspomina miedzy innymi o tym, że minęło już 50 lat od tego tragicznego wydarzenia. Jest to wpis z 1985 roku. Musisz więc odjąć 50 lat od tego roku. Na kartce z numerami znajdź datę 1935. Dokładnie nad nią znajduje się kod (5264), którym otworzysz kłódkę. Jest on dodatkowo zaznaczony na screenie kolorem czerwonym. Po wpisaniu kodu gra automatycznie otworzy przejście.
Pozytywka
W dalszej części lasu trafisz na kolejną bramę. Tej będzie brakowało jednak klamki. Aby ją otworzyć musisz zdobyć brakujący element. Klamka znajduje się w pozytywce leżącej koło ścieżki.
Aby otworzyć pozytywkę musisz powtórzysz dokładnie melodię, którą zagra. Musisz to zrobić 3 razy. Gdy nakręcisz pozytywkę zobaczysz jak poszczególne przyciski się poruszają. Po zakończeniu melodii będziesz musiał kliknąć wszystkie przyciski tak jak wcześniej pokazała ci gra. Na screenie zaznaczyliśmy poszczególne przyciski numerami. Podamy dokładny przebieg melodii. Wystarczy, że klikniesz na przyciski zaznaczone odpowiednią cyferką.
Pierwsza melodia - 1, 3, 7, 9, 5
Druga melodia - 4, 3, 7, 2, 9
Trzecia melodia - 4, 6, 1, 8, 2, 8
Po zdobyciu klamki musisz udać się z nią do bramy. Na miejscu wyciągnij przedmiot z ekwipunku i użyj go na bramie. Dzięki temu otworzysz przejście.