Solucja | Forest Lake Ridden Lake Ridden poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Na początku gry Lake Ridden znajdziesz się w lesie. Twoim zadaniem będzie odnalezienie siostry. Pamiętaj, żeby w Lake Ridden poruszać się tylko po wyznaczonej ścieżce i schodzić z niej tylko w ostateczności. Idąc po niej dotrzesz do zerwanego mostu, po którego drugiej stronie ujrzysz swoją siostrę.
Aby dotrzeć na drugą stronę lasu musisz dojść do wielkiego drzewa. Będzie ono stało dokładnie nad przepaścią. Możesz po nim przejść - Twoja postać nie może z niego spaść. Pamiętaj, że gdy wejdziesz na drzewo nie będziesz mógł zawrócić.
Domek w lesie
Po drugiej stronie lasu trafisz na opuszczony dom. W nim znajdziesz kilka przydatnych wskazówek. Pierwszą z nich odnajdziesz w sejfie. Znajduje się on przy lewej ścianie. Aby go otworzyć musisz zdobyć kod. Jest on zapisany na górze sejfu. Wystarczy, ze ściągniesz z niego leżące na nim rzeczy. Musisz przekręcić zamek dwa razy w lewo, trzy w prawo i ponownie dwa w lewo. Gdy dostaniesz się do środka weź kartkę z numerami. Przyda Ci się ona w kolejnych etapach gry.
Gdy wejdziesz do drugiego pokoju zobaczysz mapę na ścianie. Stara mapa wisi koło drzwi. Gdy ja dotkniesz wypadnie za niej list. Gdy go podniesiesz postać automatycznie schowa go w ekwipunku. Zaraz obok mapy znajduje się też biurko. Na nim znajdziesz notatki mężczyzny. Te również Twoja postać schowa do ekwipunku.
Otworzenie kłódki
Po zebraniu wszystkich potrzebnych przedmiotów wyjdź drzwiami znajdującymi się w drugim pokoju, koło starej mapy. Po przejściu kilku metrów ścieżką zobaczysz płot. Na nim znajduje się kłódka. Kod do niej znajdziesz na kartce z numerami. Jest to numer znajdujący się nad datą zaginięcia brata mężczyzny, w którego domu byłeś wcześniej. Kod to 5264.
Obozowisko
Po przejściu przez furtkę trafisz do kolejnej części lasu. Natrafisz tam trafisz na puste obozowisko. Znajdziesz tam na kocu list. Gdy go podniesiesz, postać automatycznie schowa go do ekwipunku. Idąc dalej zobaczysz dziennik oraz plecak. Zabierz dziennik ze sobą i idź w prawo.
Trafisz na wielką bramę. Żeby ją otworzyć musisz znaleźć klamkę. Ta znajduje się w pozytywce położonej kawałek dalej. Wystarczy, że do niej podejdziesz i powtórzysz dokładnie melodię, którą zagra. Musisz to zrobić 3 razy. Gdy nakręcisz pozytywkę zobaczysz jak poszczególne przyciski się poruszają. Po zakończeniu melodii będziesz musiał kliknąć wszystkie przyciski tak jak wcześniej pokazała Ci gra.
Po wykonaniu zadania weź klamkę. Podejdź do drzwi, otwórz ekwipunek, wybierz z niego klamkę i kliknij nią na drzwiach. Dzięki temu otworzą się one i będziesz mógł przejść dalej.